Turnausseuranta: Lentopallon naisten ja miesten EM-kisat 2021

Suomella on hyvä laaja rosteri, niin ukot kiertää runsaasti. Tässä erässä pelanneet on kyllä paikkansa ansainneet. 18-18 tilanne

Peluutetaan muitakin. Mäkinen myös pois kokoonpanosta joka pelasi tosi hyvin 2 ekaa peliä…

2 tykkäystä

Kolmas erä Venäjälle 25-23. Viimeistä pistettä tarkastettiin videolta kahteen kertaan, mutta ei auttanut.

Juu ei auttanut, mutta nyt jääurheilun pariin…

1 tykkäys

Suomi taistelee liian hyvin ni ei oikeen malta vaihtaa jääkiekkoon…

2 tykkäystä

Pientä multitaskingia joutuu tosiaan harrastamaan :smiley: Venäjä johtaa 20-16 neljättä erää

Tosta Nikulasta (212cm) tulee oleen vielä paljo iloa.

1 tykkäys

Kyl Venäjä oli vaan tosi kova luu.

Suomen miesten lentopallomaajoukkueen ykköspassarina EM-kotikilpailujen alkulohkossa pelannut Eemi Tervaportti joutuu sivuun turnauksesta. Hänen etureidessään on repeämä, joka estää pelaamisen.
Tervaportin tilalle EM-kisajoukkueeseen tulee Belgiassa ammattilaisena pelaava 24-vuotias Akseli Lankinen. Hänen kanssaan Suomen pelinrakentamisesta kantaa vastuun kokenut Mikko Esko.

Olipa huono uutinen. Paha takaisku.

1 tykkäys

On kyllä iso menetys, vaikkakin Eskolla riittää kokemusta enemmän kuin muilla joukkueessa yhteensä. Mikähän Mäkisen ja Jauhiaisen tilanne on kun olivat eilen pois? :thinking:

Mäkinen vissiin koronavarontoimena pois.

Aamulehdessä oli tänään, että molemmat olivat saaneet pikakoronatestistä positiivisen ja olivat sen vuoksi sivussa eilen. PCR-testistä oli tullut negatiiviset tulokset. Palaavat siis joukkueen vahvuuteen ja pelaavat huomenna.

1 tykkäys

Tasaista Hakamettässä.

Lentopallo on kyllä viihdyttävä laji. Ja paikan päällä tottakai aivan loistavaa.

9 tykkäystä

Onneks on tää foorumi. Olis peli menny ohi muuten. :+1:t3:

Tuo Hollannin hakkuri on kyllä kova. Painaa palloa tonttiin 3,20 metrin korkeudesta. Mua rupeaisi huimaamaan tuollaisissa korkeuksissa.

1 tykkäys

Vähä liianki viihdyttävä, ei kerkee edes jääkaapilla käydä ku kokoajan tapahtuu.

1 tykkäys

Joo. Mun piti kanssa samalla pakkailla vähän jo valmiiksi ensi viikonlopun golfreissulle kamoja. Sain mä laukun haettua olohuoneen lattialle.

1 tykkäys

Hienoa Suomi. Erät nyt 1-1.

2 tykkäystä