Veli-Matti Savinainen

Hieno sopimus tämä, on mielenkiintoista nähdä minkälaisessa kunnossa aina hyvässä kunnossa oleva Vellu on.

5 tykkäystä

Onko joku seurannut Jokereita tällä kaudella? Tai edes Savinaista, kuinka kausi on hänellä sujunut?

45 ottelua, joissa tehot 5+7=12. Mutta mitä on lukujen taustalla?

(Vrt. Anttila 40 ottelua, 6+5=11)

1 tykkäys

IMG-20180427-WA0001

Tätä on odotettu! Kuvasta kiitokset taitaa kuulua @fever’lle jos en väärin muista.

Ihanaa saatana! Nyt odotan tunnetta peliin!

Mode-edit: korjattu alkuperäinen kuvan tekijä

53 tykkäystä

Tiesin, että tää päivä koittaa, jolloin Vellu palaa kotiin.

6 tykkäystä

Veli-Matti Savinainen on pelaaja, jota virkamies Tappara tarvitsee. Sanoo päin naamaa vaihtopenkillä ja kopissa, jos kaveri tekee kellokorttihommia.

32 tykkäystä

Ja tarvittaessa näyttää itse itsemerkkiä miten hommat pitäisi tehdä. Sielua ja sydäntä.

7 tykkäystä

Sanoisin että Seppälä, Austin, Luoto ja Savinainen on aika kova kvartetti playoffeissa…

7 tykkäystä

Tästä sopimuksesta olen kyllä enemmän kun innoissani. Hieno persoona, johtaja ja voittaja. Tekee niitä kuuluisia voittavia asioita. Ihan sairaan siistiä. Tervetuloa takaisin Vellu!

15 tykkäystä

Vieläkö ehtis pelipaita Chl finaaliin….

Ihanaa saatana :smiley:
Olen tätä päivää odottanut kuin päivää nousevaa :grin:
Jatkolappua sitten vaan kehiin .

3 tykkäystä

Ehdottomasti kyllä. Varsinainen haku, maajoukkuetasoa jne. ja on kyllä tärkeä elementti kun mennään pitkälle kevääseen. Pitkää lappua, en laittaisi minäkään vastaan.

3 tykkäystä

Tälläiset kommentit lämmittää sydäntä. Aamulehdeltä tässä myös aika laaja kattaus, kannattaa lukea jos on tilaaja.

”Oli hienoa tulla Tapparaan. Täällä on paljon tuttuja. Kun katson ympärilleni, tunnen kaikki tästä. Monet olivat kintereilläni, mutta Tappara on lähellä sydäntäni”, Savinainen perusteli.

85 tykkäystä

Nyt oli hyvä juttu ja paljon kuvia. Tuokkola oli saanut myös pelaajat nauramaan, kun oli todennut lentokoneesta katsoen alas. " Täällähän on ihan saman näköistä, kun kotona" Tuokkola kotoisin pohjanmaalta.

8 tykkäystä

Edit: jaa, olikin jo toisessa ketjussa jaettuna. No jääköön silti tähänkin.

19 tykkäystä

Vellu on kyllä hienosti itsevarma tyyppi, olematta silti leuhka tai ylimielinen. Varmasti tällaisia tyyppejä on jo Tapparan kopissa, mutta yks taistelun ruumillistuma sinne aina mahtuu lisää.

Voin vaan kuvitella tilanteen missä Tappara on tappiolla ja porukasta henkii hetkittäinen lamaannus. Savinainen sanoo, että “mä en saatana tullu tänne häviään” ja hyppää vaihdosta kaukaloon, vetää tiukan vaihdon ja sanoo seuraavalle vaihdossa, että :" sun vuoro".

6 tykkäystä

Vellu myös sanoo kopissa suoraan, jos jonkun asenne ei miellytä. Kun itse vetää aina tunteella ja sata lasissa.

4 tykkäystä

Savinainen oli viime kesänä vieraana urheilucastissa. Hyvä jakso kannattaa kuunnella. :point_up:t2:

1 tykkäys

Vellua ollut ikävä ja varsinkin tota hämmentämistä ja maalille menoa. Toivottavasti nostelee vielä pyttyä keväämmällä ja Velluhan on kevään pelaaja. Cama Vellu ja seuraavaks hämmentämään naapurin pelaajia perjantaina🔥

5 tykkäystä

Ei varmasti mikään helpoin peli tulla mukaan joukkueeseen, mutta hyvin suoritti ja tiedän varmaksi, että tästä on vain suunta vielä ylöspäin!

1 tykkäys

Näki jo, että Vellu sytty tähän peliin. Pelaamattomuus näkyi, mutta voi tulla perjantaina apinan raivolla Ilveksen päälle

7 tykkäystä