Kymmenen laskin pikaisesti. Tp2 ja Bilbo ovat myös olleet kovin tuotteliaita.
Nouseeko joku peli erityisesti sellaisena, että siitä jäi jotain hampaankoloon jollekulle? Pelaajalle mieluummin kuin pelinjohtajalle. Tai mikä oli erityisen hyvä?
Minä pelaisin mielelläni jonkin uuden pelin. Voisi olla työlästä kopioida vanhan pelin repliikit oikeassa järjestyksessä peliketjuun, ja tietyllä tapaa vähentäisi myös jännitystä pelaajien rooleista ja pelin lopputuloksesta.
Tuumin muuten jossain kohtaa, että onnistuisiko palstan äänestystoiminnon käyttäminen yhteisöpeliäänestyksessä? Si voisi hyödyntää sekä niin, että äänet näkyvät, että halutessaan salattuina ääninä. Lähinnä kysymys siitä, pysyvätkö äänet järjestyksessä ja oikein.
Kokeilu: kenet pudotetaan?
Tonza
Armas
Pelinjohto
Johannes
0äänestäjää
Edit: ongelmana näköjään ajoitus: minä heitin ääneni ensimmäisenä, mutta laite tasaa prosentit 2 x 33:een ja 34:ään.
Noh, ehkä tuolla voi joskus käyttöä keksiä. Olen usein hekumoinut tavallisen Ihmissusi-pelin mekaniikoilla, joissa siis pelaajat eivät saa tietoa putoajan roolista – sen voi kyllä jättää jonnekin tulevaisuuteen. Sen sijaan anonyymi äänestys kertaalleen voi olla hauska idea, joskin siitä on etua pahiksille. Tietty äänet muuttuvat julkisiksi äänestyksen tauottua.
Onnistuisi toki. Mutta en käyttäisi sitä. Jälkeenpäin siitä ei voisi tutkia, miten äänten vaihdot menivät. Nykysysteemissä voi, ja siitä on monesti hyötyä pahisten löytämisessä.
Olemme päätyneet seuraavaan listaan, josta kukin voi valita 1-2 suosikkiaan. Pelaajamäärän takia joudumme mahdollisesti pieniä säätöjä rooleihin tekemään, mutta pääsääntöisesti samalla sapluunalla.
Äänestys alkaa nyt ja päättyy illalla 21:00
Seuraavaksi pelataan
Sattuipa kerran Hollywoodissa
Rentoa kisailua eteläamerikassa
Kiekkofanit maaseudulla
Selviytyjät TapparaCo
Merirosvot Karibian auringon alla
0äänestäjää
Linkit kyseisiin peleihin löytyy yllä Petrin ansiokkaasta listauksesta.
Etelä-Amerikassa, maaseudulla ja selviytyjissä en ollu mukana.
Hollywoodissa lähdin ekana päivänä
Karibialla olin ja se tuntu vähän kesken jääneeltä/ pahiksille vaikeelta peliltä