Ulkomainen seurajalkapallo 2017-18

Olisin toivonu poolin ja barcan osuvan vastaikkain niin toinen kurasta olis edes lähteny varmasti lauluun. Ja ikävä kyllä Realillakin voi olla lähtö lähellä aina varmaa ja yllätysvalmista vanhaa rouvaa vastaan.

Tää vitsi, jonka nappasin toisesta ketjusta, ei oikeen nyt toimi. Viime kaudella Napoli, Bayern München, Atletico ja Juventus. Nyt PSG ja Juventus. Jos vertaa Barcan viimekauden otteluihin: viime kaudella PSG ja Juventus, tällä kaudella Chelsea ja Roma, ni ei noissa eroa ainakaan Realin hyväks oo. Että helpommalla olisivat päässeet. No välierissä ja finaaleissa ei juur enää oo eroa kuka tulee vastaan. Kyllä tää tie pitää Real Madridin kulkea finaaliin asti, jotta kausi menis plussan puolelle. Ehkä ennakkoon tiukimmat pelit on Juventus-RM ja Liverpool-Man City. Kaks muuta uskon, että helpohkosti ennakkosuosikeille.

3 tykkäystä

Toivottavasti Juventus pudottaa Realin ja Liverpool vie koko potin!

6 tykkäystä

Tämän kauden Realin kaatamiseen riittää vanhan akan voimat.

1 tykkäys

Kerro toki lisää tästä hyytymisestä. Viime kausi oli aika poikkeus ja nyt jengiin on hankittu oikein urakalla lisää leveyttä.

Eurooppa-liigassakin arvottu puolivälieräparit:

Leipzig-Marseille
Arsenal-TsSKA
Atletico-Sporting
Lazio-Salzburg

Sekä kunnon valmentaja.

Joo, sekin. Osram helottaa ja Bayern porskuttaa.

Tätä toivotaan.

You’ll Never Walk Alone

9 tykkäystä

Bayern oli kuintenkin absoluuttisesti maailman paras jokunen vuosi sitten, mutta se on enää muisto (euroopan kuntokäyrä sen kertoo). Itse pidän Bayerniä maailman neljänneksi parhaana joukkueena heti espanjalaisten ja Juventuksen jälkeen, joten siinä mielessä he ovat hyytyneet :grin:

Valitettavasti ei riitä, isät vastaan pojat.

1 tykkäys

Kyl ne Pepin komennossakin olivat koko ajan lähellä sitä absoluuttista kärkeä, silloin Diego Simeonen Atletico oli vain se Euroopan kärki (Realin kanssa) ja löysivät avaimet Bayernin hinkkauspeliin.
Viime kausi oli Byaerniltä heikko, mutta onneksi Rummenickellä ja Höenessillä on vaoot päällä ja hankkivat joukkueeseen leveyttä.
Robberyllä varmaan viimeinen kausi menossa, joten laitahyökkääjät tarvittais. Varmaan tän kauden ainoa heikkous jo molariosaston kans.

1 tykkäys

Mo Salah, ei mulla muuta😎!

5 tykkäystä

Kuka muu muka. Salah x 4

2 tykkäystä

Se alkaa olla hyvät argumentit tarpeen jos väittää ettei Afrikan kuningas Mo ole tällä hetkellä maailman kuumin futaaja.

4 tykkäystä

ja tehotkin oli 4+1. samaa mieltä kuitenkin.

1 tykkäys

Pool-fanina nautittavaa katsella.

7 tykkäystä

Espanjalaiset + Juventus, eikös siinä oo jo neljä ja Bayern olis viides. :wink:

1 tykkäys

Olisin perustanut oman ketjun tuleville jalkapallon supertähdille, mutta systeemi ei antanut minulle sitä mahdollisuutta, tai sitten minä en vaan osannut, vaikka olen sen tehnyt jo muutaman kerran :smiley:

Niin tai näin, tänne laitoin, koska minulla mielestäni on tärkeä viesti. Näin se menee:

Tänään minulla on tärkeää kerrottavaa. Tämän saa ottaa talteen, sillä uskon, että olin havaitsevani, että jalkapallon yksi suurista 2020-luvulla tulee olemaan muuan nuorukainen, jonka nimi XAVI SIMONS. Muistuttaa niin kovin paljon erästä.

Tämän saa siis ottaa talteen.

On se kyllä Mou hienoa, että keskityt vain positiivisiin asioihin. :smiley:

Lainaus jostain roskamediasta:

" Vahvasti tällä kaudella Unitedin keskikentällä pelannut 21-vuotias Scott McTominay sai kuulla kunniansa Mourinholta.

– Hän pelasi surkeimman pelinsä edustusjoukkueessa. Hän teki paljon virheitä ja epäonnistui jatkuvasti syötöissä, mutta hän on suuri persoona. Kritisoimisen sijasta keskityn positiivisiin asioihin, Mourinho sanoi.

Mourinho oli kokonaisuudessaan pettynyt.

– Hyökkääjät piiloutuivat puolustajien taakse, eivätkä halunneet palloa. Puolustajat antoivat kohtisuoria syöttöjä ja 10,12 syöttöä laidalta toiselle. Se on turhauttavaa.

– Valmentajana suurin turhautumisen aihe ei ole tulos, koska ajoittain sellaista tapahtuu. Suurin turhautumisen aihe minulle on se, että kun työskentelen kentällä, näen ristiriitoja ottelussa (verrattuna harjoitteluun), Mourinho totesi."

1 tykkäys