Kärmes
angry cat noises
leikkii laserilla
jahtaa laseria ympäri huonetta
Miau miauu.
Me joko A) Pidetään huoli että joulupukille ei tule flunssaa tai B) Pistetään joulupukille flunssa ekana päivänä ja parannetaan hänet saman tien. Luulen et jompi kumpi näistä olis hyvä vaihtoehto.
Tottakai sammakot viettävät joulua. Rosollihan on isoisoäitini kehittelemä alkujaan. Ihmiset ovat varastaneet rosollin siis meiltä.
Kinkkuun ehdottomasti sinappihuntu!
Terve vain kaikki tontut, muorit, vaarit, joulupukit, porot ja ennen kaikkea joulukissat! Pahoittelen pientä myöhästymistäni, poroni juuttui hankeen ja jouduin itse loppumatkan häntä vetämään. Mutta nyt olen tässä! Tuokaa torttuja, pipareita, klökiä ja vaikka kokonainen kinkku, nyt on sellainen nälkä että oksat pois taatelikakusta!
Aika seesteistä ollut tähän mennessä, toki peli alkoi vasta eilen illalla. Muutama pelaaja ei ole vielä kirjoittanut viestiäkään
Hah! Arvasin, ettei tuo pahin kaikista jouluruuista voi olla ihmisiltä peräisin. Sammakkojen katala juoni saada mätänevät porkkanat, punajuuret ja perunat maaperästä heikentämästä sammakkojen elinympäristöä.
Se, että Rosolli on kulttuurillisella omimisella viety sammakoilta selittää kyllä paljon siitä ruuasta
Millainen meininki shamaanin sisäpiiriporukalla on siellä pahiskeskustelussa?
Mitäs piparin leipojat ja tortun vääntäjät?
++Tonza
Aina pahis. Sitten lukemaan sääntöjä.
Purrrr purrrr
Äänestystilanne:
2 Petri (Petri, Louskutin)
1 Nuti (000)
1 Tonza (CliffyByro)
Lähdössä Petri. Päivä päättyy huomenna keskiviikkona klo. 22.
Täällähän on meno kuin kissakahvilassa!
Täällä ei kissat keekoile!
++Ultraviolet
Vähän liikaakin. Tässähän on aloitettava pikainen harvennus, joulusta huolimatta,
Joo-o. Pitäisikö kissat äänestää heti kaikki pihalle?
Tätä mieltä olin jo ennenkun peli oli alkanu
Jos tosiaan flunssa voi tulla vain kertaalleen, niin mieluiten tietysti nyt kun pelaajia on 19. Tai sitten pidetään ne äänet siten, etteivät ne kasaannu kolmeen kasaan.