Viasat / Viaplay

Onko suoraa linkkiä heittää tähän tarjoukseen? Itse en tällaista hintaa löytänyt kirveelläkään.

1kk -50%-tarjous koskee digiboxeja ja kaapeliTV-kortteja!

Ai hittolainen olin jo kaivamassa luottokortin numeroa esille, mutta sisältö on tilattavissa vain digiboksille tai kaapeli TV-kortille.

Hyvä huomio, editoin aikaisempiin viesteihini lisätietoa! Minulle tämä toimii, kun on viihde-boxi.

1 tykkäys

Näkyykös tämä kaikilla tänään ilmaiseksi, vai mikä homma kun NHL ainakin näkyy minulla?

1 tykkäys

Tvn kautta vai mistä näät ilmaiseksi?

Puhelimen app ja cromecast…ei ole tilausta, mutta vanhat tunnukset toimii.

2 tykkäystä

Aaa mulla ei näy vaan vaatii tilausta.

1 tykkäys

Mietin, että joskus on ollut ilmaisena isänpäivä viikonloppuna…oisko sama juttu.

1 tykkäys

Totta voi olla joo mut outoo ettei oo missään Viaplay ilmoittanut jos on niin.

Itsellä on perus viaplay tilaus(sarjat, ei urheilu) ja hienosti näkyy nhl tällä hetkellä.

Viaplay on kärsinyt vakavista vaikeuksista jo pitkään. Heinäkuussa yhtiö kertoi irtisanovansa peräti 25 prosenttia henkilöstöstään ja ryhtyvänsä säästötoimiin. Samalla se paljasti harkitsevansa koko konsernin myymistä.

Viaplayn osake on romahtanut tämän vuoden aikana 97 prosenttia.

4 tykkäystä

Ahneella on paskainen loppu

7 tykkäystä

Viaplay kun lyö supertarjousta pöytään 29.90€ niin tuli mietittyä, että kun konkka kutsuu niin ostaakohan mikään firma sen jälkeen oikeuksia valioliigaan ja änäriin?

1 tykkäys

@Messi

Ohessa esimerkiksi Elisan yhteisöstä napattu ilmoitus asiasta 2021 vuodelta.

4 tykkäystä

Jos omistat Viaplayn niin tällä hetkellä kun irtisanot niin windback hinta on 29.99€/3kk koko paketti

5 tykkäystä

Hyödynnetty. (Juuri olin irtisanomassa, ei pystynyt tuolla hinnalla)

1 tykkäys

Harmi että ei oo tällä hetkellä oo Viaplaytta niin ei pysty hyödyntää tätä hyvää tarjousta

Kiitos vinkistä.
Viaplay peruttu ja tilattu uudelleen samantien.
29.99€/kk 3 kk tilaus.
Olis huomenna ollut tilauksen veloituspäivä.Säästöä 15€/kk😀.

2 tykkäystä

Tää oli kyllä huumoria. Voit siirtää irtisanomispäivää 3 kuukautta eteenpäin ottamalla 3kk lisää kahden kuukauden hinnalla vain klikkaamalla pari kertaa ”irtisanon” nappia. Tai sitten vaan säästää 45€ sun tilauksessa…

1 tykkäys