Tottakai on tullut mieleen.
Mutta jos Nuti on pahis ja tämä on pahisten juoni, niin luulisi nyt hemetti soikoon että joku teihin olisi kunnolla tarttunut. Nyt olette saanut olla todella rauhassa.
Tottakai on tullut mieleen.
Mutta jos Nuti on pahis ja tämä on pahisten juoni, niin luulisi nyt hemetti soikoon että joku teihin olisi kunnolla tarttunut. Nyt olette saanut olla todella rauhassa.
No, sitten ääntä tätä kohti, ei se ole sen vaikeampaa. Itse tuskin Hornasta vaihdan, ellen joudu puolustamaan itseäni. Onko tullut mieleen, että pahikset eivät uskalla lähteä joukolla haastamaan mua ja Wrathchildiä, se olisi tilanteen kääntyessä kohtalokasta? Vai alatko sä nyt haastamaan?
Muistelin siis Kiekkofanit maaseudulla -peliä. (Silloin nimesin susikolmikoksi V_k:n, mazzusin ja louskuttimen. V_k olikin pahis mutta loppupelini ajan jumituin turhiin epäilyihini kahden muun suhteen. Jouduin silloin tarkistelemaan näkemyksiäni uudelleen, kun liian moni oli kanssani ihan toista mieltä ja suurin osa heistä hyviksiä. Nyt tässä pelissä tuli samankaltainen tilanne.)
Pakko myöntää, että en piru vie tiedä mitä tehdä.
Sehän se on tämän pelin suola. Välillä raivostuttaa, sitten saa kuningasidean, sen mennessä metsään raivostuttaa vielä enemmän.
Vaikuttaa siltä, että me hyvikset hävisimme tämän pelin kahden ensimmäisen päivän aikana. Tämän pelipäivän aikana vaaditaan paljon. Toivottavasti saadaan vielä käännettyä.
sitten siis tiedätkin tunteen miltä tuntui kun Nellisi olikin hyvä. kuvittelin fiksuksi vedoksi ja siitä saatiinkin luultavasti käänteen tekevä kohta, mikäli hyvikset häviävät.
Pakko myöntää Jopeti, että sä olet silmissäni parantanut. Et ole enää ihan niin korkealla listoilla. Mutta, älä ylpisty, äkkiä sä sinne pääset takaisin.
Äänestäisitkö Armasta?
Mitä vaatisi, että äänestät Nutia?
Ei luovuteta vielä. Tätä päivää on vielä paljon jäljellä. Katsellaan rauhassa mitä tapahtuu, ei hosua.
Molemmat käy. Nuti on myös mun kestosuosikkeja. Armas on taas niin moneen kertaan kusettanut. Ei väliä, pidän toistaiseksi ääneni Hornalla, mutta voin sen vaihtaa tarvittaessa.
Voin äänestää kumpaakin. Jopa Nutia. Ehkä olen hieman sokaistunut, kun Nutin pelityyli on vaihtunut aikaisimmista pahispeleistä. Pakkohan hänen on ollut tuota vaihtaa. Koitan nyt vielä lukea aikaisempia viestejä ja tapahtumia.
Pitäisikö sitä jopa kirjastossa käydä, jotta pääsee koneella lukemaan.
Mun ääni menee
++Nuti
Jos osuu hyvikseen, niin saadaan edes jotain tietoa tulevaa varten.
Osuu hyvikseen. Ettekä tekisi pudottuani tiedoilla mitään, kun jäljellä olisi seuraavana päivänä 3 pahista ja 4 hyvistä.
Tehdäänhän me paljonkin, jos nuo 2 herraa osoittautuu pahoiksi.
Jos olet huuhaa, niin sitten ei menetetä erikoiskykyä.
Vain silloin. Ja se on 1 mahdollisuus kolmesta. Melkoinen riskinotto, että olisin juuri Q.
aamustahan olit kovin vakuuttunut asiasta, että olet Q
Aamulla vain vähän tunnustelin Wrathin ja mazzusin pulssia. Eivät he niin pahoilta vaikuttaneet.
Q voi olla myös paha, joten sekään ei ratkaise mitään…
Pahis-Q varmaan hyödyntäisi rooliaan yöpudotuksia selvittäessään eikä tulisi esiin.