Mää on saman verran toiseen suuntaan. Eipähän olla mitään keskivertoja siis.
Onpa täällä porukka iällä. Toisaalta tuonikäinen se keskimääräinen jääkiekon kuluttaja taitaa ollakin.
Ihan sopiva ikä jääkiekon seurantaan.
Vaikka toisaalta, niinhän ne kaikki.
Ilmeisesti tuloksena jollain tavalla aktiviteetillä painotettu keski-ikä. Ketkä olivat hereillä 28.01.2018.
Voihan sitä vaikka ensi vuonnakin äänestää. Se on eri asia onko ketju silloin ylhäällä.
Nostetaan sitten ketjua. Jos saisi vaikka 100 äänen otannan.
77 äänen perusteella 34.66v. Ollut 34-36 50 viimeisen äänen ajan.
Mä olin ns, risuparta jo ammoin opiskeluaikoina, ja muutamia nurmikon ajeluita lukuunottamati se on leukaperissä pysynyt - viime vuosina suht lyhyenä ja viikon parin välein koiratrimmerillä noin 5-milliseksi jyrättynä - kuten harvennut kuontalokin. Anteeksi, parturit, olen syönyt leipä(ä)nne
Siis: mulla on jatkuvasti play off’it menossa, ympäri vuoden…
Suosikkisi Tapparan Järvisistä
- Jan-Mikael
- Jussi-Pekka
- Keijo
- Matti
- Pauli
- Timo
- Joonas
0 voters
Meinasin laittaa posti ketjuun, mutta pistetään tänne kun sopii paremmin. Viime sunnuntaina vein puhelimeni takuuhuoltoon Elisalle, koska sitä ei pystynyt lataamaan. Sanoivat että kestänee pari viikkoa, mutta tänään sain samalla minuutilla kaksi tekstaria. Toinen postista ja toinen Elisalta, molemmissa kerrotaan että tuote noudettavissa henkilökorttia vastaan. Mitään muuta en siis ole Elisalta ostanut tai tilannut. Nyt vähän jänskättää, että mitä sieltä tulee. Mitäs luulette:
- Olen Elisan miljoonas asiakas ja saan palkinnoksi omani ja uuden puhelimen veloituksetta
- Olen ainakin miljoonas Elisan asiakas, joka kuvittelee että takuuhuolto olisi ilmaista ja tästä hyvästä saan kaksi laskua, mutta en yhtään puhelinta
0 voters
Kuinka monta peliä menee että Blood ottaa ekan jäähyn?
- 4-5
- 6-11
- 12-17
- 18-23
- 24-29
- 30-35
- 36-41
- 42-47
- 48-53
- 54-60
0 voters
Ole hyvä @BlueOval !
Siis tiistainahan on tuon osalta ihanteellinen sauma. Tähän asti on mennyt kivasti.
“Mestis-trio” eli Sport, KooKoo ja Jukurit ovat kaikki yllättäneet tähän mennessä positiivisesti. Mutta jatkuuko millä näistä joukkueista pelit runkosarjan jälkeen?
- Kaikilla
- Sportilla ja KooKoolla
- KooKoolla ja Jukureilla
- Jukureilla ja Sportilla
- Vain Sportilla
- Vain KooKoolla
- Vain Jukureilla
- Ei kellään
0 voters
Puuttuu vaihtoehto ei ota.
Myös vaihtoehto 61-65 puuttuu. Vaihtoehdot kattavat vain Tapparan 19 ensimmäistä pudotuspeliottelua.
Kyllä Blood jäähyn saa viimeistään seuraavassa pelissä Kärppiä vastaan keskinäisestä nahistelusta Karvisen tai Sailion kanssa. Alivoimaa siitä ei tule.
Verot?
- Palautuksia tuli
- Joudun maksamaan
- Mun oma asia
0 voters
Vastaukset ei näy verotuksellisista syistä.
Nämä äänestykset on valitettavasti auki vain Aamulehden tilaajille, mutta laitetaan kuitenkin linkit tähän ja äänestettävät pelaajat:
https://www.aamulehti.fi/a/201346470?c=1522737894164
Tom Draper, Derek Mayer, Luciano Borsato, Josef Boumedienne, Jiri Kucera, Roman Meluzin, Theoren Fleury, Jason Muzzatti, Aleksander Barkov Sr, Stefan Öhman
https://www.aamulehti.fi/a/201346469
Dale Derkatch, Ivan Majesky, Mike Hiltner, David Nemirovsky, Allan Measures, Cory Murphy, Peter Larsson, Steve Kariya, Robert Burakovsky, Patrik Stefan
Ps. Hyviä juttuja oli em. pelaajista kirjoitettu <-korjataan: aivan mahtavan legendaarista läppää. Hyvä Aamulehti
Huh,huh menee ihan kylmät väreet kun tota nimilistaa tavaa.
Oikea vastaus: Barkov Sr
Sen lisäksi että oli melkoinen tekijä kentällä, niin kyllä myös Suomen kaikkien aikojen parhaan sentterin alulle saattaminen pitä ottaa huomioon.
Jutussa lisäksi kerrotaan, että oli merkittävässä roolissa, kun Meluzin päätti tulla Tapparaan.
Ja on todella hyvä juttu Aamulehdeltä kaikkinensa. Annan ison
Kuinka monta euroa kuukaudessa käytät striimauspalveluihin ja maksukanaviin yhteensä (Spotify, Netflix, Viaplay/Viasat, Telia TV, HBO, Bookbeat, Nextory, C More, Ruutu, YouTube Premium jne.)?
- 0€
- Alle 10€
- 10 - 29,99€
- 30 - 49,99€
- 50 - 69,99€
- 70€ tai enemmän
0 voters