Pidetään peukkuja nyt Tapolalle Sveitsissä. Ei sieltäkään kaikkia kengitä heti, toivottavasti saa jatkaa projektiaan.
Miettikää jos oltais kengitty Tapola silloin ekalla kaudella ku ei oikein kulkenut
Onneks Tapparassa ei olla likinäköisiä ja osataan olla kauaskatseisia. Toivottavasti myös Rikardin kanssa.
Katoppa mun siellä päätöksiä tekee omistajan puoliso, joka ei kiekosta tajua hev… ua
Grönborg käyttää ulkomaanoption ja Tapola palaa kotiin ![]()
Ei kiitos.
On todella hienoa, että Grönborg on Tapparassa juuri nyt. Tapola voi palata sen jälkeen jos kaikki askelmerkit ovat kohdillaan.
Joo, käytin väärää sanaa. Kun = jos
En jotenkin jaksa uskoa, että Tapolalle riittää tämä yksi yritys ulkomailla. Eiköhän Tapolalle työnantajia löydy vielä Sveitsistäkin ja Saksasta, ennen kuin on tarpeen Suomeen palata. Ja toivoisin tietyllä tavalla, että mestarivalmentajan annettaisiin olla rauhassa tuolla isossa maailmassa. Ei joka kerta kannata palata hegemonioimaan Tapparaan takaisin.
Joo, en kaipaa vielä Tapparaan takaisin, haluan nähdä, että Grönborg vie oman projektinsa maaliin ja sen jälkeen mietitään mikä on seuraava muuvi. Eiköhän Jupe vielä Tapparan penkin takana nähdä, mutta tehköön ensin hommia ulkomailla.
Saattaapi olla Tapola lähellä Majun pääkäskijän paikkaa, jos Pennanen jatkaa omaa syöksykierrettään tulevissa turnauksissa.
Ei tarvi Tapolankaan miettiä uravalintoja jatkossa, sen kun käy täältä lukemassa.
Kumpa ei Jupe HIFK valmentajaksi eksyisi…
Toi oli mullakin ihan ensimmäinen ajatus. Mutta ei taida maksukyky riittää? Markkina-arvon olettaisi erittäin korkeaksi. Tuollaiset potkut eivät sitä alenna, joten oletan, että kallein suomalaisvalmentaja nykyisin. Miksei Ruotsiin?
Saksa on myös vaihtoehto ja sieltä on tie myös Saksan maajoukkueeseen. Pendo vs Tapola maju matsia olisi hieno katsoa.
En jaksa uskoa potkuihin, mikäli syyskaudella ei näy pelissä oleellista parannusta niin sitten ensikaudella loka-marraskuussa ne voisi olla mahdolliset. Ev-Zug kanssa Bern pääsi jo 7. peliin, mielestäni hyvä suoritus.
Jussi Tapola tänään 50-vuotta. Haastattelu Aamulehdessä (maksumuuri)
Viiden mestaruuden valmentajalle viisi vuosikymmentä täyteen.
![]()
![]()
Olen ikuisesti kiitollinen!
Katsoin Tapparan liigapelejä tv:stä ja kävin seuraamassa heidän CHL-ottelujaan Sveitsissä. Olin koko ajan kartalla missä Tappara menee. Lopputulos – mestaruus – oli odotettu. Toki näin paikallispelit ja niissä Ilves oli niin vahva, että mietin miten käy, jos Tappara ja Ilves ovat loppuottelussa. Ilves oli ainoa joukkue, joka olisi pystynyt Tapparaa haastamaan. Tiesin, että kulta on Tapparan, kun Ilves ei päässyt finaaleihin.
Tapolan kanssa olin samoilla linjoilla. KalPan kukistettua Ilveksen tie oli auki.
Jaksaisko joku jakaa koko artikkelin? Alko oikeasti kiinnostamaan.
Ei ole sallittua ainakaan tänne julkiselle puolelle kokonaisuudessaan tuota kopsata.