Ihan tavallinen hyvismäinen kissa, jonka pyöreys ei taatusti johdu siitä, että on popsinut kaverinsa.
Toi näyttää siltä että sillä on niin paljon salattavaa että se räjähtää atomeiksi ihan just
Ei kyllä se on hervantalaisen huonosti käyttäytyvän Ilves-fanin syönyt Mouhijärveläinen kissa!
Oli tarkoitus pitää palstalta taukoa, mutta eihän tätä nyt voi välistä jättää. Mukavaa, että @Rixa päätti tehdä paluun. Meitä “kissoja” on nyt ihan mukavasti täällä. @Hakkuri vielä kasvattamaan määrää yhdellä?
Ite vielä pohdin vähän joulun aikatauluja siten osallistumista.
Kyä ny aina pitää vähä piparia ja palio lökiä saara.
Juuh keväällä sateenkarisillan metsästysmaille siirtynyt Elmo (itämainen pitkäkarva) on ja pysyy kuvatuksenani
Tännehän alkaa kerääntyä kissakerho! Pitääkö silläkin uhalla lähteä kissakerhoon mukaan, että @Tonza sit äänestää mua, jos ei ookaan enää tarpeeks söpö kuva?
No kai sitä on pakko joku profiilikuva laittaa
Tämähän meni jo aivan villiksi!
Tiettyä revanssihenkeä kieltämättä jäi. Vieläkin ihmettelen, ettei kukaan tarttunut vinkkiini siitä, että CB on “lähes mahdoton pahis”. Tämähän oli sitä mitä perinteisintä dekkarigenreä, että murhaaja on se, jota vähiten epäillään.
No tämä profiilikuvan muutos olisi oikeastaan pitänyt tehdä jo aikoja sitten, sillä nyt kuvassa on kissa, jonka nimestä omakin nimimerkki on johdettu.
Miten on @Tonza? Viuhuuko ääni mulle heti kättelyssä?
Jos osallistun seuraavaan peliin, niin muistan vain todennäköisesti, että se henkilö kissaprofiilikuvansa kanssa on ollut epäilyttävä.
Ja Kummolaa on aina epäiltävä.
Todennäköisesti
Mä pysyn tässä profiili kuvassa niin muistatte ettei tässä missään hiekkalaatikossa olla
Kissoissakaan mitään vikaa ole, mutta sieltä paukahti oikeasti asiallinen kuva!
Päätinpä lähteä mukaan pienen pohdinnan jälkeen
Päätin heittää oravan vastustajan muuntajaan.
Nuti senkin vanha kettu, onko sulla oravan luonne
Katsotaan, saadaanko taas vihaa päällemme, kun profiilikuvat vaihtuu!
Kyllähän tänne palstalle nyt kissoja mahtuu. Vaikka pienempiäkin