Mahotonta meininkiä.
Mitä mieltä porukka, ah, aina niin uhrautuvasta Jopetista?
Erikoisrooli on käytetty jo, miksei eilen tahtonut uhrautua, vaan sinetöi Nellisin kohtalon, kun Hakkurin rooli selvisi?
Mahotonta meininkiä.
Mitä mieltä porukka, ah, aina niin uhrautuvasta Jopetista?
Erikoisrooli on käytetty jo, miksei eilen tahtonut uhrautua, vaan sinetöi Nellisin kohtalon, kun Hakkurin rooli selvisi?
Aloitan tästä, koska tästä olen samaa mieltä: ainoa oikea data tulee äänestyskäyttäytymisestä ja nimenomaan siitä, missä äänet lopulta ovat. Siinä on sitten ohessa kaikkea sellaista, että milloin mikäkin ääni on annettu ja miksi, eli siis tilastojen taakse katsomista.
Tämä totta, ja se sataa sinulle hyvispisteinä.
Vastustellut kyllä, mutta päivän päätteeksi äänesi oli Nellisillä.
Tarkoitatko suojaamisella sitä, että annoit äänesi Nellisille, jottei Hakkuri ainakaan putoaisi?
Hakkurin ilmoituksen jälkeen häneltä ottivat äänensä heti pois tp2, kaikki laittoivat äänensä Nellisille. Olit siinä hommassa neljäs, vaikka Casperi sitten kokikin tunnontuskia ja siirsi äänensä minulle.
Tuossa on jotain @tp2 tyylikin.
Suoraan sanottuna tuossa viestissä ei ole mitään mun tyyliä… Sitä paitsi olin heti alusta saakka mukana. Ensimmäisen päivän ensimmäisen viestin.
Edelleen tuossa on liikaa sattumia ollakseen kenenkään muun kuin Hornan tekele. Lisäksi tämän päivän “sana” olikin sitten yllättäen mitäänsanomaton, kun tajusi jääneensä rysän päältä kiinni.
Tilanne ei teidän kahden osalta tällä hetkellä näytä kovinkaan hyvältä… Sanokaa terveisiä Jopetille pahiskeskustelussa.
Mutta vielä on aikaa ruhtinaallisesti ennen seuraavaa äänestystä.
Ensimmäisen päivän ensimmäisen viestin taisin kirjoittaa…
Asettelin itse häntä ainakin Nutin ja Hornan vierelle pahisjengiin
Kyllä, koska ei Jopetiin tullut ääniä, ja muut olisi ollut aika utopistisia vaihtoehtoja noin lopussa. Olisin toki voinut pysyä Jopetissa, en ollut kartalla kokonaisuudesta. Nellisi oli kuitenkin mahdollinen pahis Siinä tiedossa mitä eilen oli.
Eilisiä pohdintojani. Olisiko tämäkin osaltaan saanut pahisleirin suunnittelemaan, että Horna lavastaisi Nellisin.
Niin tekivät. Hyvin arvattu vai tiedetty? Hornan viesti tuli heti tämän viestisi perään.
Eiköhän tuo ole ilmeistä? Olet ilmoittautunut jo muutamaksikin eri hahmoksi. Lisänä mun syyttäminen pahikseksi riittää jo yksin nostamaan sut listalla korkealle.
Mazzus, dear mazzus. Valaisetko mua pitkän työpäivän jälkeen, että mikä täällä on meininki?
Laitetaan nyt tämän hetken koko pahistrioksi: Horna, Armas ja Jopeti.
Molempia - mikä on todennäköisin ja selkein taktiikka, jolla pahikset voisivat pelata? Tietenkin se, että he katsovat, mihin suuntaan peli menee ja tekevät toimenpiteitä vain, jos se alkaa mennä heille epäsuotuiseen suuntaan.
Olen loogikko, ja voin todeta, että tämä menee pieleen (ja vastaan irvailuihin, että menee pieleen siis siksi, että minä olen siinä mukana).
Nyt näyttää silti siltä, että peli alkaa löytää uomiaan, mikä on kiva.
Mitä luulette, ovatko pahikset tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen? Minä arvelen, että ovat.
Toivottavasti ovat oikein tyytyväisiä ja käyvät varomattomiksi.
Tällä tarkoitat, että aletaan hahmottelemaan pahiskolmikoita vai?
En välttämättä, vaan sitä, että aletaan etsiä pahiksia oikeasti. Tänään ratkaistaan paljon - nyt on 3 pahaa ja 6 hyvää. Jos pudotamme hyvä, asema on huomenna 3-4, missä pahisten on jo todella helppo ohjata viimeinen pudotus maaliin. Nyt täytyy siis tehdä valintoja ja saada pahisten olo epämukavaksi.
… ja ennen kuin ehdit sanoa, että taas se Armas kertaa tilannetta, niin joskus on hyvä kirjoittaa ajatuksensa auki näinkin, koska mistä sitä ikinä tietää, ehkä joku ei ole pannut merkille, että tässä ollaan jo veitsenterällä.
Tää oli hyvä kertaus ja kuitti tähän suuntaan. En ole nyt kartalla.
Enempää asiaa tutkimatta, eilisen jäljiltä olet toki ykkösepäiltyni, mutta yritän olla lukkiutumatta siihen.
Ei minua haittaa olla sinun epäiltysi, olisi outoa, jos kukaan ei epäilisi minua. Sitten alkaa haitata, jos saat muut puolellesi, koska sitten mennään lujaa metsään.
Pelkään pahasti, että tuosta kolmikosta Mazzus, Horna ja Nuti löytyy kolme hyvistä. Tämä ihan siksi, että jos pahikset ovat pelanneet korttinsa oikein, he ovat jättäytyneet tämän kiistan ulkopuolelle. Wrath on ollut ainakin auliina haastoihin, ja olen pitänyt häntä kohtalaisen aitona (lue: hyviksenä), mikä jättää jäljelle pari pelaajaa vähän hälyttävämmillä merkeillä: Jopeti, Varilasit ja tp2. Jos pahiskolmikko on tämä, me ollaan hävitty tämä peli.