Aikansa kutakin! Pitkä hiljaisuus on osaltani historiaa ja on aika palata rakastamani seuran keskusteluihin antamaan oma panokseni. Syksyllä alkaa kausi jolla pääsemme (uskon näin) ”tasoihin” mestaruuksien määrässä niiden urputtajien (lue jokusten Ilves-kannattajien) kanssa, jotka eivät halua tunnustaa selkeää faktaa siitä, että TBK:n kolme mestaruutta kuuluvat Tapparalle. Esitin tämän toiveen jo muutamia vuosia sitten, että näin kävisi ja nyt alkaa tulla jo kiire; syksyllä mittariin pyörähtää 70 vuotta, joten jatkoaika kulumassa hyvää kyytiä!
Tappara sydämessäni olen taivaltanut jo noin 60 vuotta, joten paljon on nähty ja koettu, niin menestystä kuin alamäkiäkin. Lukuisten Tappara- pelaajien esityksistä olen saanut nauttia, joukossa useita, joita on mahdotonta unohtaa! Mainittakoon muutamia kestosuosikkejani muitakaan unohtamatta; Jarkko (se ikuinen ykkönen), Ojanen, Lehtonen, Susi, Barkov(it), Juti, Marja, Komu, Oijennus, Kučera, Meluzin, Nieminen, Tarvainen, Savinainen, Konna ja sitten päästäänkin herraan nimeltä Jori Lehterä!
Vuosikaudet odottelin koska saamme P. Kontiolan takaisin kotiin, ei saatu, v_tutt_, mutta luojan kiitos; toinen ”muuttolintu” lasketuu Areenan kaukaloon, ja vieläpä siihen oikeaan päätyyn! Lehterän sopimuksen kuullessani oli hyvä, että pysyin housuissani, rukoukseni on kuultu!
Ensi kauden joukkueemme menetti monta erinomaista pelimiestä, etunenässä taiturimainen Anton Levtchi. Kelvollisia paikkaajiakin on saatu, pelaajia kuten Lehterä ja Kemiläinen ei voi sivuuttaa, kun ennakoidaan ensi kauden tähtipelaajia. Kelleher ja Granath sekä puolustuksen nuoret tulokkaat ovat ainakin minulle vielä kysymysmerkkejä, mutta uskotaan ja luotetaan, että pojat onnistuvat yllättämään positiivisesti! Ja mikä hienointa, lisää on tulossa, mikäli someen on uskominen.
Aurinkoista kesää ja oranssia kautta kaikille!