Yhteisöpeli: Lyyran ryöstö; toimarit kokouksessa -ilmoittautuminen

Onko millon tulossa tiedot millasia hahmoja on tällä kertaa mukana?

1 tykkäys

Onhan tässä tosiaan yli viikko vierähtänyt. Tässä itse suunnitellessa ei tajua kuinka muita syyhyttää… Työstämme parhaillaan, tulevat aamuun mennessä viimeistään.

4 tykkäystä

Anteeksi kaikille. Mulle kävi eilen pikku onnettomuus, lievä aivotärähdys ilmeisesti myös, niin oon vähän huonosti nukkunut. Peli alkaa tänään kuitenkin, sen lupaan.

9 tykkäystä

No niin. Hahmolista löytyy nyt tämän ketjun ensimmäisestä viestistä, joten eikun tutustumaan rooleihin :slight_smile: Peli alkaa sitten jossain vaiheessa tänään.

6 tykkäystä

Pelissä otetaan käyttöön tämä uusi sääntö, joka on hyvä vanhojenkin pelaajien huomioida.

5 tykkäystä

Mihin sitä on taas tullut lähdettyä :sweat_smile:

Tässä kohtaa lienee “pakko” sanoa, että kun olen molemmat (täydet) pelini onnistunut pelaamaan itseni pelin loppuun saakka vain huomatakseni, että olen alusta alkaen tehnyt tyhmiä ratkaisuja, ja molemmissa peleissä olen sitten sen takia pudonnut äänestyksessä vikana päivänä jonka myötä häviö on ratkennut hyviksille, niin nyt aion takuulla pelata eri tavalla kuin ennen :slight_smile:

4 tykkäystä

Toivottavasti en sitten seuraa sun jalanjälkiä aivan täysin, mahdollisuuskin kun on vielä… :joy:

2 tykkäystä

Tämä on erinomaisen hyvä sääntö. Se oli aika hyvä veto Hornalta(?) viime pelissä, vaikkei johtanutkaan menestykseen.

Roolihahmoista saa kai kuitenkin yleisesti ottaen kuitenkin keskustella? Missä menee raja roolihahmoista keskustelemisen ja tuon boldaamani asian välillä?

Lähinnä se on tarkoitettu rooliviestin sisältämien termien kieltoon. Ei saa vihjata asioihin jotka vain saman viestin saaneet voivat ymmärtää.

1 tykkäys