Areena: Katsomokartta

Joo on availlut. Jos oikein muistan niin C7-C8 välissä sekä D4-D3 välissä.

4 tykkäystä

Satunnaisesti loppuunmyydyissä peleissä niitä on auottu läpi areena-ajan. Kiitos @tapkah koordinaateista. Mää oon aina vaan katsonut että kas, tuosta alas mars, miettimättä millä kohdin sitä ollaankaan. Sitten kun ovet eivät ole olleet auki, sitä on jäänyt pohtimaan että onko ne kuitenkin auki.

Saisivat olla auki vaikka joka pelissä mutta vähintään aina, kun yli 10 000 katsojan mennään.

7 tykkäystä

Joo, muistaakseni kerran viime keväänä tulin paloportaita parvelta ulos, mutta ei tullut laitettua sektoria muistiin.

Alakatsomon B-käytävällä palo-ovi on auki kaikkien pelien päätyttyä, Tapparan tuotehyllyn jälkeen (oranssi metallihäkki, fanikioskin läheisyydessä).

1 tykkäys

Olen ihmetellyt että miksei ne voisi olla aina auki kun peli loppuu? Miksi ihmiset pitää laittaa puskemaan samaan ränniin, kun vaihtoehtoisia reittejä olisi.

Playoffeissa en ole yläkatsomosta päässyt vielä kertaakaan porraskäytävää pitkin vaan odottanut siinä ryysiksessä alas asti.

4 tykkäystä

Meneekö nuo C7-C8 välissä olevat portaat ihan alas asti Ratapihankadulle siihen Lapland Hotelsin sisääntulon viereen? Vai pääseekö niitä pitkin poistumaan muuallekin eli “kansitasolle”?

En olekaan tiennyt, että silläkin puolella on ollut ylimääräisiä ovia käytössä, mutta noita B/D-puolen ovia on tullut käytettyä ja kiinnitettyä huomiota, että ovat ainakin viime kevään pleijareista asti miltei aina olleetkin auki, kun D-puolen parvelle on ollut lippuja myynnissä.

Olikos päädyn sisäänkäyntien pyörätuolikatsomot uusia? En aikaisemmin ole ainakaan huomannut, Jääntason pääty sisäänkäynneillä näytti olevan jonkinlaiset rakennelmat tehtynä tänään. Siinä ei ainakaan liput tule eteen.

Tälle kaudelle nuo jäätason paikat tuli uusina, kun tuolta vieraspäädyn fanarin ylhäältä poistettiin peleistä pyörätuolikatsomot.

Katsottiin eilinen peli hotellin 6.kerroksesta. Ihan hyvin näkyi yläkatsomon yläriviltä, huomattavasti edullisemmin kuin aitioista. Pientä miinusta annan huoneesta kun Ilves tuli aamujäille mesoamaan :wink:

14 tykkäystä

Näkeekö yläparven anniskelukatsomosta C7 vas ja C8 oik alariviltä hyvin matsin ?
Vai onko siinä esim. pleksiä / kaidetta pahasti edessä ?

Kaikkialta yläkatsomosta näkee ihan hyvin matsin. Pleksi ei hirveästi haittaa miltään korkeudelta. Sen verran uskaltaisin luvata.

3 tykkäystä

Hyvin näkyy. Nou hätä.

Heitän tähän nyt eriävän mielipiteeni vaikka tossa pari onkin vastannut. Omasta mielestä tuo kaide nimenomaan haittaa näkyvyyttä mikäli istuu muutamalla alimmista riveistä. Ei mitenkään pahasti mutta jos mahdollista niin itse ainakin valitsisin paikat muutaman rivin ylempää.

1 tykkäys

Kaide haittaa aivan selvästi näkyvyyttä etenkin 1. riviltä. Hiukan 2-3 riveiltä. 4-6 rivit on parhaat.

1 tykkäys

Makuja on kai monia ja eri pituisia ihmisiäkin. Itseäni ei haittaa kaide pätkääkään ekalla rivillä. Olen noin 187 cm pitkä.

1 tykkäys

Anniskelukatsomon rivi 6 oma lempipaikka koko areenalla.

Oma suosikki on yläkatsomon ylin rivi Tapparan hyökkäyspään nurkasta.

Ollaan tulossa ensimmäistä kertaa pitkän odotuksen jälkeen katsomaan matsia areenalle . Liput on hommattu ja paikat on A6 riviltä 8. Tuliko osuma vai huti?

Tuskin ihan kauheesti parempia paikkoja Areenalta löytyy. Makuasioita, kuka mistäki peliä haluaa katsoa, mutta varmasti hyvät paikat.

1 tykkäys

Nimenomaan makuasioita. Itse en noin alas menisi katsomaan, mutta ei se nyt kaukana ole omaan makuun parhailta paikoilta (n. rivit 13-19) A5/A6/B5/B6. Joskus menin riville 6 ja oli pakko etsiä tyhjät paikat ylempää toisen erän alussa.

1 tykkäys

Rivi 8 on vielä aika huonot paikat. Suurin piirtein 14 riviltä ylöspäin alkaa paranemaan selvästi. Eihän se näin saisi olla, mutta ei ole mennyt alakatsomon suunnittelu ihan putkeen.

3 tykkäystä