Decens Tampere Cup 09.-10.8.2019

Ilves järjestää tänä vuonna. Ehkä siksi ketjuakaan ei löytynyt(?) ennestään.

Otteluohjelma:

Pe 9.8. klo 16.30 SaiPa - HIFK
Pe 9.8. klo 20.00 Ilves - Tappara

La 10.8. klo 14.00 Tappara - HIFK / SaiPa
La 10.8. klo 18.00 Ilves - HIFK / SaiPa

6 tykkäystä

Decens Cup saatetaan myös nähdä streamin kautta. Olisi ihan hyvä jos näin, nyt kun se ei kuuluu Telian pakettiinkaan.
Toki hallille voi aina mennä myös, liput siis Ilveksen kautta tänä vuonna.

2 tykkäystä

Aika maltillinen lipun hinta mun mielestä, jos turnauslipun saa 20€:lla (vielä tänään ja huomenna). Pitsiturnauksessa turnauslippu on kuitenki 45€. Onhan sielä enemmän pelejä, mutta niitä minipelejä.

Jännä, että taas odottaa harjotuspelejä ku kuuta nousevaa, vaikka keväällä aina miettii, miten edes normi runkosarjaa jaksaa syksyllä seurailla. Kesä tehny tehtävänsä ja taas on alkamassa yks mielenkiintoinen kausi.

7 tykkäystä

Näkyykö pelit telialla?

Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: yksikään Tapparan peli ei mahtunut Telian Preseason-tuotantoon, koska Telian joka hallissa olevaa kamera- ja äänitekniikkaa ei pystytä käyttämään kuin yhdessä paikassa kerrallaan.

Decens Cupissa paras vaihtoehto on tulla paikan päälle ja Telian Preseason-passin voi Tappara-fanina tunkea sinne, missä aurinko ei paista.

9 tykkäystä

Jos rullaat pari viestiä ylöspäin, näet vastauksen.

Harkinnan alla josko perjantain iltapeliin menisi paikanpäälle katsomaan höntsäilyä. Voi toki olla että katson tuon toisenkin pelin, sopivasti kesälomalla oleilun ansiosta mahtuisi tällä tietoa aikatauluun. En vain ole varma jaksanko hillua kuutta tuntia hallilla, autolla kun olen liikkeellä ei baaritouhutkaan innosta.

Paljonkohan Rammstein vaikuttaa yleisömääriin?

Jos Rammstein soittaisi Hakametsän käytävällä, niin aivan vimmatusti vaikuttaisi yleisömäärään :joy:

Mutta vakammin ajateltuna saattaa tuo näkyäkin katsojamäärässä, myös sää vaikuttaa varmasti näihin kesäpeleihin.

3 tykkäystä

Ainakin itseltä jää perjantain pelit väliin Rammsteinin keikan takia. Ensimmäinen kerta tällä vuosikymmenellä kun en harkkaturnauksen pelejä näe paikanpäällä.

Ilves isännöi. Ilman keikkoja olisi täysi tupa ja puolet jääny ilman lippua, nyt varmasti näkyy.

10 tykkäystä

Oli tarkoitus tulla jokusen vuoden tauon jälkeen ja tuoda perhe mukana. Halvin hotellihuone 260e. Jäi tulematta.

Miten pitkiä nuo matsit on?

Siinähän voi käydä niinkin, että keikka toisena päivänä ja peliin toisena päivänä… Näin ainakin itse vähän ajattelin tehdä.

Ihan normi säännöillä mennään ja ei mitään tynkäotteluja.

2 tykkäystä

Minä ajattelin käydä katsomassa kaksi Tapparan peliä ja Rammsteinin viikonloppuna.
Onko multa mennyt jotain ohi vai onko mun aikataulut jotenkin pielessä?

Jos lauantaina menet keikalle niin silloin onnistuu, mutta perjantaina Rammstein aloittaa 20.30 ja silloin on vasta erä pelattu paikallispeli.

1 tykkäys

Lauantaina menen katsomaan Rammsteinia.
Älkää hyvät ihmiset pelotelko. Minä jo ehdin luulla että multa on mennyt joku tärkeä tieto taas sivu suun.
@Treppu mut houkutteli lähtemään katsomaan pelejä.

4 tykkäystä

Jos lauantaina menee Rammsteinin keikalle, niin helposti pitäisi pystyä katsomaan molemmat Tapparan pelit… Perjantaina keikalle meneville jää paikallispeli väliin.

Tapparan peli alkaa lauantaina jo kello 14 ja Rammstein aloittaa kellontarkasti vasta 20:30 (ovet kello 16:00 ja joku lämppäri kello 19:30). Toki hyvä varata hieman aikaa stadionille siirtymiseen…

Edit.

Lähde:

Decens -cup aikataulu:
Decens Tampere Cupin liput myynnissä – tarjoushinta voimassa heinäkuun loppuun asti – Tampereen Ilves

Rammstein -aikataulu:
http://www.nelonenmedialive.fi/rammstein/

4 tykkäystä

Cupin voittaa?

  • Tappara
  • Ilves
  • SaiPa
  • HIFK
  • Ihan sama

0 voters

Toivottavasti on muuten pelisilmää yleisöä ajatellen peluuttaa uusia pelaajia molemmissa peleissä. Kierrättäköön näitä vanhoja tuttuja.

2 tykkäystä

Ainakin näin tehtiin viime vuonna, joten hyvinkin voisi olettaa näin tapahtuvan myös tänä vuonna.
Tosin kokoonpanossa vaihdettiin muitakin pelaajia kuin vain “uusia”, eli annettiin laajemmalle rosterille mahdollisuus.

Alla 2018 kokoonpanot (molemmat ottelut päättyivät muuten Tapparan voittoon):

Tappara-HIFK kokoonpano 11.8.2018:

Záborský-JM.Järvinen-Kuusela
Luoto-Jasu-Levtchi
Rauhala-Mäkinen-Ojamäki
Moilanen-Tanus-Lehtonen

Vittasmäki-Rantakari
Mäntylä-Kemiläinen
Rautanen-Elorinne
Utunen-Kukkonen

Bäckström
(Heljanko)

Tappara- Ilves kokoonpano 10.8.2018:

Záborský – J-M.Järvinen – Kuusela
Erkinjuntti – Malinen – Karjalainen
Rauhala – M.Järvinen – Ojamäki
Luoto/Moilanen – Jasu – Levtchi
Moilanen

Vittasmäki – Rantakari
Mäntylä – Kemiläinen
Rautanen – Elorinne
Utunen