En kyllä odottanut ihan tällaista Suomen ensimmäistä peliä.
Toivottavasti Valhallassa todetaan että ei vielä.
Ensin korona siirsi kisoja vuodella ja nyt arvokisadebyytti keskeytyi tällaisen vuoksi. Joku voisi puhua kirouksesta.
Toivottavasti Eriksen olisi elossa!
Joitain tuhansia urheilutapahtumia tullut nähtyä ja koskaan ei ole tarvinnut pelaajaa elvyttää kentällä iskureilla.
Tanskan pelaajien reaktiot antoivat pieniä lupauksia paremmasta… eivät lyyhistyneet nurmen pintaan.
Jos siirretään happinaamari kasvoilla niin elossa on. Muuten olisi jatkettu elvytystä paikan päällä ainakin puoli tuntia.
Elvytystä olisi jatkettu vielä hyvä tovi. Sydän saatu käyntiin siirrosta päätellen ainakin toistaiseksi.
Onneksi Tanskan pelaajat nyt ei aivan murtuneita olleet kun Eriksenia vietiin pois. Näin olin ainakin itse luon posia.
Oikeastaan näitä tämän tapaisia traagisia tapahtumia on tullut nähtyä vain moottoriurheilussa.
Pahalta näytti kun kaveri pienen spurtin jälkeen alkoi hoiperrella ja tajunta oli pois jo kun sivurajaheitto osui jalkaan. Veikkaan aortan repeämää, toivottavasti olen väärässä.
Ihan hirvittävä tilanne. Toivottavasti selviää hengissä. Ei tätä pitäs teeveessä näyttää… Hirvein tilanne mitä oon ikinä nähny missään urheilussa… Peukut pystyyn nyt vaan, että selviää.
Mitä vimpasen väliä sillä on? Jalkapalloa tai muita pelejä pelataan joka vuosi, ihmishenki on tärkeämpi mitkään hitun pisteet
Kyllä. Yleensä elvytetään ainakin se 30 minuutti, vaikka joku olisi pitkäänkin pinnan alla.
Ei toki, jos ei ole mitään rytmiä alkuyrityksillä ja deffalla saatu.
Jos rytmiä tulee, sitten jatketaan.
Laittas perkele sen lähetyksen kiini. Ei tässä ketää enää kiinnosta jalkapallo.
Karseeta on, mutta pieni kevennys on se, ettei Suomi oo vieläkään hävinny peliäkään kisoissa.
Oliko happinaamari vai intubaatioputki?
Ei ole syytä jatkaa tätä peliä. Turha alkaa arvailemaan, mutta luultavasti Erikssen kamppailee edelleen hengestään. Surullinen päätös odotetulle Suomen jalkapalloilun juhlapäivälle. Voimia Erikssenille! Toivottavasti selviää. Kaikki on sanottu, nyt vaan odotellaan.
Ei nyt mitään koosteita. Kiitos.
Näytti intubaatioputkelta