Tupakointi ja nuuskaaminen jääkiekossa

Onkos tämä [Rauman Lukon maalivahti Lassi] Lehtinen se jonka raportoitiin olevan tupakkimiehiä? Joku palstalainen oli siis nähnyt hallin läheisyydessä tupakalla. Ei silleen että sillä tämän illan peliin olisi vaikutusta, voihan tupakkamieskin hyvin torjua.

[Modelisäys.]

Ihan mielenkiintoinen yksityiskohta. No, onhan se tietysti mukavaa vaihtelua, jos on vaihteeksi kunnon tupakkamiehiäkin sen ainaisen nuuskaamisen sijaan. :smiley:

4 tykkäystä

Kait sitä pelaaja saa vapaa-ajallaan sauhuta jos haluaa. En kuitenkaan usko, että savuverho maalin ympärillä on sallittua Liigan pelin aikana.

Totta kai saa. Jokainenhan päättää omasta tyhmyydestään. Niin myös minä :smiley:

Saa toki, ammattiurheilijalta vaan sen verran jännä elämänvalinta että jäi tämmöinen palstahavainto mieleen jostakin. :thinking:

Yhtä typerä ja järjetön se valinta on kenen tahansa kohdalla - ammattiurheilija, penkkiurheilija, kokki tai tarjoilija. Tupakointi on idioottien puuhaa vuosien kokemuksella ja ainoastaan tyhmyyttä se osoittaa - välinpitämättömyyttä omaa terveyttä ja muita ihmisiä kohtaan. Ainakin näin itse tupakoivana pidän sitä vastenmielisenä tapana.

Ja tuohan tapa syntyy sellaisella tavalla, että se ei valitettavasti juurikaan katso sitä, oletko huippu-urheilija vai penkkiurheilija.

Parasta, mitä voit tehdä: älä koskaan aloita. :slight_smile: Jonkun lyhyen hetken jossain vaiheessa elämää tupakointi on valinta. Sen jälkeen se on vain sairas riippuvuus.

2 tykkäystä

Ei ole. Se oli Sebastian Ylönen. Lehtisen kanssa olen 4 vuotta ollut samassa koulussa ja kertaakaan ei ole näkynyt kaverilla tupakkaa suussa. Tosi urheilullinen kaveri.

3 tykkäystä