Hieno sopimus tämä, on mielenkiintoista nähdä minkälaisessa kunnossa aina hyvässä kunnossa oleva Vellu on.
Onko joku seurannut Jokereita tällä kaudella? Tai edes Savinaista, kuinka kausi on hänellä sujunut?
45 ottelua, joissa tehot 5+7=12. Mutta mitä on lukujen taustalla?
(Vrt. Anttila 40 ottelua, 6+5=11)

Tätä on odotettu! Kuvasta kiitokset taitaa kuulua @fever’lle jos en väärin muista.
Ihanaa saatana! Nyt odotan tunnetta peliin!
Mode-edit: korjattu alkuperäinen kuvan tekijä
Tiesin, että tää päivä koittaa, jolloin Vellu palaa kotiin.
Veli-Matti Savinainen on pelaaja, jota virkamies Tappara tarvitsee. Sanoo päin naamaa vaihtopenkillä ja kopissa, jos kaveri tekee kellokorttihommia.
Ja tarvittaessa näyttää itse itsemerkkiä miten hommat pitäisi tehdä. Sielua ja sydäntä.
Sanoisin että Seppälä, Austin, Luoto ja Savinainen on aika kova kvartetti playoffeissa…
Tästä sopimuksesta olen kyllä enemmän kun innoissani. Hieno persoona, johtaja ja voittaja. Tekee niitä kuuluisia voittavia asioita. Ihan sairaan siistiä. Tervetuloa takaisin Vellu!
Vieläkö ehtis pelipaita Chl finaaliin….
Ihanaa saatana ![]()
Olen tätä päivää odottanut kuin päivää nousevaa ![]()
Jatkolappua sitten vaan kehiin .
Ehdottomasti kyllä. Varsinainen haku, maajoukkuetasoa jne. ja on kyllä tärkeä elementti kun mennään pitkälle kevääseen. Pitkää lappua, en laittaisi minäkään vastaan.
Tälläiset kommentit lämmittää sydäntä. Aamulehdeltä tässä myös aika laaja kattaus, kannattaa lukea jos on tilaaja.
”Oli hienoa tulla Tapparaan. Täällä on paljon tuttuja. Kun katson ympärilleni, tunnen kaikki tästä. Monet olivat kintereilläni, mutta Tappara on lähellä sydäntäni”, Savinainen perusteli.
Nyt oli hyvä juttu ja paljon kuvia. Tuokkola oli saanut myös pelaajat nauramaan, kun oli todennut lentokoneesta katsoen alas. " Täällähän on ihan saman näköistä, kun kotona" Tuokkola kotoisin pohjanmaalta.
Vellu on kyllä hienosti itsevarma tyyppi, olematta silti leuhka tai ylimielinen. Varmasti tällaisia tyyppejä on jo Tapparan kopissa, mutta yks taistelun ruumillistuma sinne aina mahtuu lisää.
Voin vaan kuvitella tilanteen missä Tappara on tappiolla ja porukasta henkii hetkittäinen lamaannus. Savinainen sanoo, että “mä en saatana tullu tänne häviään” ja hyppää vaihdosta kaukaloon, vetää tiukan vaihdon ja sanoo seuraavalle vaihdossa, että :" sun vuoro".
Vellu myös sanoo kopissa suoraan, jos jonkun asenne ei miellytä. Kun itse vetää aina tunteella ja sata lasissa.
Savinainen oli viime kesänä vieraana urheilucastissa. Hyvä jakso kannattaa kuunnella. ![]()
Vellua ollut ikävä ja varsinkin tota hämmentämistä ja maalille menoa. Toivottavasti nostelee vielä pyttyä keväämmällä ja Velluhan on kevään pelaaja. Cama Vellu ja seuraavaks hämmentämään naapurin pelaajia perjantaina🔥
Ei varmasti mikään helpoin peli tulla mukaan joukkueeseen, mutta hyvin suoritti ja tiedän varmaksi, että tästä on vain suunta vielä ylöspäin!
Näki jo, että Vellu sytty tähän peliin. Pelaamattomuus näkyi, mutta voi tulla perjantaina apinan raivolla Ilveksen päälle