Moi! Jos haluat tietää mitä osaan, sano @discobot apua.
Parempi ohjenuora olisi, että aikaa saa käyttää kuinka paljon haluaa, mutta käyttää aikaa enemmän viestien ja peliketjun tulkintaan, ei siihen, että itse on äänessä ja kommentoimassa joka välissä. Näin viestien taso kasvaisi, mutta pelaajien ei tarvitsisi olla lukemassa ihan hirveää viestinivaskaa, josta ei sitten edes huvita lähteä tekemään mitään tulkintoja, kun homma on välillä tasoa “trollausta”.
Itselläkään ei aikaa välttämättä ole niin tiiviisti kelata viestejä joka välissä, niin tämä olisi pieni toive. ![]()
Lisätään vielä tuohon aiempaan ajatukseen, että esimerkiksi Lyyran ryöstö taisi pelinä olla sellainen, joka oli tavallaan tosi mukava, kun oli todella aktiivinen, mutta toisaalta taas raskas omalla tavallaan. Ehkä itselle on näissä peleissä mukavinta laittaa ne aivonystyrät töihin ja käydä läpi muiden viestejä, tehdä tulkintoja ja erilaisia skenaarioita. Koin esimerkiksi tuossa pelissä, että viestejä oli niin paljon, etten pystynyt oikein tekemään tällaista salapoliisihommaa, kun piti jatkuvasti olla pelin päällä lukemassa uusia viestejä ja kommentoimassa syytöksiin. Omaan silmään siis liian aktiivinenkin peli on hieman huono, mutta toki ennemmin niin päin, kuin täysin antiaktiivinen matsi. Mutta jotain siltä väliltä on paras.
Kai se täytyy lähteä neitsytmatkalla kun kerran purjeveneeseen pääsee.
Ainoa mikä hirvittää on tuo päivän aikana tuleva viestien määrä ketjuun. Siinä on kiireiseen syysiltaan aika paljon kahlattavaa ![]()
Tää on niin totta, että jos viestitulva on aivan hillitön, niin ei vaan pysy millään perässä. Siksi muutin omaakin tyyliä enemmän sellaseen kepeämpään suuntaan ja vastailin nopeesti aina kun ehdin, koska muuten tuli ihan ylitsepääsemättömän mahdottomaksi koko homma.
@Nellisi ilmoittautumaan! ![]()
Ei sille mitään voi, kun koko ajan haastetaan, niin pakko on viestiä lähettää. Viime pelissä haastettiin jo niin paljon, ettei enää jaksanut edes kaikkiin vastata ja muut viestit jäikin isolla prosentilla lukematta – tai ainakin sisäistämättä.
Ja sitten jos ei vastaa, niin “pelityyli on epäilyttävästi muuttunut” ja “miksi on hiljaa”.
“Olen hiljaa, koska A, te ette pysy perässä ja B, minulla on puiset hampaat, ärrr”
Mä haastan aina ja kaikkia, aamen. Joskus jopa itseäni.
No hiiskatti, luulin jo ilmottautuneeni, mut en näköjään ollukaan. Asia korjattu! ![]()
Ei näy ääntä vieläkään. Jaa nyt näkyy.
Kuulutellaas taas, muutama peluri mukaan vielä niin saadaan Perjantaina startattua! ![]()
Täällä Cotton
Mykkä merirosvo. Kerkiäisikö joku olemaan minun papukaija?
Olen hiljainen ja voi olla, että äänestän jaloillani.
Voitais kyllä alottaa jo, kun mulla on huomenna saikkupäivä, niin ei oo päivällä muuta ku aikaa. ![]()
Kerrotaan huomenna rooleista kun ilmottautuminen sulkeutuu.
@Derek @Wrathchild @Mustis @Tapparapojat55
Vahvistuksia kaivattaisiin vielä merirosvo-joukkoihin!
Haluasin osallistua mutta aika ei millään tällä hetkellä riittäs hyvin. @Casperi ![]()
En tiedä riittääkö aika h-hetkellä paikalla oloon. Ja tarviisko @Acetho vakio “pahiksen” rosteriin? Paljastun eka viestiin… ![]()
![]()
Mukaan vaan!
Täällä ollaan ainakin kaivattu.
No jos sitä nyt taas koittaisi mukaan koittamaan miten aika riittää.
Että mukana.
Vielä kaksi niin saataisiin uusi rooli peliin!