Äänestyksiä asiasta jos toisestakin!

Pelimiesten kymppi ja sankareiden vitonen ovat nimensä veroisia.

Toka erä on p*skinta kiekkoa sarjasta ja sarjatasosta riippumatta. Ehdotankin sääntöä, että tokaan erään ei vaihdettaisi päättyjä, jos tuomarit ja valmentajat ovat päätöksestä yksimielisiä.

1 tykkäys
Onko kotitaloudessasi silitysrauta?
  • Kyllä
  • Ei
  • Mikä?
0 äänestäjää

Pääsetkö eteen-/taaksepäin voltin trampoliinilla?

• En
  • Kyllä
  • En uskalla yrittää
0 äänestäjää
No napsahtiko se reservin ylennys näin Puolustusvoimain lippujuhlan päivänä?
  • Napsahti
  • Ei
  • Ei, mutta joulukuussa on napsuttava
  • Mitä siinä kyselet?
0 äänestäjää

e: Prosentit jo alkuvaiheessa näyttävät siltä, että median, kaikkien muiden joukkueiden kannattajien, ja kiekkojournalistien lisäksi tapparalaiset ärsyttävät myös Puolustusvoimia ja Suomen tasavallan presidentin kansliaa.

We don´t care!

Läppä, olen kyseisten instituutioiden puolestapuhuja.

2 tykkäystä

Metallica! Olen yrittänyt pitämään kyseisestä bändistä,ei vaan onnistu!!! Ei perkule sitten millään!! Tuli vaan mieleen kun bändi vetää pari keikka Hesassa stadikalla.

• Bändi kova,uppoo täysillä minuun!!
  • Ei kuulu kuunneltaviin itsellä!!
  • Nooh,siinä ja siinä!!
  • Mielummin Rautavaara ja Rakovalkealla!!
0 äänestäjää
1 tykkäys

Kun haluat hemmotella itseäsi kunnon hampurilaisella, onko se:

• Smash
  • Tavallinen
  • Ihan sama kunhan raaka-aineet ja maku on kohdillaan
0 äänestäjää
  • Tötterö täynnä!
  • Pönttö pöhönä!
  • Ihan Irwin vaan!
0 äänestäjää

Kuinka usein tarvitset / käytät käteistä rahaa? Rajataan kyselyn ulkopuolelle valuutan vaihdot.

• Päivittäin
  • Viikottain
  • Kuukausittain
  • Vuosittain
  • Jaa a, koska viimeksi
0 äänestäjää
Tiedätkö, kuka on Hawk Tuah Girl?
  • Kyllä
  • En
0 äänestäjää

Tästä voisi esittää jatkokysymyksen: Kuinka moni ei vastannut katsoo reelsejä. Itselle siitä on tullut about miljoona mixiä, joten ei voi ymmärtää, että joku ei vielä tiedä asiasta.

1 tykkäys

Itse olen törmännyt tuohon vasta jonkun “oikean” uutisen kautta, jossa kerrottin tästä ihanasta ihmisestä.

1 tykkäys

Ei mitään käsitystä, joten vastaan “En”.
Jos pitää veikata, nikki on niin outo, että kysyessäsi veikkaan 13 vee tulevaa olympiaurheilijaa. Nyt googlaamaan.

e: väärä arpa

3 tykkäystä

Mutta eikö olekin hieno ihminen?

4 tykkäystä

Kaikki ovat. Myös haukka.

1 tykkäys

Kukas tämä hieno ihminen on?

1 tykkäys

Tämä on ehkä paras video siihen ilman mitään meemi-hommia.

Linkin pitäisi mennä suoraan siihen kohtaan miksi on maailman kuulu, joku mainos voi tulla ensin jos ei ole blockeria.

2 tykkäystä

Iso peukku tälle naiselle :+1:

5 tykkäystä

Ja nyt on sellaista tekstiä, mistä minä en tajua sanaakaan. Varmaan tosiaan selittää sen, miksi kysymyksen henkilö ei ollut tuttu.

12 tykkäystä

Kaikki, jotka kuuntelevat ja katselevat YLE:n kanavia, tietävät jotain suht todellisesta maailmasta reellsien ulkopuolella. Mikä tuo mainittu rinnakkaistodellisuus sitten onkaan.

1 tykkäys

Reelsit (short video reels) on lyhyt videoita, jotka on TikTokin myötä yleistyneet räjähdysmäisesti. Niitä voi katsoa myös Facebookissa, Instagramissa ja YouTubessa. Ne ovat joissain palveluissa rajattu minuutin mittaisiksi, jotkut sallivat pitemmätkin. Yksi suosittu muoto on tehdä katugalluppeja/haastatteluja, joista tämäkin viraalivideo lähti.

1 tykkäys