Yhteisöpeli XVII: Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa -peliketju

Kolme näkijää on pelissä, vaikka Wrath jo torui, niin pitäisikö tulla kaikkien esiin ja vertailla tiedot?

1 tykkäys

Pahiskin voi olla näkijöiden joukossa. Ja johtaa meitä taas harhaan. :thinking:

2 tykkäystä

Mukana voi olla 0-3 pahista, mitä luulet kuinka luotettavaa dataa?

2 tykkäystä

Vielä ku 2/3 antaa tuloksia ihan ilman totuuspohjaa.

Joo en tiedä, onko se sitten hyvä. Tämä on hankala peli, kun rooli ei kerro mitään hyvyydestä.
Toki jos jollain jotain raskauttavaa on, niin oman harkinnan mukaan, mutta ehkä ei ainakaan kaikkia esiin heti. Tai no riippuu. En minä tiedä.

1 tykkäys

Wn tie, hyvisten on pakko löytää joku, johon luottaa. Muuten tästä ei tuu mitään. Mulla on nyt ideariihi käynnissä.

1 tykkäys

Tuntemattoman sotilaan mukaan. Tässä on sellainen mies kehen voit luottaa, ainut vaan että ilman toisen päivän äänestysdataa en voi varmaksi luottaa kehenkään… :slight_smile:

1. Jos Nuti äänestetään pihalle, se voi kertoa jotain mazzuksen ja Wrathvchildin roolista.

2. Jos mazzus tai Wrathchild äänestetään pois, saadaan tietoon hyvin todennäköisesti Nutin roolikin. Lisäksi jos toinen mainituista on pahis, luultavasti toinenkin on.

3. Jos Jopeti/Armas/joku muu äänestetään pois, pelistä ei aukea mitään.

Onko kakkosvaihtoehto järkevin? Yllättävän rauhassa he on saaneet olla. Ja heittäisin kommentin “ovat pelanneet epäilyjä välttäen”.

1 tykkäys

Tässä puolestaan on sellainen mies, joka ihailee mustikoita, kun venäläinen tykistö laulaa.

1 tykkäys

Eikö tästä saa dataa?

1 tykkäys

Eli uskot vahvemmin, että Nuti osui kahteen pahikseen perättäisinä öinä?

Mitä enemmän porukkaa tippunut sitä röyhkeämmäksi Nuti käynyt. Nyt huudattaa meistä yhden pois kuten ennustin ja taas voittavat yhden päivän. Mua ette ainakaan äänestä… Herätkää!

1 tykkäys

Nää oli faktat mitä pystyy pöytään lyömään.

Niin, jos olisin Q. Luultavampaa vain on, etten ole. Goldfingerina tai Le Chiffrena ei saada mitään. Parempi antaa pahisten pudottaa minut yöllä?

Ääneni on Hornalla eikä helpolla muualle siirry.

Mullakin tässä pitkä duuni päivä takana, mutta lyhyesti omia näkemyksiä asioista:
Hornan eilinen ulostulo oli täydellinen lavastus, kiistää asian, mutta jos katsotaan, että pahikset olisivat kirjoittaneet tekstin päivää paria aiemmin samoilla hymiöillä, on se mielestäni jo niin uskomaton temppu, etten sitä niin vaan niele. Todennäköisyyslaskelmat tuskin puoltavat ajatusta, että oletettavasti varovaisestikin arvioiden kymmenien pahisketjun viestien joukosta olisi tämä ollut valittuna. Pidän Hornaa varmimpana pahiksena.
Nuti on esiintynyt jo vissiin kaikkina muina hahmoina, paitsi Eritrean sulttaanina. Hyökkäsi sumeilematta Nellisin kimppuun, yrittämättäkään kuseenalaistaa Hornan sanomaa. Tänään on ehdottomasti sitä mieltä,että Horna on pahis.
Wrathchild yrittää mielestäni oikein heittää roolit romukoppaan ja tivaa kaikilta ajattelua hupsuttelun sijaan. Olen samaa mieltä.
Armas on Wrathchildin kanssa käynyt hieman sanailua, ei mitään vakavaa. En ole täysin vakuuttunut hänen tekemisestään. Lisänä kuukauden biossani ollut Mosse. Muistissa on.
Tässä pikaisesti kokoamani muutamasta hahmosta kooste.
Ai niin, aina epäilemäni Jopeti. Vaihdellut ääniä viime hetkillä, muutenkin tekeminen on ollut sinne päin. Taitaa pahuus vaivata.

4 tykkäystä

Jos sä olet huuhaa näkijä niin miksi putoaisit yöllä, älä nyt ole hölmöläinen.

Voin olla muuten oikeilla jäljillä ja yksi varma hyvis, ainakin sellaisille, jotka seuraavat peliä.

sanoisin yhäkin, usko pois mikä sattuma. mutta taidat sen jo itse tietää. jos minun tarvitsisi nyt rivi kertoa, se olisi sinä, armas ja kenties varilasit. varilasien tilalle menisi lähes kuka tahansa kolmanneksi tosin. ja miksi olisin halunnut bilbon ulos yön aikana? hakkari nyt oli tiedossa lähes varmana kaksosena illan takia, mutta bilbo arvoitus, jonka lisäksi muistaakseni (saa tarkistaa, en tätä vanno) sanoi etten olisi välitön ykkösepäily huomenna, vaikka Nellisi ei olisikaan oikein. miksi siinä tilanteessa haluaisin jonkun joka edes EHKÄ voisi olla äänestämättä minua seuraavana päivänä niin tiputtaa?

tässä nyt on tosin monta päivää vetvoa ja vatvoa samaa asiaa, jos olette hyviksiä ehkä sen itsekin tajuatte, että toki olin ensimmäinen Nellisin kimpussa, koska olin nähnyt emojit samana päivänä hänen käytössään, mutta siinä roolini paljastavassa viestissä kysyin myös teidän mielipiteitä asiaata ja melko yksimielistä porukkaa oli liikenteessä. jopa siis vähintään osa hyviksistä oli samaa mieltä loppuun asti asiasta. onni oli pahiksilla eilen. onni on myös, jos päivän päätteeksi eniten ääniä on minulla.

1 tykkäys

Tässä voi olla kolme eri vaihtoehtoa…

1. joko sinä sumutat tehokkaasti ja Nuti vain lähti mukaan. Horna = Pahis ja Nuti =Hyvis

2. olet hyvis ja kaikki oli sattumaa ja Nuti pahiksena tajusi iskeä tilaisuuteen kun kaverinsa oli pudotusuhan alla.

3. olette molemmat pahiksia ja juonitte tämän alusta loppuun

itse veikkaan tätä, tai neljäntenä myös Nuti on hyvis ja sinkosi perään hyviksenä kuten muutama muukin, vain hieman innokkaampana. toki en ota pois laskuista, että hän olisi pahis ja näki mahdollosuutensa tulleen.

1 tykkäys