Joululahjat

Ajattelin pykätä tälläisen ketjun pystyyn! Tarkoituksena siis auttaa lahjoissa. Onko tarkoitus hommata jotain tiettyä tuotetta ja kaipaat neuvoa mikä olisi sopiva. Etkö tiedä mitä ostaisit vaikka jollekin lähimmäiselle kysy silloin täältä vinkki. Toivottavasti tällänen yleisketju on sallittu.

Oma ongelma on kaukoputket. Lapsi 5v todella kiinnostunut avaruudesta, kuusta ja tähdistä. Tietääkö joku näistä enempää minkälaista kannattaa harkita? Olisi kivempi hommata joku kunnollinen millä voisi sitten itsekkin katsella mutta ei kuitenkaan mitään yli 200€ putkea.

6 tykkäystä

Ei sen tarkempaa tietoa, mutta oma lapseni oli kanssa kiinnostunut aikoinaan noista.

Silloin ostin tämän tyylisen halppiksen:

Lähinnä sen takia, kun ei tiennyt kauanko kiinnostaa ja tuoteselosteessa mainittiin, että ”joka lapsen unelma” :smiley: Hetken aikaa tähtien tiirailu kiinnosti, kunnes jäi putki nurkkaan.

Oleellisin jäi viestistäsi pois.
Varmaan testasit sitä halpista, oliko täysi lelu?

Nythän ei haluttu lelua, vaan sellaista jolla itsekin voisi tiirailla.

1 tykkäys

Testasin. Vertailukohtaa minulla mihinkään provehkeeseen ei ole, mutta kyllä tuolla tähtiä näki.

2 tykkäystä

Tästä siis lahjasuositus nimimerkille @cunkku ??

2 tykkäystä

Mä olen tätä miettinyt itselleni joululahjaksi, josko saisi vedellä korvattua hammaslankaimet (jokainenhan meistä huolehtii suuhygieniasta ja käyttää lankaa / lankaimia päivittäin).

Noh tänään tuli samaan 29,99€ hintaan vastaan Kalun Prismassa, joten päätin napata ostoskärryyn kun tulee ääspoonukset vielä päälle. En toki laitetta vielä ole testannut, mutta kehuja olen kuullut käyttäjiltä ja ei nuo Verkkiksen arvostelut huonolta näytä.

Ovh näyttäisi olevan 59,99e, eriasia sitten tuleeko nousemaan siihen jossainvaiheessa. Prismoissa 29,99e ja aika tyhjää oli myyntihyllyt ja toinen väri (pinkki) oli jo loppu.

2 tykkäystä

Hammaslääkärini oli sitä mieltä ettei vesisuihkuilla pysty korvaamaan kunnon lankain+hammasväliharja -hinkkausta.

5 tykkäystä

Kiitti, tämä puoli hoidossa mutta laitas vinkkiä Hillebergin telttoihin kun tässä nyt muutamia päiviä koirankopissa vietetty :grimacing:

2 tykkäystä

@JuZa69

Ursan verkkokaupasta luulisi löytyvän sopiva ja jos kysyt sähköpostilla lisää niin varmasti kertovat mikä voisi olla passeli peli:

https://kauppa.ursa.fi/kauppa/kaukoputkikauppa/

1 tykkäys