Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Tappara - Ilves 8 - 1

10 riviä, panos 1,00 €
Muuttuvat kertoimet
Lopullinen kerroin: 206,30
Omat voitot
Voitit 206,30 €

Minä en veikkauksiani entraa, ja misi entraisin!

15 tykkäystä

Hattu päästä kaikille jotka saivat tältä kierrokselta tulosvedot kiinni.

2 tykkäystä

Ei pysty, ku hattu on Miksalla

3 tykkäystä

Sun hattu on siä mökkis narikassa.

1 tykkäys

Osu kans…about tasoissa kun aina pantava isot lukemat!!!


:thinking:

1 tykkäys

Ilveksen maalivahti Ruusun torjuntaprosentti 85,41. Tänään taidan laittaa pitkäänvetoon pelit TPS:n kautta.

Ilveksen +3 kotitasoitukselle saisi jopa 9,8 kertoimen, mutta myös Ipan +1 2,6 kerroin on kyllä hyvä.

Tänään hakuammuntaa eli avausmaalintekijäveikkauskohdepeli kohteeseen Sport–Tappara. Avausmaalintekijöiksi veikkaan Repoa tai Tuulolaa. Repo siksi, että yritys on ollut kovaa ja maali on aivan nurkan takana – miksei se olisi siis tänään avausmaali. Tuulola kuulosti ihan mukavalta vaihtoehdolta.

Tiistaina pelasin Nenonen–Kiviranta–JMJ-kolmikkoa avausmaalin tekijäksi ja päätin pelata samat nimet uudelleen, mutta viime hetkellä muunsin mieleni ja otin kaksi muuta nimeä lappuuni. Toivottavasti en tehnyt tymästi.

1 tykkäys

Tässä Nutin varmat vihjeet.

Tekee maalin ottelussa:
HPK – Jukurit Z.Budish 4,60
Ilves – TPS J.Lindsten 3,90
Sport – Tappara O.Rantakari 7,80

Avausmaalin tekijä:
SaiPa – Kärpät R.Radke 25,00
Sport – Tappara J.Kiviranta 22,00

Pelasin myös kolmeen muuhun otteluun maalintekijää ja kahteen muuhun avausmaalintekijää mutta ne ovat vähän epävarmempia tapauksia kuin yllä mainitut. Jos kaikki veikkaamani maalintekijät osuisivat, voittaisin tuhansia euroja. Avausmaalilotosta voittaisin parisataatuhatta.

2 tykkäystä

Toivotaan että sulla tärppää! Itse tajusin tässä juuri, että live-vedosta on tullut mun kaikista kalleista harrastuksista se kallein. Mutta vielä mennään kun tilillä on saldoa. :+1:

1 tykkäys

Live-vedossa tulee helpommin laitettua vähän harkitsemattomampiakin vetoja sisään. Tässä kuussa olen pelannut live-vetoa vain 16 eurolla ja saanut siitä voittoja 11 euron edestä. Pitkävetoon on mennyt 66 euroa ja tullut 23 euroa. Kaikkiin Veikkauksen peleihin olen vähän yli satasen tappiolla tässä kuussa.

Pelaan vain netissä ja olen asettanut ylärajat sille, paljonko saan pelata päivässä ja viikossa. Pelaamiseni on jäänyt koko ajan noiden rajojen alapuolelle.

1 tykkäys

Järkevän ja kurinalaisen kuuloista touhua sinulla. Itsellä lipeää usein justiinsa tuohon harkitsemattoman ja nopeatempoisen rahan polttamisen puolelle eli live-hassaukseen. Pitäisi itsekin kehitellä jokin systeemi että pysyis homma kasassa.

1 tykkäys

Vanhoilla systeemeillä mennään, saa lainata!

1 tykkäys

@Doppelaxt , nuo rajat ovat ainakin minulle tosi hyvä keino. Ja pelitilin yhteenvedon katselu, että paljonko on tullut mitäkin pelattua. Ennen kuin asetin itselleni ylärajat, saattoi minultakin palaa välillä vähän turhan paljon rahaa veikkailuihin. Rajoja voi hiljalleen ajan kanssa muokata itselleen sopivalle tasolle. Kävin äsken taas vähän laskemassa omiani.

Rajat auttavat siinäkin, että voiton osuessa niitä voitettuja rahoja ei tule tuhlattua uusiin peleihin voitosta innostuneena.

1 tykkäys

Sportille 0 ja 1
Tapparalle 7, 8 ja 9

Onko tuollainen?:grin:

Taidan laittaa 0,1,2 molemmille, niin saadaan varmasti maalijuhlat :slight_smile:

Livestä Tapparaa

1 tykkäys

Tänään olisi näin jälkiviisaana ollut tarjolla pari kohdetta, jotka olisi ollut helppoa onkia, jos olisi vähän etukäteen miettinyt:

  • KooKoon peliin paljon maaleja,
  • Sport–Tappara-peliin paljon maaleja,
  • Tepsille paljon maaleja.
3 tykkäystä

Taas tuli, mutta paljonko? Ei tiedä vielä, mutta kiinni sain taas, 2 -5 kelpaa…!

3 tykkäystä

Laitas tännekin paljonko tänään tuli.:thumbsup:

1 tykkäys

Kerrankin napsahti pitkäveto. :smiley: Ilveksen maalien päästämisen ja Vaasan pelin yleisen maali-iloittelun perusteella tein tämän lapun ja hyvin osui tällä kertaa. Vähän tiukalle kuitenkin meni kun TPS ei meinannut saada sitä tarvittavaa osumaa tyhjiin, mutta onneksi sen kuitenkin lopulta tekivät 8 sekuntia ennen loppua. :slight_smile:

9 tykkäystä