Ja ne samat hymiöt Nellisin ja sinun viesteissäsi ovat mielestäsi ihmeellinen sattuma?
kyllä. kuten sanottua, Nellisi noita hymiöitä usein käyttää, mutta käyttelee sillointällöin niitä muutkin.
Olen katsellut Nellisin tähän ketjuun laittamat viestit enkä huomannut tuota samaa kahden hymiön yhdistelmää muissa hänen viesteissään.
mutta yksittäisenä löytyy milloin minkäkin näköistä. älä takerru liikaa siihen yhteen tiettyyn viestiin, missä ne molemmat oli
löytyi monta kertaa,
vain tuossa yhdessä viestissä.
hymiö kun hymiö, niitä käänneltiin ja väänneltiin jo eilen tarpeeksi, tuskin niistä sen enmpää enää irti saat
Columbo-meininkiä nääs.
Jos Horna on pahisten joukossa, niin vielä vaikeampi nähdä syytä Bilbon pudotukselle.
Mitähän mahtaa tästä kaikesta ajatella @Varilasit ja @Jopeti ?
Tähän heittoon ei tullut kuin yksi kommentti:
Tottakai te nimenomaan olette tätä mieltä, koska näkijä kertoi teidän olevan pahoja.
Hakkurihan oli mazzuksen kimpussa, ennen kuin ymmärsi Nellisin viestin väärin. Tämänkö vuoksi ette uskaltanut häntä nimetä yöllä?
Hakkuri oli mun kimpussa, koska annoin hänelle äänen ja lämmitin hieman, ei siinä sen kummemmasta ollut kyse. Jos olisin pahis, enkö olisi laittanut Hakkurin luiskaan, enkä Bilboa? Oletkos se sä, joka taustalla ohjailee pahisten joukkuetta? Nuti, Horna, Casperi? Ei se mahdoton rivi ole missään nimessä.
Ja kyllä, Wrathchild on aivan oikeassa siinä, että nämä hahmot aiheuttavat porukoille turhaa päänsärkyä. Kaikki on nyt pyörinyt vain näiden näkijöiden ympärillä ja oma ajattelu on lopetettu täysin. Herätkää nyt ennen kuin on liian myöhäistä. Samaan olen itsekin syyllistynyt, sen myönnän.
Mitenkä lähdetään tätä vyyhtiä purkamaan? Mitä mieltä olet?
Mä taas näen sen niin, että meiltä puuttuu paljon puhuttu yhteistyö. Harva kommentoi toisten ajatuksia tai kysymyksiä.
Otetaan rauhassa happea ja aletaan miettiä asioita. Nyt kaikki menee koviten huutavan ja suurimman ”paljastuksen” perässä. Toinen toistaa suurempia paljastuksia, joilla ollaan vaan saatu hyviksiä pihalle. Ei hyvä.
Yhteistyöstä ei tule yhtään mitään, jos lennetään kuin päätön kana uskoen kaikki mitä sanotaan. Vaivataan joukko psykoosiin kohu paljastuksen tullessa ilmi. Eilinen oli siitä erittäin hyvä esimerkki, vai onko joku erimieltä asiasta?
Vaivutaan
Jaa a, vaikea sanoa. Luin nyt viestit, mitä tänne oli tullut ja en oikein saa käsitystä pahiksista. Kaikki lopuista kävisi pahiksiksi.
Armas-X-X
Casperi-X-X
Mazzus-Wrathchild-X
Horna-Varilasit-X
Nuti-X-X
Tp2-X-X
Onneksi päivä päättyy vasta sunnuntaina. Ja jatkossa voisi niitä liittoja perustella. Niillä tulos on ollut selvästi parempaa.
Ja @Casperi siitä uhriutumisesta sen verran, että ei tuossa tilanteessa ollut järkeä uhriutua. Nellisi vaikutti pahalta. Samoin Hakkuri. Kun Hakkuri paljastui kaksoseksi, niin vaihdoin takaisin Nellisiin. Aika moni muukin piti Nellisia pahana, mukaanlukien sinä. Samoin sinä aloitit Tapparapojat55 ulostamisen ekana päivänä, jolloin hän paineen alla paljasti itsensä Bondiksi. Putsasit kätesi vaihtamalla hänestä pois. Osa ei sitä tehnyt ja siksi he ovat epäilyttävimpiä.
Nutiin mulla on eniten luottoa. Ollut pahisjahdissa aktiivisesti mukana, kirjoittanut omia pohdintoja eikä hirveästi ole keskittynyt itsensä puolustamiseen.
Ja jotta peli etenisi edes johonkin suuntaan, niin minä ajattelin äänestää vielä illan aikana jotakuta.
Itse ainakin tein selväksi, että tilanne tulee hyödyntää ja asettaa paine Nellisiin. Mielestäni Nellisi selvitti tilanteen hyvin ja vaihdoin pois.
Tähän puuttuivat:
Hyvä teksti muuten, mutta itse pidän Nutia pahiksena, aktiivisena sellaisena. Ihme venkoilua rooli paljastuksineen. Kirsikkana kakun päällä eilinen, lähes hurmoshenkinen usko Hornan viestiin ja sen tulkinnan oikeellisuuteen.
Onko Nutin tiedot mielestäsi luotettavia? Kaksi kertaa hän on kysynyt yöllä ja molemmilla kerroilla osunut pahikseen. Onko tullut mieleen, että hän näkee kaiken väärin?
Mua on julkaisusta häirinnyt tämä viesti:
Jos Armas ja Jopeti ootte hyviksiä, niin mielestäni tämä pitäisi olla todella hälyyttävä viesti.