Toimistolla ollaan ja valmiina illan matsiin. Johtoportaan parkkipaikalla oli jo auto, joten varmaan hakemassa vähän evästä studioon. Taidan käydä vielä salilla nopsasti, jos siivoja ei siellä ole.
Kiinostaako @Jopeti peli lainkaan, missä mahdollisesti meidän seuran tulevia tähtiä vilisee. Vai onko joku pitsinnypläys tärkeämpää?
Olisi yksi ässä hihassa, mihin voitaisiin viimeinen varausvuoromme käyttää. En tässä kohti paljasta vielä enempää, ettei tieto vaan leviä eteenpäin Sikakoon asti. @Tonken kanssa ollaan molemmat vakuuttuneita tästä pelimiehestä.
Kiinnostaa tottakai? Olen tuonut muun muassa Uusiladon nimen, mutta olet hehkuttanut vain sitä loukkaamtunutta Taunusta niin kovin, että on vissiin mennyt ohi?
Lisäksi olen koittanut napata soluttautujia parhaani mukaan ja olenkin kirjoittanut epäilyä pelaajista perusteluineen toisin kuin sinä, jolla taitaa olla liian monta rautaa tulessa yhtä aikaa?
Olin jo poistamassa ääntäni tililtäsi, mutta nyt se saa ainakin hetkeksi jäädä tämmöisten syyttelyiden takia. Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan Sinitakkien menestys. Piste
Uusilato on iso, mutta mitä muuta se on? No tänään illalla nähdään, pitääkö Hrachokalja jälleen nollan, vai pääseekö Uusilato ja kumppanit yllättämään.
@Derek, jos olet aito Solumpuksen mies, osannet kertoa mihin osa-alueeseen tänään kannattaa kiinnittää huomio Hrachokaljan pelissä?
Soluttautujien etsiminen on ikävä kyllä vienyt kaiken huomion enkä ole ehtinyt miettiä draftia tänään ollenkaan. Mutta pian jää yksi heistä kiinni, ja helpottuu vähän tilanne!
Miksihän Tonke ja Petri ovat jättäneet äänestämisen viime tippaan? Muistanpa harjoitusleireiltäkin aikoinaan eräänkin soluttautujan, joka muutoin oli kovin hiljaa, mutta loppuhetkillä kävi antamassa äänen. Joonatanilta tuli napakka vastareaktio antamaani ääneen, mikä on varsin hyvismäistä. Kumman ympäripyöreää ja vajavaista hänen spekulointinsa kuitenkin on, ei lainkaan sellaista kuin pelaajavuosinaan harjoitusleirillä hyviksen roolissa. Olen vähän siinä kintaalla, että vaihdanko ääneni Petrille tai Tonkelle. Petri on saanut olla turhan rauhassa äänestyksen kärkipaikoilla ja häneltä tuli kuitenkin monitahoinen viesti tuossa hiljan. Joitain perusteita minulla olisi myös olla epäilemättä Tonkea, mutta ehkäpä kuitenkin –Joonatan ja ++Tonke
Ääneni sain vielä noin puolentoista tunnin sisään, lähes peräkkäisissä viesteissä. Jos minut tästä onnistutaan pudottamaan, niin tiedättehän sitten muut hyvikset, keitä tästä kannattaa syyttää.
Omaan silmääni osuit viestiesi ja annettujen ääniesi vähyyden vuoksi. Samalla tavalla siihen osuivat myös, omaan aiempaan viestiini viitaten, Joonatan, Tonke ja Jopeti. Casperi on käyttäytynyt jokseenkin epäilyttävästi, enkä kyllä väheksy sitä, että oma ääneni on juurikin häneltä. Myös Bilbo on tarkkailussa.
Voitko, Petri, antaa jotain syytä, miksi en pitäisi ääntäni sinulla? Viime pelissä, vaikka en siinä itse pelaajana mukana ollutkaan, sattui aika paha hassi heti kärkeen. Nyt olisi vielä mahdollisuus keskustella sellaisen välttämisestä.
Sellaisen hassin välttäminen olisi kyllä erinomaisen hyvä asia. Toki, jos olisit itse soluttautuja, niin tieto olisi kullan kallis, kun on noita tavallisia kykyjentarkkailijoita pudonnut tässä useampi.
Armas - Soluttautuja tai tavallinen jäsen
Petri - Soluttautuja tai siivooja
Derek - Vartija
Joonatan - Soluttautuja
Casperi - tavallinen jäsen
Bilbo - GM
Tonke - Soluttautuja
Virvelia_kainaloon - tavallinen jäsen
Jopeti - tavallinen jäsen/siivooja
tatesulo - Omistaja
On kyllä erinomaisen hyvä asia, että ei ole yhtään roolia vielä menetetty.
Siivooja tietää jonkun roolin, mutta on siitä hiljaa. Jos on nähnyt soluttautujan, niin on oikeassa vain 75 % todennäköisyydellä, koska saattoi nähdä myös Lavastetun.
Vartija suojeli jotakuta viime yönä, mutta ei sitä jota tiputettiin. Ei voi samaa suojella tänä yönä.
GM esti jotakuta käyttämään kykyään viime yönä.
Omistaja ei ehkä käyttänyt tuplaääntään, tai ainakaan siitä ei mainittu.
Vartija voisi suojella tänä yönä joko Siivoojaa, General Manageria tai Omistajaa, jos jonkun näistä rooli haluttaisiin paljastaa syystä x. Sellainen syy voisi olla vaikka se, että Siivooja näki soluttautujan, ja haluaisi sen paljastaa meille muille.
Itse muistan unen harjoitusleiristä ja sen takia en ole antanut vielä kenellekään ääntä. Pieni haju rooleista voisi olla, mutta ei siitä enempää. Soluttautujat voivat kuunnella.
Sen verran aika käymässä vähiin ja Uusilato koittaa tehdä Hrachokaljasta reikäjuusto Patrik Paineen kanssa, että jätetään rooli hetkeksi sivuun ja puhutaan pelistä.
Viime äänestykseen tein virheen kun hyppäsin muun joukon mukana äänestämään Rantt3a, toki siinä oli oma perse tulessa myös. Nyt en aio tehdä samaa virhettä, ja itse en Petriä äänestäisi pois. Ääneni Armakselle on tällä hetkellä mitätön, mutta kattavasta hyvismaisesta viestistä huolimatta sinne kohdistuu osa epäilyksistäni, enkä ainakaan vielä näe syytä vaihtaa kohdetta.
Nyt arvasit kyllä täysin väärin. Olen tuiki tavallinen henkilökunnan jäsen, en GM, enkä mikään muukaan erikoishahmo (paitsi lavastettu saatan olla mutten voi itse tietää olenko)
@Joonatan vaikenee edelleen, täysin samoin kuin ensimmäisessä soluttautujissa, kun oli pahis. @Tonke herättää epäilyjä myös kieltämättä. @Petri ja @Armas tiukoilla, nyt toivoisi kaikilta hyvän syyn olla äänestämättä…