Yhteisöpeli XXXII - Kill Joulupukki - peliketju

Näistä sun emojeista tulee tasan yks meemi mieleen :face_with_raised_eyebrow: se kun se orava roikkuu kasseistaan ylösalaisin siinä missälie kynttilätelineessä :joy:

1 tykkäys

Täällä ollaan suhteellisen kartalla pelin aloituksesta! :muscle:t2:

Jäin miettiin tuota joulupukin flunssaa, että se loppuu, jos kaikki muuttaa äänensä, mutta silti flunssa kestää tietyn ajan. Onko siis millään muulla oikeesti väliä kuin sillä, että äänet ovat jossain vaiheessa tietyllä tavalla? Mitä merkitystä äänten vaihdoilla sitten enää on, kun kesto pukin flunssalle on jo tiedossa? :thinking: Epäilen, että nyt tajua jotain… :sweat_smile:

Mutta siis perinteinen joulu sen olla pitää ja glögit ja joulutorttuset. Ei parane päästää shamaania ollenkaan hyppiin pöydille.

2 tykkäystä

Laskitko jälkitaudit mukaan :laughing::wink:

1 tykkäys

Houhouhou! Onkos kilttejä pelaajia paikalla? Tai tehdäänkö niin, että tuhmat ilmoittautuvat?

:evergreen_tree::evergreen_tree:

2 tykkäystä

No ne tosiaankin täytyy ottaa huomioon. Saaterin flunssat prkl. :laughing:

1 tykkäys

@Petri miksi söit joulutähden? Oliko se edes tehty piparkakkutaikinasta tai muusta syötävästä?

Joku voisi sanoa, että täysin erilainen tapa sinulta avata peli. Pahismaista :rofl:

1 tykkäys

Kenes repusta kuuluu rummutusta? Sellaista shamaanirummun rummutusta?

Onko muilla edes reppua selässä, sinulla selvästi on :thinking:

Totta kai, sut tiputetaan ensimmäisenä. Kelpaako?

1 tykkäys

Ei tavallisilla tontuilla ole reppua

Mitä sä kannat selässäsi? Onko se joulupukinsyöjäkone?

Mulla mitään selässä ole. :laughing:

Joo! Otetaanko sinusta eka ilmoitus?

Anteeksi erehdykseni, taisi olla liian tuimas glögiä.

1 tykkäys

Tuimaa siis.

Se oli 5 vuotta vanhaa goudaa, ja aika hyvää.

1 tykkäys

Jaa sekös täällä kevyesti ”tuoksuu” :nauseated_face: hiirille maistuu mutta maistuisiko oravalle? :thinking:

Mika mä oletan koko ajan et toi avioliittoonsa pettynyt joulumuori on vanha juoppo. :laughing::rofl:

Miks mä…