Areena: Katsomokartta

Kokemuksia yläparven kaarteista? Näyttävät myyvän hintaammin kuin pitkät sivut.

Ensimmäinen rivi, pleksin takana. Toimii mainiosti ainakin aikuisen kokoiselle. Plussaa koko kentän havaitseminen ja sitä kautta ainoana miinuksena pelin ”hidastuminen”.

Muksujen kanssa ollut monesti ja mielestäni parhaita paikkoja koko hallista.

Edit.
Oikeastaan rivi kuin rivi ja hyvin näkee myös muksut.

3 tykkäystä

Hallin parhaimpia paikkoja olla rauhassa oman porukan kanssa. Saa olla rauhassa ja höpistä kaverin kanssa niitä näitä. Samalla näkee pelin ja videokuution mitä parhaiten.
Voi myös larpata olevansa sikariportaassa oman elämänsä Glen Sather ja heitellä pelaajia Lekiin, arvioida kenelle kannattaa antaa jatkosoppari tai hankkia vastustajalta omaan seuraan.

2 tykkäystä

Tokan paikallisen olin siinä pitkällä sivulla ihan kaarteen vieressä, oli tähänki mennessä parhaat paikat pelin katsomisen kannalta. Tunnelma ei ylös välity.

1 tykkäys

Näkeekö parven ylemmiltä riveiltä hyvin? Tapparan puolen kaarteesta ajattelin ottaa itselle ja kaverille liput?

1 tykkäys

Parhaat paikat ehdottomasti. Olen sielä ollut lähes aina ja en vaihda paikkaa

5 tykkäystä

Samaa mieltä. Loistavat paikat…

2 tykkäystä

Parvelta näkee omasta mielestä nimenomaan paremmin riviltä neljä ylöspäin. Kolmanteen riviin asti itselläni ainakin tulee ledinauha hieman eteen. Ylhäällä on hieman “kaukana” tunnelmasta ja toiminnasta, mutta taas positiivisena puolena näkee koko kentän tapahtumat paremmin.

Edit: lisänä tosin, että ylimmillä riveillä saattaa valonheittimet tulla skriinin eteen. Kerran tuolla olin, mutta eipä siinä pelissä itseäni haitannut.

1 tykkäys

Aikuinen näkee parvelta paikalta kuin paikalta mielestäni erinomaisesti. Lapsetkin jopa paremmin kuin alakatsomossa, koska ylhäällä jyrkempi katsomo ja edessä istuvan pää ei ole niin herkästi edessä. Tosin pienimpien kanssa ei alimmalle kolmelle riville kannata paikkoja ottaa, niillä riveillä kaide haittaa näkyvyyttä.

1 tykkäys

Itse 183cm en kyllä parven ensimmäiselle riville mene. Joutui istumaan koko pelin eteenpäin kumarassa. 167cm puolisolle oli myös todella ikävä kokemus. Tämä ongelma häviää riviltä 4 ylöspäin täysin. Rivi kolme nyt menetteli vielä.

2 tykkäystä

Siis tuo Areenan parvi on erittäin hyvä. D7:sta näkee molemmat maalit eikä mitään kuolleita kulmia ole. Rivit 5-6 lienee optimaaliset. Kulma on tosiaan jyrkempi joten sopii lyhyemmillekin. Ja tuosta lohkosta on suora ääniyhteys myös fanikatsomoon, joten kannustus kuuluu.

8 tykkäystä

Yläkatsomon pitkillä sivuilla kannattaa vältellä käytäväpaikkoja. Käytävän kaiteet aiheuttavat herkästi näköesteitä. Ei mitään sellaista, josta ei pienellä päänsiirtelyllä selviäisi, mutta jos valita saa, keskemmältä riviä paikka.

2 tykkäystä

Makuasioita sano koira kun persettä nuoli, mutta itse 180cm ja äärimmäisen positiivinen kokemus oli 1. rivi parvelta. :slight_smile:

2 tykkäystä

Joo, itse joutuu ainakin istumaan koko matsin etukenossa, mikä ei ole kovin kivaa. OCD tulee, jos ei näe koko kenttää. Mutta kuten sanoit, mielipiteitä nämä pitkälti on. :slight_smile:

Parvi rivi 2 itselle “huono” kokemus 190cm pitkänä. Joutui katsomaan puolet pleksin läpi ja puolet pleksin yli. Muutenhan toi on oikein hyvä paikka, mutta itselle pari tai edes yksi rivi ylempi olisi ollut parempi.

Millainen paikka? Oon parvella ollut kahdessa kohtaa sisääntuloaukon päällä ja lopulta näköestettä 175cm pitkälle juuri ollut? Suosittelen näitäkin jos ei oo muuta tarjolla.

Kyl parvella on hyvä kattoo pelejä. Oltiin viimksi D5 rivi 7, käytäväpaikat 4 kpl. Aikuset että tenavat näkee koko kentän loistavasti. Iso suositus.
Mahtaisko tuolta saada kausaripaikkoja.

2 tykkäystä

Taitaa olla juu sisääntulon kohdalla. Päädyin siihen, koska ei ollut toisella puolella istuinta.

Eiköhän siinä pärjää :slight_smile:

Nyt kun olen parveen tutustunut, niin tässä on yksi asia mitä kehittää. Parvi on tietyiltä ominaisuuksiltaan alakatsomoa parempi, jos tykkää. Pelin näkyy kokonaisuus näkyy paremmin ja valoshowt oikein huomattavasti paremmin. Jyrkkä kulma sopii lyhyemmillekin ja muutenkin vaikuttaa siltä että natiaisten mielestä tuolla korkealla on hauskempaa.

→ Tulee tuotteistaa kaikiin peleihin ja kausikortteihin. Myös El Classicoihin.

4 tykkäystä