Jepujee. Kiitos tästä. Kun ei tuolla ylhäällä vielä oo istunu. No pe sitten.
Oltii paikallispelissä C7 rivillä 3. Aivan loistava näkyvyys kaukaloon. Ainoa haittapuoli oli että oltiin heti uloskäytävän päässä ja erien lopussa ja alussa porukkaa ramppasi mennä eestaas ja siinä suht ahtaassa nousta seisomaan että pääsevät ohi.
B7 oikea rivi 14, ei mitään valittamista, loistava paikka. Käytännössä vastapäätä @Oijennus paikkaa, joka tuntuu myös olevan tyytyväinen paikkaansa.
Mun mielestä yläkatsomo on paras katsomo, jos haluaa kokonaiskuvan sekä itse pelistä että tapahtumasta. Itse olen tykännyt kaarteista, koska sillon kuutionkaan edessä ei ole tavaraa niin paljoa. Yläkatsomosta hallitsee mun mielestä hallin visuaalisuuden kokonaiskuvan parhaiten, vähän sellanen objektiivinen näkymä. Ja tuntuma. Sieltä tykkäsin itse katsoa ekan pelini hallissa.
Mutta jos haluaa sukeltaa tunnelmaan, niin sillon kyllä alakatsomo on se paikka. Äänentoisto on nykyään paljon parempaa. Volyymiin en ota kantaa, mutta kuulostaa laadukkaammalta. Samoin kannustus ja eläytyminen siihen on elävämpää ja siihen on helpompi lähteä mukaan. Pelin intensiteettikin ihan erilaista, mutta näinhän se oli Hakametsässäkin, että vauhti kasvoi sitä suuremmaksi mitä lähemmäksi kaukaloa meni. Mutta itse koin, että jossei seisomaan mene, niin ainakin päädyissä kannattaa ottaa aika ylhäältä se paikka, varsinkin jos on seisomakatsomon takana missään liian pienessä kulmassa, koska silloin se lähin maali ja aika paljon kaukaloa jää sen massan taakse. Alhaalla taasen ei näe sitä kokonaiskuvaa mun mielestä niin hyvin, vaan sitä elää täysin sitä omaa lohkoaan ja sen mukana, ainakin mitä visuaalisuuteen tulee.
Niistä viireistä varmistaisin: onko ne nykyään C- vai D-katsomon puolella?
D-katsomon puolella. Olivat tosin ainakin muutaman kierroksen rullattuina etteivät estä näkyvyyttä.
Kiitän. Näin muistin niiden alun perin sijainneen ainakin, kunhan varmistin. Varmuuden vuoksi huomiset liput C-puolelle siis.
Itse kävin 5v kanssa (noin 120cm) katsomassa ylhäältä pelin eka 3 rivillä ja näki ihan hyvin hänkin, mutta seuraavan kerran ostin ekalle riville suoraan siihen lasin eteen. Aivan loistava paikka noin pienelle, voi siinä seistäkin muita häiritsemättä ja onhan se jännää siitä vilkuilla alas.
Eilen ilmaislipulla “parhaille” paikoille A6 ja rivi 19 ja täytyy todeta, että vihkoon on mennyt suunnittelu.
Olen 194cm ja normaalivartaloinen, enkä mahtunut olemaan omalla paikalla. Syvyyssuunnan pituus edessä olevan selkänojaan on naurettavan pieni.
1 erän katsoin paikaltani, minkä jälkeen oli pakko vaihtaa paikkaa. Oli todella kivuliasta jaloille, kun piti vääntää ja jännittää jalkoja oikeaan asentoon.
Miten voi olla näin paskasti suunniteltu. Jopa lentokoneiden turistiluokassa on helpompi istua.
Kuulostaa tutulta. Syynä lienee tuo rivi 19, joka ainakin B-kaarteessa on jäänyt syvyydeltään jostain syystä huomattavasti ahtaammaksi kuin muut rivit. Tuo on outoa ja vaikuttaa kyllä suunnitteluvirheeltä.
Vaihdoin samasta syystä kausaripaikkaani, istumisesta 19 rivillä ei tullut niin mitään ja itse olen pituudeltani 185cm.
Kannattaa antaa areenalle ja jollekin muulle riville mahdollisuus; rivikin ylös tai alas ja muutos on suuri.
Koko kausi parhailla paikoilla B5 katsomo ja liput omalla rahalla. Pituus sama 194 ja vartalo ja mieli mallia hanakka. Hurjan hyvä on istua ja katsoa pelejä, selvästi parempi kuin Hakametsässä.
Suunnittelu on voinut mennä vihkoon, mutta toteutus on mahtava.
Toi rivi 19 taitaa olla jalkatiloiltaan 15-20 cm ahtaampi syvyyssuunnassa. Ite pojan kans kerran ollu ja kattelin että johtunee sisääntuloaukon tasanteesta. Itteä ei muuten haittaa, ainoastaan joutuu seisten väistään editse kulkevia. Muualla voi siirtää vaan koipia sivuun. Mut minä oon persjalkanen joten en tiedä mitään.
Tähän nyt voi taas muuta sanoo ku että jos haluat hyvää ja halpaa, joudut ostaan kaks.
Tosin en tiedä miten menee sitten parissa
Ilmainen ja paras
Ainankin itse istun tuolla pitkällä sivulla muutaman rivin alempana ja kyllä tilaa on paitsi sivusuunnassa. Pituutta lähes sama kun teikäläisellä.
Rivi 19 on surkea. Älkää vaan kukaan ostako paikkaa siitä, jos et halua istua kuin silli purkissa. Toteutus ja suunnittelu ovat surkeita tämän osalta.
Jos asia on oikeasti niin, että kyseinen rivi on syvyyssuunnassa ahtaampi, niin siitä olisi kyllä hyvä mainita sitten lipunmyyntipaikoissa. Pystyisiköhän toimiston väki tähän vaikuttamaan? @aapez, @Jiiikoo, @SaaHa, @Opelix (en tähän väliin muista muita kaapista tulleita)
Onni onnettomuudessa, että en omaa rahaa ollut tällä kertaa laittanut vaan voucher käytössä.
Jos pitää paikkaansa, että juurikin tuo rivi 19 poikkeaa jalkatilalta muista, olisi se hyvä ilmoittaa samaan tyyliin kuin mahdollinen näköeste. Ei siinä minun mittainen ihminen koko peliä pysty istumaan ja kuitenkin paikalla arvokas hinta. Tai ei siinä pelistä pysty nauttimaan…
Muutama ilta takaperin oltiin koko perheen voimin yläkatsomon C8 ja eturivissä. Näistä ei muuta kuin pelkkää positiivista sanottavaa.
-Pelin kokonaiskuvan näkee älyttömän hyvin.
-Jäälle heijastetut kuvat/videot näkee hyvin.
-Lapset näki pelin hyvin.
-Jaa sitä tilaa on todella hyvin.
Samaa mieltä, ei käynyt mielessäkään että jalkatilassa voisi olla noin suuria eroja. Pitäisi ehdottomasti varoittaa etukäteen kun paikka poikkeaa normaalista.
Kai se on torstaina lähdettävä paikan päälle. Osaako joku täällä kertoa, että millaiset nuo B8 ja B9 katsomon paikat on? Tunnelman takia haluaisin olla lähellä fanikatsomoa, kun itsellä jalat ei kestä pitkään seisomista. Eli onko nuo 28e maksavat paikat ihan hyvät myös pelin katsomiseen vai kannattaako vaan mennä keskelle ja maksaa 40e lipusta? Vähän on hintavat omaan kukkaroon vain.
Ja ensimmäistä kertaa siis Nokia Areenalle menossa.
Itellä B8 katsomossa kausaripaikka rivillä 22, hiton hyvät paikat on kyllä kaikinpuolin. Suosittelen suuresti!!
Noista katsomoista kun puhutaan niin esim. B8 on rapun numero, ja siitä pääsee kahteen katsomoon, B8 vasen ja oikea eli vasen menee kulmakatsomoon ja oikea päätyyn.