Ulkomainen seurajalkapallo 2017-18

Suomalaiseksi epäilin, mutta enpä muistanut että on syntynyt Tampereella! Piti tarkistaa wikipediasta. Vähän ainakin itse hänestä tiedän. Vuoden sisään oli hänestä joku uutinen ja siitä jäi mieleen tuo kansalaisuus. Ei vissiin ole paljon Suomessa oleillut viime vuosina?

CL välierät:
Liverpool - Roma
Bayern - Real

En valita koska Bayern vältettiin.
YNWA

Liverpoolilla kävi säkä.
Mitenkään Romaa väheksymättä.

Romalla ei. Pool on kovassa iskussa. YNWA

Eikös Salah juuri Romasta tullut…
On niin sympaattinen kaveri että hennooko iskee vanhoja kavereita vastaan… :thinking:

Finaaliin!!! Allez allez allez!

Roomallehan tämä oli eittämättä paras arpa. Nyt sai vastaansa materiaalilta hyvin tasaväkisen vastauksen.

Tuli.
Ja Roman maalivahti Becker on Liverpoolin yksi targeteista kesällä.

Ei muuta toiveita kun Real-Roma finaali ja mieluusti Ronaldolle iso kasa maaleja. Ei mulla muuta :wink:

Vankka usko kyllä Poolin finaalipaikkaan. Roman suonenveto ei toistu :stuck_out_tongue:

Ei tykkäyksiä

(Make) #535

Ja Eurooppa-liigan puolella Marseille-Salzburg sekä Arsenal-Atletico. Huono säkä, mutta kaikki pitää pystyä voittamaan.

(Make) #536

Wolverhampton Wanderers pelaa Valioliigaa ensi kaudella.

Ei pysty olemaan tyytyväinen. Aika kevyillä meriiteillä Kovac hyppää Bayernin peräsimeen. Liekö pelaajana seurassa esiintyminen sitten madaltanut aitaa. Eipä hyviä ehdokkaita liiemmin ollut tarjolla.

(Make) #538

Hradecky ja Eintracht Frankfurt toisella peräkkäisellä kaudella Saksan cupin finaaliin! :+1:

Sentään jotain kuten tuossa edellusessä viestissä näkyy.

Iltasanomien sisäpiirilähteiden mukaan, Hradecky on vaihtamassa jääkiekkoon:

Joo, mut kun katsoo minkä kaliiberin ukkoja Bayernin peräsimessä on viime vuosina ollut niin vähän on epäileväinen olo. Mutta ymmärrän myös jos konkareita ei ole ollut saatavilla niin sitten mennään Kovacilla.

Nimekkäitä on ollut.
Toisaalta Ancelottin valmennuksen alla Bayern pelasi huonointa fudista mitä olen niiltä nähnyt.
Itselläni on hyvä kutina Kovacista.
Lyhyen ajan sisällä liki maksimi menestys annetuilla pelaajilla.

Kovac yksi parhaimmista vaihtoehdoista Bayernin käskyttäjäksi, loistava valinta seurajohdolta.