U20 kannatustapahtuma

Tapparan U20-joukkue pelaa hyvin, todella hyvin. En tiedä paljonko peleissä käy katsojia nykyään, varmaan joitakin satoja.

Siellä on kuitenkin tulevaisuuden tähdet pelaamassa. Mietin, että olisi hieboa kasata kunnon faniporukka kasaan ja mennä porukalla kannustamaan Tapparan nuoret voittoon. Olisi pelaajillekin unohtumaton kokemus. Innostuukohan kukaan?

14 tykkäystä

Itse olisin ainakin valmis lähtemään jos vain aikataulut osuu. Pääsis hakamettässäkin käymään pitkästä aikaa

2 tykkäystä

Voisin tulla kans möykkäämään

1 tykkäys

Hieno idea! Tulisin, mutta sen verran on kilometrejä, että hyvä kun pääsee sen 7-20 peliä max katsomaan kauden aikana joten itsellä ei oikein mahdollisuuksia ole, mutta toivottavasti saatte ison porukan kasaan.

2 tykkäystä

Jos aikataulu jne. natsaa niin kiinnostusta kyllä olisi, lähtisikö @SO11virallinen jne. organisoimaan jos porukalla intoa riittää?

7 tykkäystä

Itse ainakin tykkäisin JOS aikataulut saadaan järjestettyä sopivaksi SO:n aktiivien kanssa ja mennä huutamaan pojille.
Viime kaudella ennen Oulun reissua käytiin U16 jengin pelissä ja se oli ihan uudenlainen kokemus minulle.
Toki siinä oli syitä miksi mentiin, mutta silti.
Voisin olla kiinnostunut, kunhan jotkut hoitaisivat aikataulut yms kuntoon.

4 tykkäystä

Sinne täytyisi lähteä isosti. Kuinka tämän viestin saisi suurempi Tapparan faniryhmä? Vähintää 100 ihmistä pitäisi saada kasaan.

No jos isompaa mobia haluaa paikalle, pitää @SO11virallinen ottaa tästä koppia.

1 tykkäys