Vain elämää -ohjelman seuranta

Vain elämää -ohjelman kommentointia.

Ei oikein Laurilla lähtenyt. Tuliko ainakin osa laulusta nauhalta?

Oletko ihan tosissasi tämän ketjun kanssa?:crazy_face::crazy_face::crazy_face:

9 tykkäystä

No en, mutta avasin kuitenkin, kun kerrankin katson tätä. :slight_smile:

Toki juon valkoviiniä ja olutta.

Laitetaan tuon piikkiin.

Kyllähän tänne ketjuja mahtuu.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Tuure Kilpeläinen vähän eri tasolla noihin aiempiin nähden.

Laurin ääni on kyllä mennyt aika pahaksi. En ole ikinä kamalammin tykännyt, mutta nyt kuulosti jo pahalta.

2 tykkäystä

Ja kyllähän tää Vain elämää ihan mukavaa katsottavaa aina on. Varsinkin nyt kun on tuttu laulaja mukana.

En ite niin välitä, mutta hauska hönössä seurata ja arvostella. :smiley:

Kolmas kerta ikinä kun katson.

Mä oon kyllä kaikki jaksot katsonut. Kyllä siellä useampia artisteja on, jotka ei säväytä yhtään, mutta on hyviäkin ollut.

1 tykkäys

Anne Mattila tosiaan vasta 34v.

Pepe on kova.

1 tykkäys

Tällaisena puukorvana “musiikkimiehenä” voin sanoa että suurin osa noista lauluvedoista tulee nauhalta. Ei suunliikkeet täsmää ääneen. Ja bändi tulee myös mielestäni playbackina. Ihmeellisen areenaäänen ovat saaneet noin pienestä kopista… Mut joo mun näkemys myös Pepeen on vahvistunut. On se kova.

Asiaa, usein aliarvostettu PW on ollut aina suosikkini. Ylösen illassa Pepen laulama https://www.youtube.com/watch?v=O0OBJfpIfyQ on tähän mennessä ylivoimaisesti paras veto!

Joo tää oli tosi kova!

Nämä tarinathan on käsikirjoitettuja. Varmaan ihan sattumaa, että Pepe valitsi biisin jonka Tuure oli aikanaan ajatellut hänelle kirjoittaa. :smiley:

Pitäähän kansalle saada sirkushuveja…

1 tykkäys

Löytääköhän @BlueOval tiensä nyt tähän ketjuun uuden kauden alkaessa?

Satulinnaan saapuvat Ressu Redford, Jannika B, Reino Nordin, Arja Koriseva, STIG, Vesku Jokinen, Mariska ja Herra Ylppö!

2 tykkäystä

Mää laitan rouvan katsomaan yhden jakson ja hän saa kertoa miten Vesku veti. :laughing:

3 tykkäystä

Onhan se hianoo nähdä kun Vesku vetää esim Korisevan Enkelin silmin tai Kattojen primadonnan…

2 tykkäystä