Hienosti kyllä jinxasin ilmoittautumisketjussa koko homman ja tätä Hornan kanssa ihmeteltiin
Pääsisiskö @Jopeti baarin puolelle ihmettelemään, kuinka nopeaan jäin siellä kiinni.
Taas olin pahisten kannoilla Lousku ja Horna…
Kiitokset pelinjohdolle hyvästä pelistä. 3 peliä takana, 2 niistä pahiksena ja 2 voittoa
No, jos rehellisiä ollaan, niin on sattunut loistavat pahiskaverit ja olen roikkunut mukana. Tosin, tässä pelissä ei kauaa tarvinnut roikkua.
@Nuti lle (ja muillekkin) tiedoksi, minua ei uhrattu vaan sinä iltana kun putosin, jouduin jäämään töihin ja en näin ollen kerennyt itseäni puolustamaan ja pelastamaan nahkaani siirtämällä omaa ääntä. Mutta ihailin päättelykykyäsi ajatella eri skenarioita.
Muillakin toki oli loistavia ajatuksia pelin kulusta ja mahdollisista pahiksista.
Seuraavaan kertaan.
noniin kiitos pelinjohdolle suuresti hyvästä pelistä!
itseäni vähän jopa hämmästytti kuinka ”helpolla” pääsin, yleensä ollessani hyvis saan osakseni paljon enemmän painetta. se tottakai sopi loistavasti ja kuten Louskutin sanoi, vähän joka päivä odoteltiin hänen lähtevän mutta aina vaan mukana roikkui
kiitokset hyvälle pahistiimille, sekä hyville vastuksille!
Kiitos pelinjohto
Onnea pahiksille
Lousku veti hyvin tutkan alla, Horna oli mun listoilla.
Jännä, että peliketjussa olin jatkuvasti epäilyissä, mutta tuolla ”lataamossa” en tainnut olla kuin kerran Casperin alkupään pohdinnoissa.
Horna taas pääsi peliketjussa helpolla, mutta ”lataamossa” oli paljonkin tapetilla.
Odotin, että ainakin @Nellisi olisi jo tuhonnut minut toisessa ketjussa
Kiitoksia @Horna ja @Ilves1931, harvinaisen rauhallinen pahisketju, kun kaikki meni omalla painollaan. Paitsi tietenkin alku, mutta sille ei oikein mitään voinut.
Eipä sielä toisessa ketjussa kauheesti jauhettu, välillä tuntu ettei peliketjussakaan vaihdettu kun muutama viesti päivässä
Jep, harmillisen rauhallista. Mutta ymmärrettävistä syistä en ihan älyttömästi viitsinyt ruoskia porukkaa kirjoittamaan lisää, välillä vähän hämäysmielessä korkeintaan.
Noo ens pelissä hiljaiset pihalle ekana niin alkaa kunnon pöhinät
Jep enää en sääli!
En tiedä muista, mutta itselläni on alkanut vähän into hiipumaan pelejä kohtaan. Tuntuu, että samat kuviot toistuu pelistä toiseen ja pelaajat tulevat jo tutuiksi. Ai Armas kirjoittaa, Armas pelaa totuttua pahispeliä, Armas pelaa totuttua hyvispeliä, missä Armaksen runot jne…
Saatan aloittaa pelin innostuneena ja aktiivisesti, mutta loppua kohdin into hiipuu ja pelailen pelin loppuun “puolivaloilla”. Pelinvetämisestä on tullut hauskempaa, mutta jotenkin siihenkään ei syttynyt samalla tavalla kuin aiemmin.
@Acetho heitti joskus ilmoille loistavan idean uusista nimimerkistä (tuplatunnukset palstalle), mutta se ei onnistune tällä palstalla. Tuo toisi peliin takaisin salamyhkäisyyden, kun pelaajat olisi taas tuntemattomimpia, eikä samat maneerit välttämättä toistuisi pelistä toiseen.
Voi olla, että olen pelannut liikaa ja tämä johtuu vain siitä, mutta jollain toisella palstalla, uusilla nimimerkeillä uskoisin pelaamisesta tulevan taas hauskempaa.
Voi olla, että tämä on vain minun näkemys asiasta.
Kiitos paljon kaikille pelistä, erityisesti tietysti pelinjohdolle ja taitavalle pahisporukalle. Taas kerran osui pahikset sinne ei-aktiivisimpien joukkoon.
Louskutinia pidin ihan liian paljon hyviksenä
Toisaalta jos ei tuntisi yhtään ketään niin ei olisi yhtään tartuntapintaa. Ei sekään välttämättä olisi kovinkaan hyvä.
Pelaaminen tulee juuri siinä että joutuu oikeasti vähän miettimään mitä kirjoittaa
Se tuo sitä syvyyttä peliin, kun on ns. Tuttuja naamoja. Et voi pelata “vanhalla taktiikalla”. Jos kaikki olis outoja, niin olisi vielä enemmän arpapeliä.
Tuo nimenomaan syvyyttä peliin ja pystyy antaan paremmin vihjeitä muille kun tietää ”keiden” kanssa pelaa. Pystyy pelaan samoin kun aiemmin tai tekeen samoja ratkaisuja joista joku saa yleensä kiinni.
Toisaalta taas alkaa itelläkin oleen ”vakioepäillyt” jo ennen kun peli on alkanu
Toki ens peliin lähden sillä että hiljaisin saa ekan äänen
Mä en ainakaan näe itsessäni kyllästymisen merkkejä, muissa kyllä niitä huomaan. Koitan aina rakentaa haasteita itselleni peliin, ensin oli pitkään ekalle päivälle pahiksen kiinni saaminen, jossain kohti siihen tuli mukaan liittotouhut, ja nyt pari peliä olen tahtonu vaikuttaa epäilyttävältä alkuun ja nyt sekin onnistui (mutta silti putosin ekana yönä, eli tavallaan mönkään).
Salakapakassa on aina hyviä ideoita, nyt vaan rohkeasti niitä jalostamaan seuraaviin peleihin niin ei tule liikaa toistoa.
Kiitos kaikille kuitenkin pelistä, louskuttimen olisin saattanut saada kiinni, mutta Hornaa en.
Oliko eka kerta kun kolmas osapuoli ei voittanut?
Kiitos pelinjohdolle! Onnittelut voittajille, ansaitusti jälleen kerran!
E. Nyt kun saa muokata, niin boldasin vielä tuon pointtini.
Olin vähän jyvällä Hornasta mutta luulin häntä ennemmin Bilbon pahiskaveriksi. Louskutin osasi loppua kohti hälventää epäilyni häntä kohtaan. Vähän olin huomaavinani sellaista kiinnijäämistä välttävää huomiotaherättämätöntä peliä häneltä jossain kohtaa mutta pelin lopussa oli niin hyvis.
Minulla oli myös suunnitelma, jota en päässyt toteuttamaan: esittää putoamisvaarassa, johon en koskaan joutunut, suojelijaa. Olisin harmitellut myös vähän sitä, etten ollut suojannut Wrathia, kun hän putosi, oikea suojelija olisi keksinyt suojella minut ja pahis olisi ehkä lähtenyt yöllä. En tiedä, olisiko tarina mennyt läpi.
Kiitos kaikille pelaajille ja pelin vetäjille!