Värjätynoloinen tukka silmillä… Ja joo Yö ei ollut ikinä mun yhtyeeni. Eikä Porin Ässät ole ikinä ollut myöskään kuuminta hottia omaan makuun
Ok. Sen mä tiedän että Savinainen oli edesmenneen pää-Patasydämen hyvä ystävä.
Niin vaan mestari tehnyt kaikessa hiljaisuudessa 4 peliin 1+4=5 pistettä
Harva jätkä vetää kääntölämäriä ilmasta pömpeliin.
Toivottavasti Timo Susi näki tuon suorituksen! Vellukin kyllä ollut omaan silmääni pirteämpi kuin joskus ennen alkukaudesta.
Piti katsella videota parikin kertaa ylimääräistä, kun yritin hahmottaa miten postimerkin päällä Savinainen tuossa pyörähti.
Otetaas elämää suurempi mielipidekysely.
Vellun maali oli:
- Kääntölämäri ilmasta…
- Kääntönäpy ilmasta…
Hienoa, että Vellu on saanut tehoja itsestään irti kankeiden ensinnäisten pelien jälkeen! Taitaa muuten olla niin, että ketsuppipullo aukesi juurikin siinä pelissä, kun Vellu siirrettiin pois ykkösketjusta ja laitettiin pelaamaan Levtchin ja Hesen kanssa? Hyvä muutos valmennukselta siis!
Liedes taisi jossain haastattelussa kertoa, että nimenomaan Savinaisen kanssa kemiat kohtaavat todella hyvin kaukalossa ja kaukalon ulkopuolella.
Aivan huikea kynäily suht lähellä maalia ja maalivahtia ja voittomaali Jukureita vastaan! Ainakaan vielä ei näy oikein missään, että 40 ikävuotta on lähempänä kuin kauempana. Edelleen Liigan paras mielestäni omalla konttorillaan.
Tää pelikirja tuottaa päänvaivas Saville. Hulluna pitää painaa karvaukseen ja päälle painia maalilla. Ei semmosta kukaan jaksa.
Mutta siinä tapauksessa siinä hyytyy koko joukkue ennemmin tai myöhemmin. Ei Savinainen tuolla mitenkään mun mielestä jaloissa ole tai pahemmin vaikeuksissa.
Onneks Vellu saa asiallisen korvauksen. Jos vähän jaksais sillä.
Vellu lähetteli Kiekkoradion haastattelussa backhand-maalista terveisiä Kontiolalle.
Vellu pistesarake ei vastaa kyllä peliesityksiä mutta ei voi hirveästi valittaa kun ukko painaa melkein pinna/peli tahtia.
Olenko väittänyt, että pyörii jaloissa?
Et ole.
Miksi hyökkäät aggressiiviseen sävyyn mua ja kirjoitustani kohtaan?
Saa varmaankin hyvän rahallisen korvauksen, kun on varaa Kiekko-Espooseenkin laittaa. Hyväntekeväisyyttähän tuo on eikä mitään sijoitustoimintaa.
Hyvin mies jaksaa painaa, vaikka luulis, että viiden mestaruuden mies ei jaksaisi niin sarjapeleistä vaaditun 110% edestä syttyä. Noilla kilometreillä konekin voi piiputtaa.