Päävalmentaja -Toni Söderholm
Valmentaja -Mikko Koivu
Valmentaja -Sami Salo
Valmentaja -Matti Tiilikainen
Maalivahtivalmentaja - Johannes Selin
Videovalmentaja -Arttu Lehtiö
Vastuufysioterapeutti -Mikko Larinmaa
Kehitysvalmentaja - Timo Turunen
Nimiin on helppo takertua, mutta ehkä yksi isoin tekijä ensi kautta ja tulevia ajatellen on, että niin hallitus, UJ kuin valmennus soutavat samaan suuntaan.
Jos tuo ei onnistu, niin ei ole merkitystä minkälaista seppää tuonne raahataan.
Tiedoksi myös, että huomenna TPS aloittaa pelaajajulkistukset.
Ainakin mennään eteenpäin Uraman ja muiden jäljiltä. Jo pitkään ollut selvää, että jonkin täytyy muuttua ja nyt ainakin reagoidaan ja muutetaan. Mun mielestä TPS ja HIFK monella tavalla samassa tilanteessa, organisaatiota pakko tuulettaa ja paperilla ainakin vaikuttaa ihan lupaavalta. Aika sitten näyttää, miten käytännössä.
Ainakin nyt on Turussa tuuletettu, saas nähdä mihin tuolla valmennuksella on rahkeita. Myös uo joukkueen kasaus on mielenkiintoista seurantaa keitä sinne nyt sitten alkaa tulemaan.
” Ehkä tässä haluttiin selkeyttää toimintamallia. Menneinä vuosina hallitustasolla urheilu on ollut minun ja Erkan vastuulla. Nyt minä olen enemmän yksin vastuussa, ja Erkka keskittyy valmentajien kouluttamiseen ja mentorointiin”, Koivu selventää.
Käytännössä hänen roolinsa on olla edelleen mukana suunnitteluvaiheessa ja seurata kauden aikana operatiivista toimintaa”
Kasper Pikkarainen nähdään tulevalla kaudella jälleen TPS:n paidassa - TPS ja Pikkarainen solmivat jatkosopimuksen jo ennen WHL-kautta, joka jatkuu kauden 2026–2027 loppuun asti.