Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Ei Veikkauksella ole mitään riskiä Lukon kertoimessa. Veikkauksella on käytössä liikkuvat kertoimet, eli kertoimet liikkuvat sitä mukaan kuin panoksia asetetaan kullekkin joukkueelle. Veikkauksen kannalta on aivan sama mikä joukkue voittaa. Toisaalta varsinkin näissä pitkän ajan vedoissa vetojen palautusprosentti on sen verran matala, että Veikkauksella on varaa ottaa kantaa ja erota muiden välittäjien yleisestä linjasta voittajan suhteen, joka voittaa kerran neljässä sadassa vuodessa.

Leicesterin voiton jälkeen uutisoitiin, kuinka bookkerit joutuivat maksamaan jättivoittoja Lesteriä veikkaneille ja miljoonia jaettiin pelaajille. Se unohtui mainita, etteivät Liverpoolia veikanneet voittaneet penniäkään…

1 tykkäys

Tuossa palatus% on 85 ja Lukon kerroin on tällä hetkellä 400. Tietysti ne muuttavat sitä, jos paljon tulee vetoja Lukon mestaruuteen.

Edit: Kyllähän tuo vedonlyöntifitma ainakin otti takkiin

Tänään toivon maaleja seuraaville herroille:

Juha-Pekka Haataja 5.30
Teemu Rautiainen 4.20
Brock Trotter 4.60
Jari Sailio 6.50

2 tykkäystä

En mäkään väitä, etteikö yksittäisestä kohteesta bookkeri takkiinsa voisi ottaa. Tosta Dailymailin jutusta ei oikein voi sanoa mitään. Jos bookkerit ylipäätään ilmoittaa todellisia lukuja, ne ilmoittavat todennäköisesti heille edullisimman vaihtoehdon mainosmielessä. Kyllä suuret bookkerit osaavat suojata kohteensa, ettei tuollainen kerran tuhannessa tai kolmessa tuhannessa vuodessa tapahtuva lopputulos hetkauta venettä.

Minä toivon maaleja tälle nelikolle:

J. Puustinen 5,20
M. Flinck 6,30
O. Rauhala 8,60
T. Tikka 7,50

2 tykkäystä

Tää oli niin hemmetin kova veto! Onneksi tykkäsin, tuntuu, että olin vähän niinku mukana hengessä

Hyvin veikattu.

Taisi napsahtaa aika kivasti kiinni?

No tolla läpsyttelyllä Tappara makso mun playoff kausarin, joten sietää tommosenkin pelin kattoo kuhan sit playoffeissa pelaa vähän parempaa peliä. :joy:

9 tykkäystä

Veikkauksella voi myös lyödä vetoa pudotuspeleihin pääsijöistä.

Joukkue Kerroin_kyllä Kerroin_ei Tn_Veikkaus Tn_SportsClubStats
Ilves     2,40           1,50        37%            34%
Sport     2,90           1,36        31%            30%
Jukurit   5,30           1,12        17%            21%
Lukko     6,40           1,08        14%            12%

Muutin samalla joukkueiden kertoimet prosentuaalisiksi mahdollisuuksiksi. Koska KooKoon ja SaiPan yhteenlasketut pudotuspelimahdollisuudet ovat paremmat kuin HIFK:n mahdollisuus jäädä ulos, skaalasin Veikkaus-prosenttien summan siis 98 prosenttiin tarkkuutta parantaakseni. Vertasin arvioita tietysti myös hypettämääni Sports Club Stats -malliin, ja aika samantyyppiset luvut on Veikkauksella.

Tänä yönä Barkovin Florida kohtaa Edmontonin. Edmonton pelasi viime yönä ja hävisi Tampalle lukemin 4-1. Florida tulee otteluun levänneenä ja hyvässä liidossa sillä he voittivat juuri kaikki 5 peliään vieraskiertueella ja ovat nyt 5 ottelun voittoputkessa.

Itse oletan että Florida hoitaa tämän ihan mukavasti kotiyleisön edessä ja tulosvetoon laitankin nyt Floridalle 3,4,5,6 ja Edmontonille 0,1. Katsotaan nappaako. :slight_smile:

Tämän hetkiset kertoimet noille tuloksille ovat:

3 – 0 49,95
3 – 1 22,89
4 – 0 43,95
4 – 1 23,43
5 – 0 122,10
5 – 1 43,95
6 – 0 366,32
6 – 1 80,80

2 tykkäystä

@Marcou9
Jos oli kyse huomisesta pelistä niin Veikkaus tarjoaa tällä hetkellä kertoimeksi tasan kolme.:wink:

1 tykkäys

Tappara-JYP 1(2,00) X(4,00) 2(3,00)
Mikähän se Tapparan peli-ilme on tänään? Jyp kiva 3,00 kerroin houkuttelis, mutta Tapparahan näitä kovia vastaan pelaa hyvin.

Kyllä itse lähen tänään tasurilla liikenteeseen tässä pelissä. Kovat joukkueet vastassa ja luultavasti maaleilla ei tänää mässäilä.

1 tykkäys

Taidan kokeilla seuraavaa:
Tappara-JYP X (4,00)
TPS-Pelicans 2 (3,30)
Kokonaiskerroin 13.2

Sitten sinkkuna
Tappara-JYP 2 (3,00)

Tappara jos kairaa pisteenkin olen onnellinen ja tappiolla tulee ainakin rahaa. :slight_smile:

1 tykkäys

TsSKA M, HIFK, KalPa ja Ässät tänään kotivoittoihin. Kerroin 5,95.

Jyppiä sinkkuna suoraan ja tasotuksilla -1.5 ja -2.5. Katotaan tekeekö Tappara sen mulle taas. Totaalisen surkeen/surkeiden pelien jälkeen huonompia jengejä vastaan tulee kova peli johon lyön vastustajan lapulle. Ja kas kun löytyy se Tapparankin peli löytyy ja tili kuivuu. Toivottavasti sama linja jatkuu.

1 tykkäys

TPS:n hyökkäys on aika köyhän näköinen tänään, joten Suosittelen Pelicansin voittoa kertoimella 3.05

1 tykkäys

Itsellä on tapana pelailla ottelut singlena ja tasoitusvetona. Käytännössä pelaan kaikki tasapelinä, useimmin +1 jommallekummalle eteen ja harvemmin +2. En koskaan +3 tai enemmän.

Lähes kaikki pelit on tuolla tapaa pelikelpoisia. Lopulta harvoin tulee suurempaa eroa kuin kaksi maalia, vaikka ennakkoon olisi selkeä suosikki. Kertoimet pyörii suosikeille noin kuuden pinnassa. Palautusprosentti on ollut tällä kaudella noin 140% ja kohteita on pelattu parisataa.

Itsellä tämä on mukavaa ajanvietettä. Pelailen aina euron panoksella. Haaste on ainoastaan pitää palautusprosentti yli 100% :slight_smile:

3 tykkäystä

Tekee maalin ottelussa:
J.Rask 3,90
E.Perrin 4,00
V-M.Savinainen 2,60

Avausmaalin tekijä:
R.O’Connor 26,00
V.Claireaux 31,00
J.Nättinen 26,00
M.Saha 35,00

2 tykkäystä