Aito fanipaita 2016 -hanke

Kiinnostuneiden määrät on eilisen illan tilanteen mukaan ja siinä voi hyvinkin olla heittoa. Olen kuitenkin yrittänyt päivitellä ensimmäisen viestin listausta viestien mukaan.

Mukana myös, hintavarauksella. (max 150)

Aiempi viestini jäi kiireessä vähän tyngäksi. Minutkin voi laskea tosissaan mukana olevaksi.

Minulle paidan ei oikeastaan tarvitsisi olla millilleen sama kuin aito pelipaita. Kunhan kangas olisi ainakin lähempänä pelipaitaa kuin fanipaitaa ja logo, nimi sekä numero olisi ommeltuja niin sillä pääsisi jo pitkälle. Ja tietysti kuosi tämän kauden pelipaidan mukaan. Hinta olisi hyvä olla linjassa muiden seurojen vastaavien kanssa.

Saisikohan fanclubia sponsoroimaan hanketta? Itse kelpuuttaisin paitaani vain fanclubin pienen logon samaan tyyliin kuin world cupin paidoissa on SAP (mikä lie) mainos.

Täällä ollaan myös mukana!

Pari arvostelua YouTubesta, miten erottaa feikkipaidan aidosta:

Melko surullista, että Tapparan myymät fanipaidat ovat huonompaa laatua kuin nämä kiinalaiset feikkipaidat.

1 tykkäys

Joo, mun mielestä Tapparan pitäisi nimenomaan itse olla huolissaan omasta tuotteestaan ja imagostaan kun myyvät noita sekunda-tason fanipaitoja.

6 tykkäystä

Juu, tällä ympäri maan kattavalla kannattapohjalla ne tosiaan voisivat olla vieläkin kovemmat. Toki noilla tuotteilla varmaan “ihan” hyvät katteet. Enkä ihmettele.

Aki Holma soitti minulle 28.9.2016 aamupäivällä.
Hän oli keskustellut Lehdon kanssa fanipaitahankkeesta sähköpostini perusteella sekä mitä aiemmin olin Lehdon kanssa keskustellut

Lopputulema on, että tällä hetkellä eivät ota toteutukseen esitettyä fanipaitaa.

Yhteydenotto ja siinä käsitellyt asiat on noteerattu ja pitävät mielessä. Ja ei ole poissuljettu, etteikö tämmöinen vois tulevaisuudessa toteutuakin.
Holma aikoo kuitenkin tsekata esimerkkinä olleen Hifk:n paidan toteutuksen, lauantainahan on heillä asiaa sinnepäin.

Nonnniin, mielenkiintoinen haaste vaikka ei tullutkaan onnistumista. Kuitenkin toimistolta vastattiin kyselyyn pahoitellen asian käsittelyn kestämistä. Ja eihän tätä suoraan kolattu roskikseen vaan herätti kiinnostusta. Ehkä joskus :slight_smile:

Asia on nyt osaltani loppuun käsitelty.

23 tykkäystä

Nopealla aikataululla lähdettiin asiaa toteuttamaan, ja oli alun perinkin selvää, ettei ihan yksinkertaista ole saada toteutettua tällaista välittömästi. Tämän vuoden fanipaitamyynti on olettavasti valmistajan kanssa sovittu jo keväällä, ja siitä poikkeaminen olisi ollut vähän radikaalia. Uskon kuitenkin, että viesti on meni niin perille kuin mahdollista. Kenties saadaan ensi kaudeksi parannusta tilanteeseen. Omasta puolestani voin vain luvata, että nykyisen kaltaista räpellystä en osta.

Tämä kunnollisten 2016-vuosimallin fanipaitojen tuottamiseen tähdännyt ketju olkoon auki vielä vuorokauden ja painukoon sitten unholaan. Palataan fanituoteketjuun tai mieluummin fanipaitojen omaan ketjuun:

1 tykkäys

Tulihan sentään yritettyä. Toivottavasti tuolle aidolle fanipaidalle saataisin isomman yleisön tietoisuutta paremmin vaikka tulevalle kaudelle ja sitä kautta kysyntää. Nythän jengi ostaa tuota sekundaa kun muuta ei ole tarjolla.

Hienoa, että vastasivat ja toivon, että tästä lähti kipinä kytemään toimiston suunnalla.

Prosessi vie kuitenkin oman aikansa ideasta suunnittelun kautta toteutukseen, joten toivotaan, että ensimmäinen askel on nyt otettu.

Kiakko on nyt lämätty toimiston päätyyn :wink:

1 tykkäys

Joku tässä haisee. Kyse on paidasta,ei tässä ketään olla päiviltä laittamassa.

1 tykkäys

No joo, “toimistohan” on tunnettu rautakankimaisesta joustavuudesta.

Toistan vielä @4_TRA kiitokset asiaan tarttumisesta. Hieno juttu, että kysely lähti ja siihen saatiin vastaus.

Toimiston vastaus harmittaa, vaikka sen hyvin ymmärränkin. Tosin sanottava on, että omille asiakkailleni on pienemmästäkin (hyvästä) ideasta poljettu tuote pystyyn ja tehty kauppaa. There were is will, there is a way. Vai miten se meni. Noh, alakin on aikalailla eri. Peukut pystyyn, että idea jäi muhimaan ja fanipaidat saadaan jossain vaiheessa päivitettyä asialliselle mallille.

Ps. @4_TRA, laitan yv:n ja tarjoan maun mukaan kahvit tai kaljat kun pääsen seuraavan kerran hallille.

3 tykkäystä

Ketju suljettiin ajastetusti 24 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.