Ville Meskasen taklaus Veli-Matti Vittasmäkeen 23.10.2021

Eli tässä se VMV:n loukkaantumiseen johtanut tilanne, Meskanen tulee pimeästä kulmasta ja pyyhkäisee päähän, ei totutusti jälkiseuraamuksia koska Tapparan pelaaja.

34 tykkäystä

Kelailin kanssa tilannetta ja on aivan selkeä päähän kohdistunut. On se erikoista, että seeprat ei näitä näe :triumph:

9 tykkäystä

Tästä kuvakulmasta tuo ei näytä kovin ihmeelliseeltä. Mutta maalin takana sijainneesta kamerasta kuvattuna oli aika pelottavan näköinen törmäys. Vähintään ryntäyksestä olisin sen perusteella antanut jo itse pelissä jäähyn.

8 tykkäystä

Todella huolestuttavaa, jos näitä ei
A) huomata
B) saada kitkettyä pois
C) edes jälkitarkastelussa katsota rikkeen arvoiseksi

Vertaan tekona Kinnusen tilanteeseen, josta ansaittu pelikielto.

22 tykkäystä

Lisään uusinnan maalin takaa vielä avausviestiin.

7 tykkäystä

Raitapaitaa näkyy joka puolella, mut kukaan ei näe mitään. Aivan järkyttävää, jos tämäkään tilanne ei eteenpäin mene.

30 tykkäystä

Laitetaanko kolehti pystyyn jos otteluvalvojakin nukkuu…

5 tykkäystä

Missä on palstan jääkiekkotoimittajat nyt kun sinne Twitteriin olisi laittaa oikeaa asiaa?

31 tykkäystä

Ei kahta sanaa. Päähän tuo osui. Itse peliä kattellessa aattelin, että meni ilmat ny vähintään pihalle ja selostaja Saukkosen mielestä jalka kipeä.

9 tykkäystä

Juu ja kaatui omia aikojaan :joy:

3 tykkäystä

Samaa mäki eka katoin, et oli vaan kova taklaus, mutta kyllähän se päähän tuli ja vauhdilla.

1 tykkäys
  • Meneekö edes tarkasteluun?
  • Jos menee, meneekö delegaatiolle asti?
  • Jos menee, nähdäänkö ottelurangaistuksen arvoisena tekona?

Mistään kohdasta ei voi tämän kauden tuomioiden perusteella tehdä minkäänlaisia arvioita suuntaan eikä toiseen.

Ensin pitäisi saada sekoitetusta korttipakasta kaksi herttaa putkeen, että päätyisi edes delegaation pöydälle. Kolmas hertta, että tulisi jotain seuraamuksia. Odotukseni eivät ole kovin korkealla.

15 tykkäystä

Eikö edes leikkaaminen? Päähän tulee ja normaalisti tulis penalttia. Vauhti on kova, eikä Heljankokaan kovin kaukana oo osumasta.

Olen tehnyt voitavani yksittäisenä katsojana ja kannattajana.

57 tykkäystä

Tapola otti lehdistötilaisuudessa kantaa ko. tilanteeseen. Vertasi Kinnusen tilanteeseen ja edellyttää kurinpidolta jatkotoimia.

50 tykkäystä

Onhan tää jo farssi, jos tästäkään mitään seuraa.

Rupeaa olemaan mitta täynnä tätä liigan pelleilyä. Ei nää voi aina päätyä meitä vastaan!

5 tykkäystä

Testataas mitenkä .gif toimisi. Nappasin osumahetkestä kaksi peräkkäistä framea. Aika selvästi näkyy, kuinka Vittasmäen pää on ainoa kropan osa joka osumasta heilahtaa, eli Meskanen osuu selvästi ensimmäisenä kupoliin.

Edit. Vaihdetaan kuitenkin .mp4

Edit2: Linkki autoplay-videoon Imgur: The magic of the Internet

19 tykkäystä

Tän takia muut joukkueet harrastaa kuolevaa joutsenta, sairasta että se on käytännössä pakko tehdä, myös silloin kun oikeesti kolisee. Olen silti ylpeä että Tapparassa tätä EI harrasteta!

20 tykkäystä

Voi nyt vitun ■■■■■ taas. Jotenkin tää alkukausi ollut epäreilu Tapparaa kohtaan. Ehkä se keväällä palkitsee. Mut vitun Liiga!!!

8 tykkäystä

Mä en saa tota auki. 404 erroria puskee.