TPS - Turun Palloseura kaudella 2025-26

Laitetaas nyt samalla tää läjä tähän:

TPS:n valmennusryhmä kaudella 2025-2026!

Päävalmentaja -Toni Söderholm
Valmentaja -Mikko Koivu
Valmentaja -Sami Salo
Valmentaja -Matti Tiilikainen
Maalivahtivalmentaja - Johannes Selin
Videovalmentaja -Arttu Lehtiö
Vastuufysioterapeutti -Mikko Larinmaa
Kehitysvalmentaja - Timo Turunen

3 tykkäystä

Päivittelin avausviestiin linkkeine Eliteen valmennuksen.

Nimiin on helppo takertua, mutta ehkä yksi isoin tekijä ensi kautta ja tulevia ajatellen on, että niin hallitus, UJ kuin valmennus soutavat samaan suuntaan.

Jos tuo ei onnistu, niin ei ole merkitystä minkälaista seppää tuonne raahataan.

Tiedoksi myös, että huomenna TPS aloittaa pelaajajulkistukset.

3 tykkäystä

Tykkään tuosta Johannes Selin sopimuksesta tehnyt todella hyvää työtä junnujen puolella maalivahtien kanssa.

2 tykkäystä

Tossa pressis vaikutti olevan pientä piilo piikitystä Urama, Moisan, ja Miettisen suuntaan

Ainakin mennään eteenpäin Uraman ja muiden jäljiltä. Jo pitkään ollut selvää, että jonkin täytyy muuttua ja nyt ainakin reagoidaan ja muutetaan. Mun mielestä TPS ja HIFK monella tavalla samassa tilanteessa, organisaatiota pakko tuulettaa ja paperilla ainakin vaikuttaa ihan lupaavalta. Aika sitten näyttää, miten käytännössä.

Ainakin nyt on Turussa tuuletettu, saas nähdä mihin tuolla valmennuksella on rahkeita. Myös uo joukkueen kasaus on mielenkiintoista seurantaa keitä sinne nyt sitten alkaa tulemaan.

1 tykkäys

Jos itse saa toivoa, niin pelkästään Ruotsista hankintoja. Sen verran hyvällä prosentilla Kallio on sieltä naarannut tekijöitä.

2 tykkäystä

Onko Westerlund käytännössä siirretty sivuun, vai mitä mentorin hommiin oikeasti kuuluu?

Sparraa ja auttaa valmennusta näin tuon näkisin

Eikös hänestä tullut TPS:n hallituksen jäsen samoihin aikoihin Sofia Virran kanssa?

Erkka liittyi elokuussa 2019. Sofia Virta taas syyskuussa 2023.

1 tykkäys

Löysin virallisempaa

” Ehkä tässä haluttiin selkeyttää toimintamallia. Menneinä vuosina hallitustasolla urheilu on ollut minun ja Erkan vastuulla. Nyt minä olen enemmän yksin vastuussa, ja Erkka keskittyy valmentajien kouluttamiseen ja mentorointiin”, Koivu selventää.

Käytännössä hänen roolinsa on olla edelleen mukana suunnitteluvaiheessa ja seurata kauden aikana operatiivista toimintaa”

2 tykkäystä

Noa Valin jatko 2v sopimuksella

2 tykkäystä
2 tykkäystä

Roni Seväsen sopimus jatkuu kaudella 2025-2026

Kasper Pikkarainen nähdään tulevalla kaudella jälleen TPS:n paidassa - TPS ja Pikkarainen solmivat jatkosopimuksen jo ennen WHL-kautta, joka jatkuu kauden 2026–2027 loppuun asti.

2 tykkäystä

Victor Sjöholm 1 v sopparilla TPS

2 tykkäystä

Vili munkki 2v lapulla jatko

3 tykkäystä

TPS lähti hunajabisnekseen mukaan

2 tykkäystä

Linus Nässen TPS 1v lapulla

1 tykkäys