Yhteisöpeli XXVII -ilmoittautuminen ”welcome to down under!”

Moi - kiitoksia kutsusta, mutta otetaan pelit joku toinen kerta

7 tykkäystä

Ei se mitään meinaa :+1:
Ite pääsen täysillä mukaan vasta tiistaina :man_shrugging:t3:
Siihen asti epäilyttävää hiljaisuutta ja taustalla hengailua :joy:

3 tykkäystä

Tämä laitetaan muistiin epäilyttävien listalle!

3 tykkäystä

vähän kenties kutkuttelisi hypätä mukaan tauon jälkeen… en vain sit tiiä kuinka aktiivisena toki ehtisi olla

7 tykkäystä

Mää oon joka pelissä ollu epäilyttävä tein ihan mitä tahansa :man_shrugging:t3::rofl:

4 tykkäystä

Luultavasti minullekin tulee päiviä, joina en paljon ehdi olla pelin ääressä. Ei se estä pelaamasta. Tule mukaan. @000 myös.

4 tykkäystä

Kyllä tämä taitaa koskea kaikkia pelaajia.
“Luen viestit vielä paremmin läpi illalla…” :grin:

6 tykkäystä

Ja jos ei illalla sittenkään ehdi, niin seuraavana päivänä kyllä aikaa löytyy. Tai sitä seuraavana. :slight_smile:

4 tykkäystä

En ole varma äänestänkö ekana tämän lauseen kirjoittajaa peliketjussa, vai sitä joka larppaa tykkäävänsä Fostersista :thinking:

4 tykkäystä

Siitä puheen ollen: mihin Forsters katosi? Teininä kiskoin sitä kuin hullu puuroa, mutta sitten se oli yhtäkkiä poissa.

3 tykkäystä

Pidän tätä sitten lupauksena.

6 tykkäystä

Tervetuloa pelailemaan @Pasu ja @Helbendeerus :+1:

Edit. Ja helbendeerus oli jo toivotettu tervetulleeksi, mutta eipä lisä haittaa tässäkään.

(Tämä on ihan puhdasta hyvissekoilua)

8 tykkäystä

Piti jättää väliin, mutta nyt, kun on näin paljon uusia pelaajia ja ylipäätään paljon pelaajia niin pakko oli liittyä mukaan pelailemaan. Pelit joissa on ollut uusia pelaajia, ovat mielestäni olleet niitä parhaimpia, kun ei ihan tiedä mitä sieltä tulee. On osaltaan kiva, kun ei ole ehtinyt muodostaa käsitystä pelaajasta.

Ja pakko todeta jo nyt: En ehdi pelaamaan niin aktiivisesti kuin yleensä.

9 tykkäystä

Tämä metapelaaminen ilahduttaa minua joka kerta :smiley:

2 tykkäystä

No niin, mietinkin jo että meinaatko muka oikeasti jättää välistä! :grin: :+1:

Ottakaas siitä @000 ja @Horna mallia, ette varmasti olisi ainoita jotka olisivat normaalia vähemmän äänessä. Toki kyllähän me näillä 16 pelaajalla kai joten kuten pärjättäisiin, vaikka kieltäytyisittekin, mutta suosittelen kyllä kuitenkin osallistumaan!

5 tykkäystä

No nyt kun on tulossa näinkin paljon pelaajia ja uusiakin, niin ehkä se parin päivän hiljaisuus ei niin paljon haittaa. Sen jälkeen ehtiikin taas paljon paremmin, jos en siihen mennessä ole lentänyt ulos niin kuin aiemmin näissä tilanteissa… :sweat_smile:

5 tykkäystä

Koko peliin ilmoittautumisajan tulee.

5 tykkäystä

Onko ennätysmäärä pelaajia? :grin:

Se on hyvä, niin se mahdollistaa erinäisiä asioita pelissä.

Nuti on näkijä, mutta onko hän se oikea näkijä?

5 tykkäystä

Prkl. Miksi huijaan itseäni. Liian mielenkiintoiset asetelmat jättää välistä😃 Ehdin kyllä ihan tarpeeksi.

8 tykkäystä

Jos saadaan 20 pelaajaa, niin todennäköisesti ehkä selviät ensimmäisestä äänestyksestä.

@tp2 Varo ettei sinulle tule penalttia.

Ja olinhan minä oikea näkijä viimeksikin. Minulle vain näytettiin sutta ja sekundaa.

1 tykkäys