Yhteisöpeli XXXVIII - Alfred Pennyworthin katoaminen - Peliketju

Ja nytkö alkoikin selittely, ettei tässä ollakkaan niin hyvää pataa?

No en kai sentään. Siinä pelissä vaan jotenkin haistoin, että pelasit eri tavalla kuin yleensä hyviksenä. Sekin oli enemmän mutua/tuuria. Alkupäästä muistan, kun uunotit pahiksena minua Lyyran pelissä. En halua sen toistuvan.

En muista kyllä Tapparanationilta yhtään pahisten etsintää tästä pelistä.

Nuti-Ilves-Tn? Osuisiko tuo rivi?

No näillä näkymin sulle mulle ja Tozalle käy äänestää Ilvestä. Helbestä en ole varma, Tapparanation ei tainnut mainita Ilvestä pahisehdokkaaksi.

1 tykkäys

Mielestäni sanoin jo aiemmin etten luota casperiin, kuten en kehenkään muuhunkaan täällä. Mutta yksin pelaamalla hyvikset ei tätä voita se on fakta

Näyttää nyt siltä että Helbe TN ja Ilves vetelee köyttä eri suuntaan kun muut :face_with_raised_eyebrow:

Anteeksi mitä?? :joy::rofl:

Missä tässä on ilves ja TN?

Kiva kun puhut muiden puolesta :rofl:

@Jopeti onko casperin tunne oikea ?
Vai onko casperi pahis :thinking:

Ootko sä jo sanonut, että ketkä kaksi on pahoja? Pystytkö?

2 tykkäystä

En tiedä näenkö omiani, mut tässä on nyt aika kovaa ohjausta kahdelta pelaajalta… :thinking:

2 tykkäystä

TN vedelly koko pelin omaa linjaa Ilvestä ei oo paljoo näkyny. Jossain kohtaa piti tarkistaa kuka se viimenen mukana olija oli kun en muistanu Ilvestä :man_shrugging:t3:

En pysty sanomaan. Pystytkö sinä?

Mut jatkakaa ihmeessä.

No mä oon oman rivini ja strategiani kertonut. Mutta vielä tärkeämpää on se, että hauan äänestää vaan kolmikkona. Muussa tapauksessa mun antama ääni on vaan apuväline pahiksille, jota voivat auttaa kääntämään tuloksen lopussa.

Keneltä kahdelta ?

En osaa sanoa. Tekisi mieli luottaa, mutta vaisto sanoo pahaksi.

Pystyt varmaan itsekin päättelemään

TN ja Ilves ?

Saat päätellä ihan itse.

Tässä vaiheessa peliä kun ei oo varaa virheisiin en haluaisi olla teikäläisen ja @Casperi n kanssa pelissä mukana, paitsi jos olisitte varmistettuja hyviksiä. :man_shrugging:t3:
Eikö millään pahalla kumpaakaan kohtaan :+1:

Tässä pelissä oli sama tilanne kun oli täällä Yhteisöpeli VIII: Lahjontaa ja liukutaklauksia – peliketju - #1611 käyttäjältä Koo

Jos joku haluaa katsoa, niin viestistä1612 alkaen alkoi tapahtua, ja yritän siis samaa temppua. Valitettavasti tuolla oli niin legendaarista, että vaikka hyvikset voitti yksi hyviksistä menetti niin pahasti hermonsa, että jätti pelit.

1 tykkäys

Öömm… Mikä hänessä epäilyttää?