Ulkojäät 2016 Sorsapuistossa 16.-17.12.2016

Lätkämatsissa on varmaan 70% miehiä väkimäärästä, joten kannattaisi hommata pisurännejä reilusti. Toisaalta pakkaskeli varmasti vähentää kaljankulutusta verrattuna jäähallipeliin. Festareilla on tuo Sekeran mainitsema aitaan kuseskelu vähentää ruuhkapiikkiä ja jonotusta.

Kunnolla vaan rommia niin pysyy lämpinä pakkasessakin eikä tarvi käydä niin usein wc:ssä kuin jos jois kaljaa. :slight_smile:

…ja seuraavana päivänä voi katsoa lopputuloksen netistä jos on “unohtunut” tai tullut sanomista järkkäreiden suunnalta??:laughing::laughing:

Ehkä näinkin, riippuu viinapäästä tai siitä kuinka paljon sitä rommia ottaa. :grin:

Hiitelä paikalla kun joukkueista pari pelaajaa paikalla testailemassa jäätä jne. Ihan hyvännäköiset nuo laidat on.

Sillä on varmaan luikkarit ja maila mukana. Pyörittelee vähän jätkiä.

Hiitelän Juhaa ei voi päästää luistimilla jäälle kuin vain jääpalatehtaalla.

4 tykkäystä

http://www.aamulehti.fi/videot/liigapelaajat-testasivat-ulkojaan-sorsapuistossa/91F43FBD/

1 tykkäys

En katso, mutta kysyn. Vetikö Saravo Laakson jo nippuun?

Kyllä. Peksi sanoi, että Tappara hoitaa homman kotiin. Laakso alkoi mököttää ja otti luistimet jalasta ja lähti kotiin.

1 tykkäys

Komealta alkaa näyttää Sorsapuistossa - siellä äijät painoi taas katsomoa kasaan aamutuimaan. Varmasti hieno tapahtuma tulossa, kun sääennustekin lupailee hyvää. Keränen vetänee vähintäänkin muutaman sata lisähenkeä molempiin peleihin.

Itselläni jää silti väliin, koska lipun hinta on liian korkea siihen nähden, että Tappara ei lähde peliin parhaalla kokoonpanollaan.

2 tykkäystä

Täytyy jatkaa sadetanssia jotta toteutuu!

2 tykkäystä

Huonolta näyttää kelit ton ennusteen valossa. Millikin vettä jään päällä tietääkseni vaikeuttaa peliä aika vahvasti. Toisaalta toivois hyvää tapahtumaa, mutta eipä ipan jättitappiot mieltä surulliseksi saa :sunglasses:

2 tykkäystä

Miksi ihmisten pitää haukkua ja toivoa tapahtuman epäonnistumista? Mää en vaan ymmärrä. Toiset yrittää järjestää hienoa urheilutapahtumaa ja porukat vaan aliarvioi, toivoo paskaa säätä, täyttä epäonnistumista.
Missä on se vastustajan kunnioitus ja puhdas urheiluhenki? Se, että mennään nauttimaan tapahtumasta, katsomaan omaa joukkuetta ja kannustamaan sitä voittoon wanhan ajan hengessä?
Täällä porukat takertuu mun mielestä pikkuseikkohin; joo ei oo Lajusta, ei oo Haapalaa, ei oo parasta kokoonpanoa, lippu maksaa ja vaikka minkälaista ruikutusta - mitä sitten? Mulle ainakin riittää, kun näen MUN joukkueen pelaavan, antavan vaikka yhden kovan taklauksen, yhden hienon harhautuksen. Siksi ostin tapahtumaan lipun jo maaliskuussa.
Se riittää myös saamaan mut myös lokakuisena tiistai-iltana Hakametsäänkin, kun muut jää ruikuttamaan kotiin tai tänne foorumille.
Mahtaa olla raskasta elämää, kun pitää kaikkea analysoida viimeisen päälle aina, eikä vaan voi nauttia, vaikka kuinka paskasti oma joukkue pelaisikin.
Mun mielestä on turha ruikuttaa yleisömääristä, jos itse jää kotiin, kun ei huvita tai, kun joukkue ei nyt satu suorittamaan.
Jos kaikesta etsii tarkoituksella huonoa ja negatiivista, niin ei koskaan opi löytämään mitään hyvää mistään. Pitää oppia nauttimaan pienistä asioista vähän kerrallaan ja niistä syntyy positiivinen elämys ja kokonaisuus.
Mutta hei, jatkakaa te vaan loan heittämistä ja hajotkaa negatiivisuutenne, katkeruuteenne ja ylianalysointeihinne. Mää meen nauttimaan, vaikka vettä tulis taivaan täydeltä.

30 tykkäystä

Ei vaan pysty nyt eikä koskaan.

2 tykkäystä

Nyt nousee kyllä lakki päästä tälle tekstille. Hyvälle mielelle tulee kun lukee tälläisen tekstin olen täysin samaa mieltä Heinonen kanssasi.

4 tykkäystä

Se on vaan tyypillistä suomalaista katkeruutta, mitä tämä maa on täynnä. Samoja tyyppejä, jotka eivät kestä sitä, jos naapurilla menee itseä paremmin.

Toivotaan hyvää tapahtumaa hyvässä kelissä, Tapparan voittoa ja Ipalle plusmerkkistä tulosta.

No kyllä näin on minunkin mielestä kuten Karva kirjaili. Ulkojäissä onneks ruotsalaiset älys tän katsomohomman niin tosta voi tulla ihan hyvä juttu. Itse en kyllä aio osallistua, minulla on kiintiö täynnä ulkona värjöttelyä.

Niin nyt sitte vissiin aletaan päivystää Ilmatieteenlaitosta ja Forecaa jotta mitä siinä ilmassa on tunnelman lisäks tapahtuman aikaan :slight_smile:

Naapurilla ei mene itseä paremmin, harras toivomus toki on että naapuri joskus pääsisi tolpilleen taloutensa kanssa. Ja siitä siellä voi syyttää vaan itseään, ei muita. Kaikenlaista kitinää meitä kohtaan on riitänyt loputtomasti joten en tunne vähääkään huonoa omaatuntoa vaikka tämä tapahtuma menisikin reisille. En tule katsomaan vaikka saisin lipun ilmaiseksi. Jos jossakin on ollut katkeruutta näkyvissä niin kyllä sitä on juuri siellä toisessa osastossa.

3 tykkäystä

Ehdottomasti samaa mieltä, että toivotaan hyvää tapahtumaa ja toivottavasti Ipallekin jää vähän vaivanpalkkaa tämän järjestämisestä.

Sen sijaan jos jonkun mielestä esim 120€ perheen viemisestä peliin on liikaa (kun ne tähdetkin puuttuu), niin ei siitä mielestäni tarvitse muiden täällä mieltään pahoittaa. Jos joku haluaa mieluummin viedä nuo rahat kahtena “tiistaisena SaiPa-pelinä” suoraan Tapparan kassaan, niin ei kai sekään ole väärin kannatettu. Kaikesta sitä voi näköjään mielensä pahoittaa. :slight_smile: