Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Triplat ja normaali 3€lappu
Johausson
Erkinjuntti
Repo
Kärki

Triplat ja normaali 2,5€ lappu
O’connor
Röymark
Marttinen
Ilomäki

2 tykkäystä

Onnittelut

1 tykkäys

Niin siis joo mut en voittanut mitään. :smiley: Pelsujen olis pitäny voittaa varsinaisella. :frowning:

Tänä yönä Toronto kohtaa kotonaan Rangersin. Molemmat pelasivat toissayönä. Toronto voitti jatkoilla kotonaan Winnipegin erittäin isoa huomiota herättäneessä pelissä. Rangers sen sijaan hävisi kotonaan rankkareilla Canadienssille.

Kuntopuntarissa molemmat ovat aikalailla yhtä hyvin pärjänneet viimeaikoina. 10 ottelun otannalla Rangers napannut 15 pistettä, kun taas Leafs 12 pistettä.

Koska Toronton viime peli oli niin iso huomioarvoltaan ja Rangers on varmasti nälkäinen hävittyään ylimääräisen pisteen rankkareilla, veikkaan että Rangers tulee viemään tämän suvereenisti. Torontolta on kauden aikana tullut muutama tälläinen ulospuhallus ison pelin jälkeen ja nyt olisi semmoiselle taas paikka.

Pitkävedossa Rangerssin kerroin 2,55 on ihan pelattava ja laitan siihen muutaman euron. Tulosvedon kautta haen Rangerssille selvää voittoa. Lapulle Toronto 0,1 ja Rangers 4,5,6.

Alustavat kertoimet näille tällä hetkellä:

0 – 4 77,12
1 – 4 26,62
0 – 5 143,28
1 – 5 62,58
0 – 6 194,23
1 – 6 154,24

Tekee maalin ottelussa:

HPK – HIFK R.Hintz 4,90
Kärpät – Lukko T.Kähkönen 4,60
SaiPa – Ilves O.Koivula 3,80

1 tykkäys

Toistaiseksi maalintekijävedot eivät ole tuoneet tällä viikolla yhtään takaisin, mutta ei voi luovuttaa:

Roope Hintz 4.90
Ryan O’Connor 10.50
Ville Leskinen 4.10

1 tykkäys

Itse laitoin tämmöisen lapun tänään.

HPK-IFK (1/X)
Kärpät-Lukko (1)
SaiPa-Ilves (2)
Hermes-EU (1/X)
Hokki-Leki (1/X)
Jokipojat-K-vantaa (1/2)
Keupa HT-IPK (1)

Lapulle tuli hintaa 16e ja euro on panosta. Kertoimet ovat 62,60-737,10. Eipä nämä koskaan itellä satu vaan laitetaa silti.

1 tykkäys

Maalintekijöinä tänään:

Ville Viitaluoma 6.00
Ville Leskinen 6.00
Valtteri Viljanen 11.50
Jani Lajunen 5.50

Leskinen teki eilisestä vedosta voitollisen, joten “luottoratsuun” luotan myös tänään. Panos kuitenkin pieneni kertoimien kasvaessa vitosesta kolmeen euroon.

1 tykkäys

Tämmöinen pelleilyrivi tällä kertaa. Tasan kahden maalin voitot JYP, Pelicans, Ässät, Ilves, Jukurit ja KalPa. Tuplat + kaikki 6.

1 tykkäys

Missäs päivän vihjeet? Itellä nyt muutama kiekka menny päin sitä itteään maalintekijäveikkauksissa et apuja kaivataan :laughing:

1 tykkäys

Tänään liigasta lapulle Lukko ja Kärpät-Jyp X.
Maalintekijät Janne Tavi 5,6 ja Zach Budish 6,0. Sinkkuna kaikki ja pankin kautta.

Meinasin pelata Budish’n maalia myös, mutta vaihdoin sen “Ässät yli 3,5 maalia”. Mun piti myös pelata Tapparan peliä “1 ja alle 4,5 maalia”, mutta koska kohde 5753 pitää sisällään sekä yli- että alle-vaihtoehdot, kone “arpoi” minulle yli 4,5 maalia.

Eli rivini on:

Ässät yli 3,5 maalia (2,55)
Tappara–Jukurit 1 ja yli 4,5 maalia (2,85)

1 tykkäys

Kun valitset muita maalin tekijöitä kuin nämä, niin voit osua!

Tekee maalin ottelussa:

Kärpät - JYP J.Albert 5,00
SaiPa - Ässät T.Paakkolanvaara 5,50
Sport - Lukko T.Körkkö 6,60
Tappara - Jukurit Z.Budish 6,00

Avausmaalin tekijä :

Kärpät–JYP B.Trotter 19,00
Tappara–Jukurit J.Jasu 29,00

2 tykkäystä

Itse laitoin tänään aivan puhtaana hupivetona neljän ristin kierroksen :grin: Kerrointa tuli 274,30 ja panos 5€. Todennäköisesti menee raskaasti pieleen, mutta onpa edes pientä lisäjännitystä iltaan.

2 tykkäystä

Avausmaalin tekijä :

Kärpät–JYP B.Trotter 19,00
Tappara–Jukurit J.Jasu 29,00

Satasellako oot tuplana pelannu? :wink:

Albertti löysi tien mun lapulle,muut maalinyrittäjät ovat Repo,Koskiranta,Kokkala.
Triplat ja tavallinen

2 tykkäystä

Mulla osui Jasu avausmaaliveikkauksessa viime pelissä. Muutoin mun maalintekijäveikkaukset on viime kierroksilla olleet järjestelmällisesti pelin tai kaksi edellä. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, Rantakari maalaa tänään.

3 tykkäystä

Olisiko jotain 3-4 euroa mennyt maalin tekijöihin ja toinen mokoma avausmaaliveikkauksiin. Laitan vähän singleille, tuplille ja triploillekin panosta, ettei jää harmittamaan, jos joku noista ei tekisikään maalia tai avausmaalia muiden onnistuessa…

1 tykkäys

Tänään maaleja saisi iskeä:

Ville Leskinen 4.80
Ilmari Pitkänen 7.50
Teemu Nurmi 4.20
Topi Nättinen 6.75

Tapparasta toki saa iskeä muutkin :smile:

1 tykkäys

Näemmä voitot tuppaavat tulemaan aina kerralla! Eiköhän taas seuraavat pari viikkoa ole hiljaisempaa :yum:

4 tykkäystä

Lukko oli sitte ainoo joka tänään osu. Oli siinä Budishillakin tonttia, kärpät meni ja teki vikalla minuutilla voittomaalin kun oli X lapulla.