Veli-Matti Savinainen

Jos tosiaan on ollut 7 viikkoa taukoa peleistä niin kuin Antsa höpisi niin hyvällä ilmeellä tuli takaisin. Oli vanhaan malliin siellä missä tapahtui.

4 tykkäystä

Pelaamattomuus vielä varmasti näkyi Vellulla, mutta jalka ainakin liikkuu edelleen hyvin. Tässä kun pääsee joukkueen kanssa treenaamaan kunnolla vielä, niin on kova sälli vielä.

14 tykkäystä

KHL:n olympialeiri alkoi joskus tammikuun puolivälissä.

Ihan miehekäs esitys sentterinä ja oli todella hyvä jatkoajalla. Taisi olla Merelän kanssa pienoista maskiakin tekemässä Leskisen maalissa.

14 tykkäystä

On hyvä palanen alaketjuja ja maalinedustaa ylivoimalla. Jalka ei välttämättä riitä enää teholingoksi, mutta tämän väitteen saa toki näyttää epätodeksi. Kyllä Vellu vielä 15-20 maalin mies on, vaikkei enää olisi se 30 maalin tähti, joka täältä lähti.

6 tykkäystä

Ei ole vielä vakuuttanut mutta uskoisin että pääsee normaali tasolleen. Nyt on kyllä aika heikkoa suorittamista, mihin kyllä pelipaikkakin voi vaikuttaa. Toivottavasti pääsisi laitaan takaisin ja löytyisi hyvät ketjukaverit.

3 tykkäystä

Tämä kaveri tulee vielä, kunhan pääsee laitaan ja ketjut asettuu.

Itsellä ei odotukset ole missään massiivisissa pisteissä. Muutama iso maali poffeissa, raastamista ja hämmennystä. Niitä odotan.

21 tykkäystä

Kattelin pari peliä että on suuri soturi, tänään katosi jo kuvasta. Tuliko huti haku vai kultakimpale? Seuraavat pari peliä näyttää

Ei ole kyllä omiaan sentterinä.

5 tykkäystä

Ei näytä, vaan kevät kokonaisuudessaan.

3 tykkäystä

Mää oon kyllä hieman eri mieltä. Mun mielestä Vellu on tehnyt kentällä hyviä asioita peli peliltä paremmin. Tämä Sport peli oli kaikilta suora häväistys.

– Olin heti varma, ettemme peliäkään enää Jokereiden paidassa tällä kaudella pelaa. Kun saimme seuralta virallisesti luvan etsiä uusia seuroja loppukaudeksi, panin heti agentilleni viestin, että haluan Tapparaan.

Olisit saanut taloudellisesti parempia tarjouksia jostain muualta. Miksi halusit juuri Tapparaan?

– Tampereella ihmisen on aina ollut hyvä olla. Tunsin päävalmentajan, muut seuran ihmiset ja toimintatavat. Tapparassa on aina aito sauma menestyä. Juuri sitä loppukaudeksi itselleni halusin.

Mode-edit: ei todellakaan lainauksia kuvina.

76 tykkäystä

Ei näy vieläkään tekeminen tilastoissa, mutta kyllä tuo ihan vahvistukselta alkaa näyttämään. Esimerkiksi 3-2-maalia edeltää Savinaisen kaksinkamppailuvoitto, jonka myötä Leskinen saa kiekon viivaan.

Pienten marginaalien peleissä pienet asiat ratkaisevat ja uskon Vellun olevan silloin tärkeä palanen palapelissä.

47 tykkäystä

Senteistä kiinni, ettei takaylänen heilahtanut ensimmäisessä erässä.

12 tykkäystä

Kyllä tämä mun silmään oli paras peli Vellulta ja antoi kyllä viitteitä, että tulossa ollaan! Eiköhän elukka ole irti pleijareissa taas💪

13 tykkäystä

Vellu tekee voittavia asioita kyl kentällä. Eiköhän se tulostaulullakin rupea näkymään kohta. Kevään pelaaja

4 tykkäystä

Olihan tuossa luistelussa nyt sitä vanhaa ja perinteistä Savinaista. Todella matalalta, hyvällä tasapainolla lähtevä voimaluistelupotku. Lukon junnupakki jäi ihmettelemään maailman kovuutta.

12 tykkäystä

Vellu kaapi tänään puhtaat aloitusvoitot kummankin ylivoiman alkajaisiksi. Aika usein ollaan näissä jouduttu hakemaan vauhtia omasta päädystä.

8 tykkäystä

Hyvin jännä pelaaja edelleen. Vähän samaa olen huomaavinani kuin viime visiitilläkin, että Savinaisen ketju ei tunnu oikein toimivan kun ukko on kehissä, mutta tekee silti voittavia juttuja jäällä. Uskon myös, että on kova ukko kevään peleissä.

1 tykkäys

Vellu tulee kyllä. Parantaa kokoajan. Hommas muuten sen jäähyn tänään, josta Tappara teki voittomaalin. Lauantaina rävähtää ontuvan Juntusen muistolle maalihanat auki.

19 tykkäystä