Mun mielestä konkari on vetänyt ihan vahvan alkukauden varsinkin kun katsoo kuinka paljon ukko joutuu tällä kaudella karvaamaan vs. esim. edelliskausi. Itse en ainakaan muista viime kaudelta tuollaista luistelumäärää minkä Vellu nykyään kiekottomana hyökkäyspäässä painaa.
Jotkut on huudellut, että on huono ja pihalla jne. muttei tällä kaudella ole tarvinnut Merelän kysellä riittääkö jalka. Riitää paremmin kuin vuosi sitten tähän aikaan kaudesta kun saatiin pohtia lähinnä miksaantuuko kalja ja jäätelö keskenään…
Mikäs Veli-Matin tilanne on? Ei näytä olevan kokoonpanossa.
Olkapää meni CHL pelissä…saas nähdä kuinka kauan on pois, mutta ilmeisesti pidempään. Ensiviikolla tiedetään paremmin.
Näin ne näyttää menevän. 1 palaan niin toiselle tulee saikku.
Vellu esiintyy huomenna Duudsonit tuli taloon -sarjan jaksossa. Nelonen tai ruutu siis auki klo. 20. Ilmoittaa omassa instagramissaan tästä. Menossa siis kausi 5 ja esiintyy jaksossa 9
Ensimmäistä kertaa elämässäni katoin Duudsonit tuli taloon. Sehän oli melko koskettava jakso ja Vellu on hieno mies. Samoin Arto Tukio.
Kyseessä oli siskoni ja hänen muksut. Sen verran mitä heidän kanssa jutellu niin kyllä Vellu teki ison vaikutuksen ja tämä maila minkä antoi jaksossa oli kuuluisa 59:59 maila. Hieno mies kerta kaikkiaan ![]()
17 peliä 7+11=18. Ei hyönö.
Savinaisen jalat eivät olleet jääneet bussiin, mutta luistimet sen sijaan unohtuivat kotiin, Tampereelle asti.
Ihmettelinkin pelin aikana, että missä oli valkoiset luistimet. No, maalin teki varaluistimet jalassa.
Niin Vittasmäen varaluistimet😂
Saatto olla vähän erilaista kourua terässä, mutta hyvinhän tuo meni.
Itse meinasin pelin aikana kirjoittaa että Savinaisella kulkee putki ihmeen hyvin ja ollut melkein terävintä osaa joukkueesta peliotteen osalta.
Pitihän se arvata mistä liukkaus oli tarttunut.
Savinainen on kyllä puhdasta kultaa ![]()
Mu varaluistimil mää kaadun et mä en voi pelata niillä.
Onneksi on Vittasmäen varaluistimet mil voi pelata, ammattilaisurheilus.
Molemmilla CCM luistimet ja kotelot, eiköhän saanut omat terät alle, sillä eihän nyt huolto unohda yksittäisen pelaajan varateriä.
Kyllähän Vellu on osoittanut, että taas voidaan vuoden jatko tehdä!
Edit: onkohan Kuuselan kanssa tärkein hankinta koko dynastiavuosien aikana?
On. Tärkein hankinta “omien” poikien lisäksi.
Taitaa suunnata ensi kaudeksi Espooseen…
Mutua vai tietoa?
Ainakin yksi tärkeimmistä. Toivon myös yhden kauden jatkopahvia. On todellinen soturi.