Yhteisöpelien palkintogaala 2021

Nonii, onnittelut voittajille ja kaikille muillekin hyville kisailijoille! Minski yllätti meikäläisen, täytyykin mennä lukaseen.

Huomenna availlaan ilmottautumisketju seuravaa peliä varten.

10 tykkäystä

Onnea voittajille! Jaan siis täten @Nellisi:n kanssa Vuoden hyvis -palkinnon, molempien kannatus äänestyksessä 38 prosenttia. Sinänsä hassua, sillä olen ollut hänen kanssaan sekä pahiksena että kolmantena osapuolena. :sweat_smile: Itse äänestin kyseisessä äänestyksessä Virvelia_kainaloonia, eli vaihtoehtoa joku muu.

Jopeti voitti varsin odotetusti Vuoden pahis -palkinnon ja Acetho Vuoden pelinvetäjä -palkinnon. Muista en osannut arvata etukäteen, mutta hienoa että palkinnot jakautuivat niin monelle pelaajalle. Vuoden peli yllätti itseä hieman, sillä arvelin juhlapelin voittavan. Olihan tuo Minsk-peli kyllä yksi huikeimmista myös, ja näköjään koko vuoden paras äänestyksen perusteella.

8 tykkäystä

LOL. Kaksi voittoa. Täytyi laittaa toinen niistä nimen viereen esille vuoden ajaksi :laughing:

7 tykkäystä

Jahas, ja mikäs on aihealue?

Pelin nimi on Pettureita merirosvolaivalla.

7 tykkäystä

Jaaha, unohdin koko kellonajan.
Onnea voittajille! Meikäläiseltä meni tällä kertaa palkinnot sivu suun - aiheestaeksyjäpalkinnon jaoimme @Nuti n kanssa. Ensi kerralla pitää skarpata!

7 tykkäystä

Hienoa! Tässä vaiheessa
++Koo

6 tykkäystä

Onnea voittajille!

Hieman yllätti, että olin edes ehdolla vuoden hyvikseksi, koska olen tasan yhdessä pelissäni ollut hyvis (plus toisesta pelistä yhden päivän) ja se oli ensimmäinen osallistumiseni näihin karkeloihin. :sweat_smile: Mutta vaikka itse sanonkin, niin ihan kohtalaisesti tuli silloin homma vedettyä vaikka vuoden pahis -Jopeti vei sillon(kin) porukkaa kuin pässiä narussa. :wink: Ja tosiaan hauska sattuma, että juuri Bilbon kanssa tää jaetaan, koska (kuten Bilbo sanoikin) yhdessä on koettu pahishommat ja kolmannet osapuolet.

Itsekin äänestin Minskiä parhaaksi peliksi, vaikka vaihtoehtoja oli muutama. Minskin peli oli itselle eka ja jotenkin se on jäänyt mieleen. Olihan siinä käänteitä ja meni loppuun asti ja jännitys säilyi. Enemmän yllätyin tuon kategorian toiseksi parhaasta pelistä. Tokikaan en ollut siinä itse mukana.

6 tykkäystä

Ilmottautumisketjua odotellessa. Tässä alkaa hieman jo innostumaan, että täytyis oikeesti varmaan osallistuakin. :grin:

5 tykkäystä

Kiitoksia kaikki jotka äänesti mua vuoden tulokkaaksi. :blush::love_you_gesture: #Vuodentulokas

7 tykkäystä

Saat epävirallisen Eino Leino-palkinnon runoistasi. :trophy:

10 tykkäystä

Jee! Sitä vähän kaipasinkin, en jaksa mitään postuumia pystiä vartoilla.

3 tykkäystä

Minun piti tehdä siitä äänestyskin mutta en keksinyt muita ehdokkaita.

3 tykkäystä

Sykähdyttävin pelihetki on tietysti sähkökatkos Bilbon ja Joonatanin linjoilla, joka muistaakseni johti Bilbon dramaattiseen putoamiseen. :smiley: Peliä en muista, missä tapahtui, mutta varmaan jossain pelinumeroissa 4-6.

8 tykkäystä