Aamulehti

Chrome toimii ihan ok mulla ja samoin Iphone appi.

Mulla tosiaan ei toimi Chromella puhelimessa eikä tietokoneella. Puhelimen sovelluksella pystyn lukemaan kaikki. Ja samoilla tunnuksilla olen kirjautunut eli ei ole siitä kiinni.

Pitänee laittaa sähköpostia Aamulehdelle. Tosin siellä on jo mainittu nettisivuilla, että on ruuhkaa asiakaspalvelussa. Saattaa vähän vastaus kestää.

Aamulehti alkaa olla nyt siinä tasossa, että kaikki vähänkään asiantuntevat jutut on Hesarissa jo edellisenä päivänä. Molemmat lehdet Sanoman lehtiä, joten juttujen kierrätys toimii; ensin Hesarissa, sitten Aamulehdessä. Ainoastaan jutut tyyliin “Konstaapeli Mähösen kissa sai poikasia” on ainoastaan Aamulehdessä…

Niin oliko toi siihen liittyvä, että siirtyivät Sanoma-tunnuksen käyttöön. Siellä oli kait jotkut toimintaohjeet Sanoma-tunnuksen luomiseksi vanhasta tunnarista…

Ihmettelen sitä, että sovellus toimii, mutta selain ei. Mitään en ole muuttanut. Paitsi päivittänyt sovelluksen puhelimeen.

Mulla sama ongelma. Tulin siihen tulokseen että nyt on hyvä aika lopettaa tuon palvelun käyttö. Konstaapeli Mähösen kissanpennut vielä kiinnostaisi, mutta ei mikään muu roska.

4 tykkäystä

Jos nettisivut siirtyi jo sanoma-tunnuksen käyttöön mutta appi ei vielä…en kyl tiedä

Oliko tuosta Sanoma tunnukseen siirtymisestä jossain siis juttua/ohjeita?

Tällä sivulla on linkki “ota sanomatili käyttöön täältä”

https://aamulehti.fi/kirjaudu

Mutta jos sinulla on ns. siipeilytunnus käytössä niin se pitää asettaa sille päätilille Sanoman asetuksissa.

1 tykkäys

Päivitystä omaan tilanteeseen: Edge, Chrome, ipad appi toimivat taas. Mitä tein? Vedin happea puoli päivää, kokeilin uudestaan samalla tavalla ja kaikki toimi niin kuin edellisenä päivänä. Kokoajan ollut sanomatunnukset käytössä.

Onpa verrattain pimeätä touhua. Olin Aamulehden tilauspuolella (netissä). Laitoin asiakasnumeroni, nimeni ja postinumeroni. Ja tuli tieto, että antamieni tietojen perusteella ei löydy tilausta. :rofl: Ja silti olen kirjauttuneena Aamulehden sivuilla.
No, kohtahan tämä Aamulehden tilaus loppuu: tammikuun viimeinen päivä. On tähän asti kuulunut työsuhde-etuna, ei enää tammikuun jälkeen. Enkä tule koskaan tilaamaan ko.lehteä. PItäköön tunkkinsa. :expressionless:

4 tykkäystä

Aamulehdelläkin digistä BF-tarjous:
https://tilaa.sanoma.fi/al-digi-blackfriday?aid=KVU9CZZIQSLY&ref=tikkeri_bf&consentUUID=fbac124c-1236-41ad-b814-6b50a0cb37e0
3kk hintaan 14,70€ (sen jälkeen hinta pompsahtaa, mutta tilauksen voi peruuttaa heti).

3 tykkäystä

Aamulehden tili vaihtunut yön aikana sanoma tiliksi, tili lukossa. Pitäisi soittaa ja jonottaa asiakaspalveluun 8cnt minuutilta, en taida tuota selvitellä. Laitoin palautetta ja soittopyynnön sekä sähköposti osoitteen.

3 tykkäystä

Itse pääsin sanoman tunnuksilla aamulehden sivuille.

Samalla sähköposti osoitteella pääsin. Täytyi vaan tilata linkistä salasanan vaihto.

Näin tein, salasanan vaihto onnistui, mutta tili ei aukea. No, pitää odotella.

Tämänkin lehden taso laskee kuin se lehmän häntä tai ilveksen pelit keväällä.

Tyyppiesimerkki kun ei tarkisteta onko Norsii Tamperella mutta olikin sitten Jyväskylässä.

1 tykkäys

Löysin vihdoin, kun aloin oikein urakalla etsiä, tällaisen osoitteen, mihin voi laittaa palautetta:

1 tykkäys

Legendaarista. Ei tuo sinänsä yksinään, että meni Tampere ja Jyväskylä sekaisin. Mutta kun nämä jo kerran oikaisivat samaa virhettä, että altistuminen tapahtui normaalikoulun yliopiston kampuksella eikä Nekalassa. Tämä oli 4.12. lehdessä!

image

Muutamaa päivää myöhemmin sitten:

7.12. 9:58
Aamulehdessä 3.12. sivulla A6–7 julkaistun jutun kartassa kerrottiin virheellisesti Tampereen Norssin lukiossa tapahtuneista altistumisista. Altistumiset eivät olleet tapahtuneet Norssin lukiossa Tampereella, vaan Jyväskylässä.

4 tykkäystä

Ovatko kaikki tilaajista saaneet digisisällön näkymään? Sain tänään asiakaspalvelusta viestin. Mitään ei minun tarvinut tehdä, vain kirjautua uudestaan lehden sivuille. Eli kyllä oli ihan Aamulehden tumpulointia aiemmat ongelmat. Se toki tiedettiinkin.