Äänestyksissä olisi hyvä olla minkä ajan kuluessa tapahtuu.
TPS epäilemättä nousee tällä vuosikymmenellä pois jumbosijalta.
Muistakaamme keskialueelle heitetty hauki (2002?) Bluesia vastaan loppukättelyssä.
Saa aika isoja muutoksia tapahtua TPS:n pelissä, jos tällä vuosikymmenellä vielä jumbosijoilta pois haluaa. Siellä on TPS mitä peliesityksilä ansaitseekin.
Anteeksi näppihäiriö, tarkoitin tietysti tällä vuosisadalla.
Liigassa jatkoajat tulisi pelata
- 3vs3
- 4vs4
- 5vs5
0 voters
Huominen?
- On päivä, joka alkaa nukutun yön jälkeen. Ei ole väliä, vaikka menisi nukkumaan 06.00.
- On päivä, joka alkaa 0.00.
0 voters
Valtaosa tämän foorumin käyttäjistä kannattavat Tapparaa, mutta myös muiden joukkueiden faneja löytyy. On mielenkiintoista nähdä prosentit, joten tein tämän äänstyksen. Kysymys kuuluu, mitä joukkuetta kannatat Liigassa?
- HIFK
- HPK
- Ilves
- Jukurit
- JYP
- KalPa
- KooKoo
- Kärpät
- Lukko
- Pelicans
- SaiPa
- Sport
- Tappara
- TPS
- Ässät
0 voters
Erään ketjun innoittamana pieni kysely.
Montako vähintään naamatuttua löytyy tämän palstan nimimerkeistä?
- Kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään
- En tunne ketään
- 1-3
- 3-5
- 5-10
- 10-20
- 20-50
- 50-100
- 100-200
- 200-500
- mää tunnen kaikki
0 voters
Jaahas. @Virvelia_kainaloon tyhjensi pajatson!
Eipäs vaan @eris ?! Ekku Lehtonen? ?
Nyt siellä on pari haaveilijaa. En tunne heitä, eivätkä taatusti kumpikaan tunne minua. Soon saletti!
Lasketaanko, jos tietää miltä toinen näyttää muttei oo koskaan tavannut face to face? Jos ei, lukitsen kevyellä hakasella vastauksen 10-20.
Seuraavaks kerrot, kuinka @BlueOval on tuttu kivikasvoinen henkilö. Ja @iceman tullu nähtyä vuosien aikana useasti.
“@Kilo on nähnyt mut useasti, eli kai mä oon nähnyt joskus Kilonkin.”
Aika tuossa rajoilla hillutaan, mutta laitoin nyt 10-20…
Oommääki sut nähny - teeveessä. Sieltä suunnasta näkeminen on vähä vaikeempaa.
Yritän kyllä kovasti pukeutua huomiota herättävästi hallilla siniseen ja oranssiin ja monesti rinnassa on kirveslogo. Olen myös se tyyppi, joka liputtaa käytäväkeskustelut.
Mulla tuli eräässä illanvieton keskustelussa ilmi, että yksi kaveri tykkää lätkästä ja on myös täällä palstalla. En tiedä tarkkaa nimimerkkiä (enkä toki sitä kertoisikaan) hänelle kerroin tosin omani.
Itselle on ihan fine, jos joku tietää kuka olen.
Muutaman muun tiedän kasvoilta, mutten tunne heitä siviilissä. Pitäisi tutustua.
4 käyttäjää äänestää tuntevansa kaikki, mutta minua he eivät ainakaan tunne.
Ei kyllä tunne muakaan.