Yhteisöpeli: Ilmoittautuminen Joulupeliin 2025

@Petri_Konttori ja @Neponen voitteko vielä vahvistaa että olette tulossa mukaan peliin? Joskus on nimittäin käynyt vahinkoilmoittautumisia.

Ja @Neponen jos olet tulossa, niin muista pyytää se Jyrkikin mukaan peliin! :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 tykkäystä

Lämpimästi tervetuloa @Kroko ! Kiva kun tulit mukaan pelaamaan :blush:

2 tykkäystä

Nonni,@Bilbo onnistui puhumaan minutkin ympäri :sob: Vaikka ei kai Joulupeliä olisi muutenkaan voinut jättää välistä :joy: Joten valmistautukaa pahimpaan, ketkä ikinä joutuvatkaan minun tiimiini…

6 tykkäystä

@Helbendeerus @Domi noin 3 tuntia aikaa ilmoittautua! Klo 22 pitäisi siis olla päätös tehtynä.

Tulkaa ihmeessä pelaamaan! :slight_smile: :christmas_tree:

1 tykkäys

Mirri tuli syliin lämmittämään, joten MJAU!

4 tykkäystä

Nyt alkaa olla sen verran pelaajia, että saa itse olla rauhassa taustalla :joy:

2 tykkäystä

Täytyy siis muistutella ja tägäillä sua päivittäin, kun sanoit tuon ääneen! :grin:

3 tykkäystä

Lämpimien palttoiden alla piparia ja lökiä hei.

2 tykkäystä

Pelissä on kuusi Päähyvistä – arvokkaampia kuin viimeinen pipari kahvipöydässä! Heidän mukana pysymisensä ratkaisee kaiken: jos yksikin heistä vielä taistelee, toivo elää. Mutta jos tulee tilanne, jossa kaikki kuusi ovat ulkona pelistä… pahikset vievät voiton!

Pääsetkö juuri Sinä tärkeään Päähyviksen rooliin, jossa vaaditaan paitsi taitoa myös taktiikkaa? Se selviää huomenissa!

5 tykkäystä

Mun mirristä lähtee kauheasti karvaa, kun sitä rapsuttaa sylissä. :thinking:

Kyllä ne on pahikset kun tiimissä pelaa :roll_eyes:

On hyvin mahdollista, että löydät huomenna itsesi salaisesta, useamman henkilön sisältävästä hyvistiimistä.

30 min aikaa ilmoittautua!

Ja @Wrathchild mukaan viime hetkillä, sieltä melkoinen peliliike! :flexed_biceps:

3 tykkäystä

@Neponen ja @Petri_Konttori eivät ole vastanneet viestillä peliin osallistumista, vaikka ollaan kysytty kolme kertaa. Neponen kylläkin tykkäsi viestistä jossa hänet toivotettiin tervetulleeksi, joten ajateltiin että hänet uskaltaisi ottaa peliin mukaan. Mutta Petri_Konttori ei ole reagoinut kertaakaan mihinkään. Joten ajateltiin laittaa äänestys siitä kannattaako hänet ottaa peliin vai ei.

• Kyllä
  • Ei
  • En osaa sanoa
0 äänestäjää

Mukaan vaan, ja Grinch vie eka yönä extra tiputuksena, jos eivät ala pelaamaan..

Sehän on säännöissäkin, että pitää äänestää.

2 tykkäystä

Minusta ei mukaan. Jos eivät vastaa nyt, tuskin aikovat pelatakaan, ja muuttaa turhaan pelin dynamiikkaa, jos on pari tyhjää kuorta mukana heilumassa.

4 tykkäystä

Jaahas, ärrimurri piparia syöty siellä.

Kiitos, vähän jännittää kun en ole koskaan osallistunut mihinkään tämänkaltaisiin peleihin mutta kaitpa sitä vanhakin koira oppii vielä uusia tapoja :slightly_smiling_face: Huomenissa kun peli alkaa en heti ehkä kerkeä mukaan täysillä kun olen juhlimassa naapurin tytön ylioppilaaksi pääsyä mutta yritän päästä juoneen mukaan myöhemmin . Kaikille mukavaa pelinavausta :star_struck:

8 tykkäystä

Eei, mutta ihan pelin vuoksi. Onhan ohiklikkauksia ollut ennenkin, ja varmaankin olisivat jo vastanneet, jos olisivat tulossa pelaamaan.

3 tykkäystä

Itse asiassa Petri on kirjoittanut viimeksi lokakuun lopussa, ja Neponen on haastaja tasolla, eli viestit tarkaistetaan. Muutan mieleni, ei kannata ottaa..

Luulen, että haastaja-tasolla viestejä ei enää tarkisteta. Edit. Tai enpä olekaan tästä varma.

Mutta Neponen siis tosiaan antoi tykkäyksen viestiin, jossa hänet toivotettiin tervetulleeksi peliin, joten on vaikea uskoa, että hän olisi osallistunut vahingossa. P_K:n kohdalla kyseessä on todennäköisesti vahinkoklikkaus.

Roolilistakin oli suunniteltu 23 pelaajalle, ja tämä pelaajamäärä olisi nyt kasassa, jos uskalletaan ottaa Neponen mukaan. Jos huonosti käy, hätätoimenpiteenä ekan illan tippuja voisi periä hänen roolinsa.

4 tykkäystä