Suomella on hyvä laaja rosteri, niin ukot kiertää runsaasti. Tässä erässä pelanneet on kyllä paikkansa ansainneet. 18-18 tilanne
Peluutetaan muitakin. Mäkinen myös pois kokoonpanosta joka pelasi tosi hyvin 2 ekaa peliä…
Kolmas erä Venäjälle 25-23. Viimeistä pistettä tarkastettiin videolta kahteen kertaan, mutta ei auttanut.
Juu ei auttanut, mutta nyt jääurheilun pariin…
Suomi taistelee liian hyvin ni ei oikeen malta vaihtaa jääkiekkoon…
Pientä multitaskingia joutuu tosiaan harrastamaan Venäjä johtaa 20-16 neljättä erää
Tosta Nikulasta (212cm) tulee oleen vielä paljo iloa.
Kyl Venäjä oli vaan tosi kova luu.
Suomen miesten lentopallomaajoukkueen ykköspassarina EM-kotikilpailujen alkulohkossa pelannut Eemi Tervaportti joutuu sivuun turnauksesta. Hänen etureidessään on repeämä, joka estää pelaamisen.
Tervaportin tilalle EM-kisajoukkueeseen tulee Belgiassa ammattilaisena pelaava 24-vuotias Akseli Lankinen. Hänen kanssaan Suomen pelinrakentamisesta kantaa vastuun kokenut Mikko Esko.
Olipa huono uutinen. Paha takaisku.
On kyllä iso menetys, vaikkakin Eskolla riittää kokemusta enemmän kuin muilla joukkueessa yhteensä. Mikähän Mäkisen ja Jauhiaisen tilanne on kun olivat eilen pois?
Mäkinen vissiin koronavarontoimena pois.
Aamulehdessä oli tänään, että molemmat olivat saaneet pikakoronatestistä positiivisen ja olivat sen vuoksi sivussa eilen. PCR-testistä oli tullut negatiiviset tulokset. Palaavat siis joukkueen vahvuuteen ja pelaavat huomenna.
Tasaista Hakamettässä.
Lentopallo on kyllä viihdyttävä laji. Ja paikan päällä tottakai aivan loistavaa.
Onneks on tää foorumi. Olis peli menny ohi muuten.
Tuo Hollannin hakkuri on kyllä kova. Painaa palloa tonttiin 3,20 metrin korkeudesta. Mua rupeaisi huimaamaan tuollaisissa korkeuksissa.
Vähä liianki viihdyttävä, ei kerkee edes jääkaapilla käydä ku kokoajan tapahtuu.
Joo. Mun piti kanssa samalla pakkailla vähän jo valmiiksi ensi viikonlopun golfreissulle kamoja. Sain mä laukun haettua olohuoneen lattialle.
Hienoa Suomi. Erät nyt 1-1.