Tiistain pelissä näitä oli tarjolla ainakin päätykatsomon suulla. Siihen ne palautettiin pelin jälkeen. Avauspelissä lippuja vietiin kaksin käsin kotiin…
Alkulämmöillä soitettiin meidän soittolistaa…
Alkushow on hyvä historiikkiin asti ja sen jälkeen aika köykänen. Jos sillä pitäs fiilistä nostaa.
Oliko siis yhtään mitään uutta ns. “alkushow”:ssa tänään?
Ihan oikeesti noi monotoniset “annetaas isot aplodit Tapsulle!”
Ne nyt vaan ei oikein lähe.
Muutenkin biisit vaihtuu lennosta ja volyymien säätö tuntuu olevan jollakin päihtyneellä näpeissään.
Tää on ihan hirveetä sekametelisoppaa koko “tapahtuma” ![]()
Musiikit, mainokset ja juonnot menee päällekkäin ja tuntuu jopa, että tapahtuman läpivienti on enemmän sekasin nyt kun Areenan ekoissa peleissä
Ei oo kyl missään kohtaa onnistunu tää yleisön mukaan ottaminen “käskystä” ei vaan toimi
Nää on enemmän perhepeli matskua.
Tapahtuma ei millään ole sillä tasolla, että tavallinen tallaaja tulis uudelleen halliin tällaista “viihdettä” katsomaan.
Kopioitas vaikka NHL:stä ideoita suoraan, jos ei muuten irtoa.
Koko tapahtuman kehittäminen on jotenkin jämähtänyt 2000 alun jälkeen. Samaa väsynyttä tapsu ja ruletti rallatusta.
Vähän kun katselisi pulttiboisia tänä päivänä, ei vaan naurata.
Lapset tykkää Tapsusta ja onhan se hauska hahmo, mutta ei se nyt helvetti voi olla kokoajan ainoa kulma millä tauoilla mennään.
Tapsu taitaa olla suht’ ainoa juttu joka tässä ottelutapahtumassa toimii. Mutta sille pitäisi varata oikea rooli.
Ei ollut.
Officelta Holma vastaa tapahtumasta ja sen etenemisestä. Kuten jo joulukuussa todettiin, hommaa vedetään vähän niin kuin otona, eikä se vaan toimi noin. Ja Holma on siirtymässä jossain vaiheessa muihin hommiin. En tiedä ehtiikö tässä tämän kauden osalta tekemään mitään “isoa”, mutta ensi kaudeksi vaikka sitten ostopalveluna joku dramaturgi suunnittelemaan koko tapahtuma ja sen läpivienti.
Jumakekka mä liityn tän hallimusiikin kritisoijien joukkoon. Mitä halvatun hidastemposta roskaa täällä soi.
Pitäisikö tämän nostaa tunnelmaa?
Onko se nyt niin, että kaikki mitä uudessa hallissa on tehty, on enemmän ja vähemmän mennyt perseelleen?
Musiikit, katsomot, kannatus, alkushow yms.
Viihdyin paremmin Hakametsässä.
Ei tänne keskustaan huvita lähteä suhaamaan maksullisiin parkkihalleihin ja tarpomaan loskassa kun tuote on tällä tasolla.
Pitkälti näin, mutta ainakin yksi asia on mennyt eteenpäin. Luettuja mainoksia ei enää tule, eikä juuri nauhaltakaan. Tästä iso plussa, että ne on älytty jättää pois. Tilalla on sitä laatumusiikkia ![]()
Tätä itse asiassa mietinkin, eli ydinkeskustarakentaminen on modernia ja normaalioloissa sekä normaaleilla keskustassa liikkuvien ihmismassoilla erittäin potentiaalinen tapa saada satunnaiskatsojia Areenalle. Ongelma juuri nyt taitaa olla että ne satunnaiskatsojat loistavat poissaolollaan monestakin syystä ja tärkein kohderyhmä mitä halliin tulisi saada on ne joilla on jo jonkinlaista suhdetta ottelutapahtumassa käymiseen.
Eli kysymys: ”Areenan sijainti ja sinne kulkeminen eli sitä kautta ottelutapahtuman saatavuus on minulle henkilökohtaisesti Hakametsään verrattuna”:
- Merkittävästi parempi
- Jonkin verran parempi
- Yhtä hyvä
- Jonkin verran huonompi
- Merkittävästi huonompi
0 voters
Katsomoista en valita ja kannatus on meistä kiinni mutta muuten vastaus kysymykseen on että: Kyllä
Posia Sinioransseille! Kannatus kuului kotisohvalle asti. ![]()
Olin tänään paikan päällä ensimmäistä kertaa uudella areenalla. Olen järkyttynyt Tapparan ottelutapahtuman lapsellisuudesta ja epäammattimaisuudesta. Peliä lukuunottamatta koko show on aivan ihmeellistä lällättelyä ja pienetkin juonnot jännyttynyttä änkytystä. Tapsu on liian suuressa roolissa. En syytä näitä ihmisiä kenet on valittu tai palkattu ohjelmaa vetämään, mutta kyllä tuo kokonaisuus on ainakin omaan makuun todella pahasti pielessä!
Musiikista en sano enää mitään. Emojicam. WTF? Onko tämä nyt sitten se mitä me saamme Sointu Borgin ideapajasta?
Tapsun rooli on liian iso, kuten edellä kirjoitin. Hyvä hahmo sitä en kiellä, mutta kun Tappara tekee maalin, niin olisi kiva nähdä Tapparan vaihtoaition fiiliksiä Jumbolta, mutta ei. Kuvataan mieluummin Tapsua. Ja se, että pelin olessa käynnissä niin pysyisi nyt helvetti pois tieltä. Toisessa erässä parin vaihdon ajan minun näkyvyys itse peliin oli tämä. Olisi nyt tuonut edes kamman, niin olisin voinut tukkaa kampailla.