Yhteisöpeli XXIV: Metroseikkailu New Yorkissa - peliketju

Tuossa se jöpöttää selkänojassa :thinking:

1 tykkäys

Harmittaa näin liikemiehen ominaisuudessa, että juuri tänään, kun mulla olisi ollut tärkeä liikeneuvottelu, oli helikopteri huollossa. Jouduin siis astumaan metroon, tuohon rahvaiden kulkuvälineeseen. Kaiken maailman rahvaita tämäkin putki kuljetti. Onkohan tämä milloin viimeksi desinfioitu?

2 tykkäystä

Sulla menossa joku maalituskamppanja ?
Tarviitko panovälineitä muistiin ?

Nää on vähän tälläsiä nää ”kommunistien karjavaunut” :man_shrugging:t3:

Ikävä kokemus kaikin puolin. Tähän en enää toista kertaa taivu.

Silloin väännetään rautaa, kun se on kuumaa. Järkyttävä onnettomuus, ja sinä olet noin rauhallinen. Ihan kuin olisit tiennyt mitä tapahtuu. Sulta hajos vain sulkapallomaila, kummallisen vähän vammoja. Taidat tietää reitin ulos?

Kyllä tämä oli jo loukkaus tennispelaajaa kohtaan :grin:

2 tykkäystä

Matemaatikko ilmoittautuu! Pulma jos toisenkin, ni kyä mää ratkaisen!

2 tykkäystä

Missäs se Nykin Reetu (Petri) on? :grin:

1 tykkäys

Laulu piristäisi. Muutama muukin on ollut hiljainen.

Olisiko pahisten taktiikkana nyt, että hyökkäys on paras puolustus? Muutamat ovat ääneen epäilleet ja jo äänestäneetkin toisia. :thinking:

2 tykkäystä

Iltaa kaikki!

2 tykkäystä

Ei kyllä ihme, että täällä pysynyt edes katto päällä. Liekö ollut jonkun diplomi-insinöörin suunnittelema, hah!

2 tykkäystä

Noniin veitsi löydetty ja teroitettu! Tulikin mieleen, että kerran asiakkaat olivat tyytymättömiä tekemääni ruokaan. Kysyivät sitten mitä meinaan teroittaa ensi kertaa varten, (että en tuota pettymystä.)

Arvatkaaa mitä vastasin?
No tietenkin, että: Veitset!:slightly_smiling_face:

5 tykkäystä

Siis kuvitteletteko te sivistymättömät oopperaa ymmärtämättömät moukat, että minä laulaisin teille! Pyh! Vielä kerran pyh! Täällä ei ole edes kunnollista flyygeliä tai lämpimiä kasvopyyhkeitä, luomukasvissuperterveysruoasta nyt puhumattakaan. Mon dieu!

5 tykkäystä

No en minäkään sitten tee ruokaa.

Pitäkää tunkkinne.

2 tykkäystä

Ihme hienohelmoja täällä… Minä voin kyllä parit hokkuspokkukset hoitaa, jos se saa yleisen mielialan kohenemaan! Nyt ei kyllä nirppanokkailu vie hommaa eteenpäin yhtään.

4 tykkäystä

Paha niitä hokkuspokkuksia on ilman ruokaa tehdä. Ei varmana riitä energiat. Paitsi jos taiot itsellesi ruokaa, mutta tokkopa tuollainen hämysessä kuppilassa ruokapalkalla oleva taikuri mitään osaa.

Jospa sinä loihtisit esiin vähän lintuja tai kaneja, joista Mr. Jopeti valmistaisi kunnon ruokaa?

1 tykkäys

Keitä sinä kolmen pennin silmänkääntäjä siinä nimittelet hienohelmaksi! Taidat itse olla lähinnä esiintynyt joissain soisissa upper staten pikkukylissä.

1 tykkäys

Ja sinä siinä, nämä ovat minun penkkini, vie nuo haisevat laukkusi muualle!

1 tykkäys