Yhteisöpeli XXIV: Metroseikkailu New Yorkissa - peliketju

Me näitä maanalaisia polkuja tallaamme kai viimeiseen asti, jos sä tenori et pysy vierelläin. :musical_note: (Tunnet kai Matin ja Tepon. Vaiko ainoastaan Sepon?)

Nyt ei ole varaa diivailla vaan meidän pitää toimia yhdessä.

Mä jotenkin diggailen tosta Petristä. Siinä on tekijän vikaa. Te amatöörit ootte vaan tiellä, kun me ammattilaiset puuhataan.

Voin kertoa, että Jopetin raflan 6 Michelin tähteä ei ole tullut peukaloita pyörittelemällä. Ehei, ei suinkaan.

2 tykkäystä

Mitäs täällä melutaan? Ei pysty keskittymään edes tämän kirjan kirjoittamiseen. Olisiko kellään muuten ideoita pahiksista kirjaan, joka sijoittuu sattumoisin New Yorkilaisiin metrotunneleihin?

1 tykkäys

Onko tarjolla esimerkiksi… sammakkoa? :face_with_hand_over_mouth:

3 tykkäystä

Ota nyt vaikka alkuun Wrath ja Tonza. Niillä pääsee alkuun :blush::+1:t2:

-nellisi
++tp2

Tp2 todennäköinen pahis :face_with_monocle:

@mazzus Minkä sortin liikemies olet? Hyötyvätkö kenties bisneksesi siitä, jos metroliikenne on ongelmissa?

3 tykkäystä

Tenniksen pomputtelija on kaukana pahiksesta. Kovin reagoitte pariin kommenttiini :thinking: pidetään mielessä.

Mulle on oikeestaan yks lysti mitä pidät mielessäs :man_shrugging:t3:

Mitä te tietämättömät täällä vielä mietitte? Olen ratkaissut arvoituksen. Tennispelaaja on syytön, kuten myös voimamies ja postinkantaja. Sen sijaan metroa sabotoivat roskakuski @Casperi, insinööri @Armas ja remonttimies @Nuti. Helppoa!

4 tykkäystä

Sammakonreittä, sammakonvarpaita, sammakonpäätä, sammakonsilmiä, sammakonmaksaa, sammakonkorvia, sammakonsormia ja uututena olisin tänään lanseerannut nuijapäitä. Näitä saa uppopaistettuna, pelkästään paistettuna, savustettuna, loimutettuna, paahdettuna, raakana, sushina, huoneenlämpöisenä, uunissa tehtynä, jäädytettynä, hyytelönä, vaahtona ja mitäköhän kaikkea vielä.:thinking:

Ainiin ja jokaisen annoksen sivuun saa sammakonkutua. Erikoisuutena tässä, että kutu on poimittu kuivalta maalta eikä vesistöstä, kuten yleensä on tapana. Sammakon kutu sopii erinomaisesti puuron kanssa, mutta puuro nyt on niin halpaa ruokaa, että sitä ei meillä tehdä.

Mistä muuten arvelit sammakoiden olevan ravintolani erikoisuus? Ootko joskus käynyt? Vai syötkö sää vaan Mäkäräisessä? (McDonalds)

Teemme muuten jouluksi joulukalenterin. 1000€ maksava kalenteri tuo jokaiselle päivälle yhden sammakkoisen herkun. Paitsi yhtenä päivänä avaajaa odottaa tyhjä luukku. Tällä haluamme muistuttaa ihmisiä sammakoiden liikametsästyksestä. Jos erikseen ostaisi jokaisen kalenterissa esiintyvän tuotteen se maksaisi vain 100€, eli käytännössä maksat pahvilaatikosta 900€. Tää on tätä nykyajan trendiä. Rährähräh!

5 tykkäystä

Satun olemaan myös paikallislehden ruokakriitikko ja kävin maistelemassa raflassasi sammakko-moussea kutuhyydykkeellä. 4/5 :star:

2 tykkäystä

Aa sä oot se Nalle Pori? Arvostettu tennispelaaja ja sitäkin epäarvostetumpi ruokakriitikko.

Yhden käden rystysi on lähes taidetta, sille 4/5⭐

2 tykkäystä

Kyllä. Vähän jäi harmittamaan, et hikinauhat katosi tässä rytäkässä…

Joo ei mennä siihen kämmenlyöntiin vielä tässä vaiheessa…

1 tykkäys

Annoin sulle ensin äänen, ennen kuin rupesit kostoksi ensimäistä leveää lyömään mun suuntaan. Joten miksi sulla on heti tarve puhua potaskaa?

Eiköhän tässä haeta nyt ihan vain reaktioita :thinking: jos ollaan vain hiljaa niin saadaan ehkä kalaa, mutta ei pahiksia nalkkiin.

Johan sieltä @Jopeti ja @Petri suivaantui mun kommentistani. :face_with_hand_over_mouth:

En ehkä esiinny fiineimmissä saleissa (vielä), mutta jostain se on aloitettava. Ei Jopetillakaan ollu michelin-tähtiään välittömästi. Sanoi itsekin, että duunia on täytynyt tehdä. Mutta jos tässä jokainen alkaa diivailla, niin kuollaan kyllä kaikki tänne loukkoon.

Ja @Nuti hyvä idea, mutta kanit ja kyyhkyset eivät kuulu ohjelmistooni. Mikään Harry Potter en sentään ole. Laukussani on toki omat eväsleipäni, jotka voin nälkäisimpien kanssa jakaa.

4 tykkäystä

Jopeti on tämän päivän metron penkkien alla teroittamassa veitsiään. Täten häneen on lähes mahdotonta saada yhteyttä tämän päivän aikana.

-Katsokaakin ettette häiritse minua!

2 tykkäystä

Masentavaa liikkua näillä julkisilla. Nytkin on putki täynnä ihme porukkaa. Yksi haisee aivan Jaskalle, lienee tulossa tunkiolta suoraan ihmisten ilmoille.
Toinen takoo karvapalloa ja luulee olevansa kovakin tekijä. Ainakin hiki haisee, onkohan kaveri kuullutkaan suihkusta?
Kolmas karjuu korvaan ukko Nooaa nuotin vierestä ja luulee olevansa joku Pavarotti.
Oi aikoja, oi tapoja. Ryökäleet, jotka sabotoivat tämän ” kulkuvälineen ” on saatava pian kiinni. Ainakin mun on päästävä tekemään bisnestä pian, ei täällä pysty olemaan kauaa. Nämä rahvaan edustajat eivät edes tiedä mitä eroa on positiivisella-ja negatiivisella kassavirralla.

5 tykkäystä

Tässä on tyypillinen insinööri. Paljon puhetta vähän villoja. Tämäkään kaveri ei tiedä kuinka työkaluja käytetään. Ainoa työkalu jonka hän omistaa löytyy Toyotan pohjasta, kun katsastusmies löi sen siitä läpi. Voi hyvänen aika sentään, meidän on löydettävä tiemme täältä pois nopeasti.

1 tykkäys