Se ei ole ehtinyt edes kulmiin…
Ei SaiPalta ole kukaan esiintynyt eduksi sitten ekan erän. HIFK vie ja Westerholm torjuu sen minkä pystyy.
Pikku vinkkiä: Kun kikkailee selaimen zoomin (Ctrl + ja -) ja Windowsin zoomin (Windows + ja -) kanssa, saa VeikkausTV:n kuvan koko ruudulle halutessaan. Laatukin on siedettävä, koska kuva on tosiaan vähän parempaa kuin ennen.
Olen pettynyt, ettei aina turvallinen syntipukki Jari “Japa” Levonen vihellä illan jännitys näytelmässä. Jos kausi alottettaisi vaikka häviöllä …
Jari Leppäalho Päätuomari
Kristian Vikman Päätuomari
Mauri Järvi Linjatuomari
Jere Koskela Linjatuomari
Viittikkö muokata, näkyy aika turhan isona. HIFK yv, Löfman 2min korkea maila.
No tämä.
Olisihan se ollut huikea aloittaa kausi Japan pillipiiparointia ihmetellessä.
Olisi ollut sopivaa siedätyshoitoa Liigakautta varten.
HIFK pelasi 5-3 yv ja pyöritti mutta maalipaikat tuhlattiin huolella, 1-3 edelleen.
Edit. Lisää yv 52.50, Riikola estäminen 2min
Onko niistä kumpikaan käynyt kiekon kanssa Hifkin päädyssä nyt 3erässä?
Zabo kaventaa.
VeikkausTV:ssä näyttäisi olevan Chromecast-tuki! En ole vielä kokeillut, mutta näin käyttöliittymä sanoo.
Westerholm 10
Engren 2
Ei ollut kaukana SaiPan tasoitus, mutta joo HIFK vei ja SaiPa oli osumaa ottava. HIFKin paska viimeistely piti numerot kauniina.
Niin oli, kuvake oli ilmestynyt ruudun yläkulmaan.
Matsi loppui juuri, mutta sain kuvan näkymään televisiossa. Tästähän tulikin jääkiekkoilta
Minkähä takia Ilves-Tappara alkaa veikkaustv:stä klo 20 kun pelin pitäisi alkaa samaan aikaan?.
SaiPa -HIFK alkoi puolituntia aikaisemmin kuin itse peli?
Mua hiukan yskittää nyt jo ajatus katsella Elorinteen Allua Ilveksien paita päällä.
Enemmän minua yskitti nähdä Teemu Aalto Ilveksen paidassa, mutta nämä on makuasioita.
Autoilevan kannattajan riemuja. Kävin juomassa kahvin ja nyt istun yksin c3. Pelin alkuun rontti tunti, valintoja nääs.
Juu, se näky ennemminkin närästi kuin yskitti.
Perhana. Nyt kun on numeroimattomat paikat niin pitäisköhän itsekin tulla C-katsomoon pönöttämään.
Gluteeniton olut 3.50€.
A.LeCoq merkkistä, 0.33tölkki.
Yllättävä tuote myynnissä, maailma kehittyy.